Ja precies, net als zn oma, die vraagt ook iedereen wat te drinken of ze kijkt ze zielig aan nadat ze hun hart uitstorten bij d'r. Wat betreft Sjors, ik denk dat ze Tim en Bing gaat vertellen dat ze niet tussen hun 2 kan kiezen, en uiteindelijk voor niemand kiest.
Laat Noud maar een affaire krijgen met de nicht van de familie Bouwhuis, Anna. En laat die Thijs Kramer ook maar eens uit de kleren gaan!
Het is dus niet Nick.. Wat de stem aan de telefoon had geen Belgisch accent. Of iemand anders heeft het voor hem ingesproken.
Ik hoop het ook en dat ze dan saampjes fijn uit gtst gaan... Ik vind hun beide zooooo vreselijk irritant. Bing met zijn stomme fake stoere blik en Sjors met haar heilige maagd bold en the beautiful blik... Sorry moest het ff kwijt hahaha
Hij en lucas hadden wel flinke ruzie..maar degene die achter nina aan zat was totaal iemand anders en bing heeft geen mannetjes denk ik hoor
Nouuuu idd!!! Van mij mogen ze er uit, Sjors die altijd heilig boontje speelt maar altijd maar vreemd gaat en Bing is gewoon sowieso irritant.