Het GTST topic 2014 / 2015 ! Met spoilers & speculaties!

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door lydia1986, 26 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MZS

MZS Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.605
    0
    0
    Home sweet home
    en sjors ook :)

2. Manoya

Manoya Niet meer actief

Oh echt? Zijn die spoilers hier al geplaatst?
    Waarschijnlijk over het hoofd gezien.

Nou inderdaad, vind die Sasha nog wel oke, maar die gast.. ;)

3. Manoya

Manoya Niet meer actief

Jaaaaaaaa, graag haha.

EN er moet een verbod komen op rikki's "zang kunsten".

4. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Haha ja ook op die van Wiet, en Sjoerd.. haha beter gaan ze helemaal niet zingen.. ;)

Geen idee of de spoilers hier al staan, ik las het in de gids iig :)

5. angel02

angel02 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.866
    1.943
    113
    Ik vertrouw die leon nog steeds niet
    Er is iets met die gast.

6. Maiasaurus

Maiasaurus Niet meer actief

Opa moet nodig schaften?:D

7. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Pfff vind die Anna zo vervelend, kan ze er niet uit!!
    Vind het wel leuk dat Nick er weer even is :D

8. Novastar

Novastar Fanatiek lid

9 jan 2014
    4.538
    1.171
    113
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Haha! Je hebt wel gelijk, al doen ze het bij CSI ook niet echt hoe het hoort. De dames en heren onderzoekers lopen daar ook constant de crimescene te bevuilen met hun wapperende haartjes. In het echte leven hebben deze mensen van die gesloten witte overals aan. Maar ja, dan zie je die fraaie make-upjes en kapseltjes niet meer.

9. Summer sun

Summer sun Bekend lid

14 dec 2013
    570
    1
    0
    @ novastar ik moest wel lachen om de laatste zin van je reactie.

Je ziet idd geregeld dingen die totaal niet kloppen. Ik ben benieuwd of Janine wat te weten komt over Lucas via die zender. Denk dat er best een kans is dat het aankomt tot de zitting. En het lijkt wel of die Sasha Noud ook wel leuk vind. Die zit wel erg onder de plak bij dat rare vriendje

10. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Maar bij CSI maken ze ook expres veel fouten, als ze alles realistisch zouden na spelen dan zou het een stuk makkelijker zijn om weg te komen met moord. Je weet iig wat je allemaal níet moet doen;)
    Tenminste dit heb ik ooit eens gezien dat iemand dat zei van die serie

11. Panda1

Panda1 Bekend lid

28 feb 2013
    841
    117
    43
    Overijssel
    Is net zo als ze in het ziekenhuis liggen in gtst. Liggen ze aan de beademing maar eigenlijk hebben ze niet meer dan eem medicijn vernevel setje op😆

12. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Heeft iemand de spoilers voor deze week?

13. prisje22

prisje22 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.137
    21
    38
    .
    Maandag 8 december
    Vincent zoekt op zijn eigen manier een spoor van Lucas. Leidt zijn aanpak tot een doorbraak of maakt hij de situatie alleen maar erger? Voor Anna belandt Wiet op het slechte pad. Wanneer het Aysen niet lukt om Ludo te breken, richt ze haar pijlen op Janine.
    Dinsdag 9 december
    Bing krijgt te horen dat zijn café door Tim gevaar loopt. Wiet doet een belofte aan Rikki, maar kan ze die wel nakomen? Wanneer Sacha afhoudt, probeert Noud erachter te komen wat het probleem is. Vincent moet voorkomen dat Maxime zijn dekmantel onthult.
    Woensdag 10 december
    Bing en Thijs hebben een gewaagd plan, wat meteen tot spanningen leidt. Bianca beseft dat ze afhankelijk is van Antons hulp. Noud twijfelt of Sacha wel gelukkig is met Daryl. Sjoerd probeert eigenwijze Tim in te laten zien dat hij een professionele bokstrainer nodig heeft.
    Donderdag 11 december
    Janine en Leon staan voor een bijna onmogelijk opgave in hun zoektocht naar Lucas. Van Maxime hoort Janine dat Vincent het op een totaal andere manier aanpakt. Noud, die met een ‘liefdesprobleem’ zit, raakt vertwijfeld door Sjoerds advies. Wanneer Bing boos is op Sjors weet Jef precies te vertellen wat er werkelijk aan de hand is.
    Vrijdag 12 december
    Rikki waarschuwt Wiet dat het uit de hand loopt met Anna, maar Wiet is het daar niet mee eens. Begint Janines plan om Lucas te vinden eindelijk vruchten af te werpen? Maxime vindt dat Ludo Nick onderschat. Vincent neemt Anna in vertrouwen over zijn verleden.

14. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Wat is het stilletjes hier :)

15. Emo

Emo Fanatiek lid

6 nov 2013
    1.855
    1
    36
    Vrouw
    Moeder
    Zwangerschapspagina
    Tja niet echt iets boeiends te zeggen. Het is zo saai dat ik sinds vorige week donderdag niet heb gekeken. En als ik de spoilers zo lees blijf ik dat ook deze week niet doen.

Het lijkt haast the Bold. Kijk je een maand niet en dan ff weer wel, zijn ze nog gebleven waar je gestopt was met kijken... Ik "hoor" of lees het wel wanneer er weer iets spannends staat te gebeuren, dan kijk ik wel weer...

16. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Ik betwijfel of dat echt gaat gebeuren :);)

17. tuc

tuc Niet meer actief

oei oei die noud en sacha....ik zie hem nog even flinke klop krijgen van die Darryl.

18. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Ja denk ik ook!
    Maar ik vind Sacha wel leuk. Zij is tenminste niet zo'n blij, overdreven, "Kijk mij, kijk mij"- personage.

19. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Vind t op het moment ook echt saai..!

20. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    GTST Spoilers 15 t/m 26 december
    Maandag 15 december:
    Terwijl Ludo in de rechtszaal onder druk wordt gezet, komen Janine en Leon steeds dichter bij de plek waar Lucas wordt vastgehouden. Noud kan zich niet inhouden als Daryl de baas speelt over Sacha.
    Dinsdag 16 december:
    Ludo krijgt het laatste nieuws rond Lucas te horen en probeert te redden wat er te redden valt. Nick dacht een triomf te kunnen vieren, maar in de praktijk blijkt alles ander te lopen. Wiet doet Anna een gevaarlijk voorstel.
    Woensdag 17 december:
    Aysen heeft slecht nieuws voor Ludo. Bianca stelt een schema op waarmee ze op haar werk en thuis alle touwtjes in handen hoopt te kunnen houden. Sjors wil Bing niet geloven als hij vertelt wat Nick heeft gedaan.
    Donderdag 18 december:
    Rikki vindt Wiets plan dom en probeert haar tegen te houden. Bing creëert een conflict tussen Daryl en zijn bokstrainer. Bianca voelt zich overbodig als blijkt dat het huishouden zonder haar best goed loopt. Vrijdag 19 december: Sjors voelt zich verraden en zoekt de confrontatie. Maxime is bang dat Nick het nu op Vincent heeft gemunt. Als Nick verschijnt, loopt de situatie uit de hand. Rikki moedigt Wiet aan met Anna te praten.

Maandag 22 december:
    Vincent is getuige van een bizar ongeluk. Bianca heeft het plan om met kerst groot uit te pakken, maar komt tijd tekort. Bing laat Thijs weten dat hij als coach Daryl volledig onder controle heeft.
    Dinsdag 23 december:
    Maxime ziet eindelijk dat Vincents oprecht gevoelens voor haar heeft. Noud is blij als hij Sacha alleen treft en hoopt dat ze voor hem komt. Janine kan Ludo niet zomaar hoop geven; ze bedenkt een riskant plan.
    Woensdag 24 december:
    Wiet liegt tegen Sjoerd over de reden dat ze Anna vermijdt. Sacha heeft zich voorgenomen om het uit te maken met Daryl, maar aarzelt als ze tegenover hem staat. Janine heeft heel wat uit te leggen aan Ludo.
    Donderdag 25 december:
    Bianca heeft enorme kerst-stress. Sacha is bang dat Noud haar nooit meer wil zien. Wiet is verdrietig en zoekt steun bij Rikki. Bing heeft het gevoel dat hij en Sjors weer bij elkaar kunnen komen.
    Vrijdag 26 december:
    Als Ludo te horen krijgt dat de kans op vrijlating alleen maar kleiner is geworden, gaat hij over tot een onorthodoxe actie. Anna mist Wiet, maar gaat koppig op zoek naar vertier met andere vrienden.

Deel Deze Pagina