Week 1: ik moet je wat vertellen ik ben vreemd gegaan Week 2: HET IS UIT! Week 3: ik wil je terug Week 4: ok, zullen we TROUWEN?!
Eeeeeehmmmm, ja oke meiden, jullie hebben gelijk...ik slik hem net door toevallig en de live stream deed het toevallig NET niet......ZOOOOO jammer.. ;*
Weet je wie ik ook wel op zou willen eten????????? Vincent...hij wordt steeds knapper!!!! Dan zet ik het echt op live stream hoor
Maandag 12 januari 2015 Sjors wil Bing op de hoogte brengen van haar huwelijksplannen, maar Tim vindt dat geen goed idee. Wanneer iemand een goede daad doet, vermoedt Ludo een dubbele bodem. Daryl wil wraak nemen op Noud en lijkt daar op geen enkele manier van af te brengen. Thijs weet zich in het onderzoek van Aysen te wurmen. Dinsdag 13 januari 2015 Wiet moet haar trukendoos opentrekken wanneer Anna haar in het openbaar zoent. Bing kookt van binnen wanneer Tim met een `redelijk´ voorstel komt over de bedrijfsvoering van Boks. Nick laat zich niet uit de tent lokken, met als gevolg dat Maxime haar zelfbeheersing verliest. Woensdag 14 januari 2015 Wiet is onzeker over haar verleden. Kan ze alles aan Anna vertellen of niet? Maxime probeert Vincent ervan te overtuigen dat wraak op Nick zoet kan zijn. Door een actie van Laura begint Bianca zich steeds meer buitengesloten te voelen bij haar eigen gezin. Donderdag 15 januari 2015 In het onderzoek naar de vergiftiging van Daryl vindt Aysen een spoor dat leidt naar Bing. Daryl doet er alles aan om Sacha tegen Noud op te zetten. Ludo wil zichzelf en Sanders Inc. van alle blaam zuiveren. Sjoerd bemiddelt op originele wijze tussen zijn ouders. Vrijdag 16 januari 2015 Tim heeft onalledaagse ideeën over het huwelijksleven en probeert Sjors daarin mee te krijgen. Wanneer Thijs Nouds verdediging op zich neemt, wordt Noud in Aysens ogen steeds verdachter. Anna kan niet langer aanzien dat Wiet maar tegen Lucas blijft ontkennen dat ze een relatie hebben. Maandag 19 januari Janine en Ludo komen lijnrecht tegenover elkaar te staan over wat er met BandiTas moet gebeuren, nu de toekomst van Nina zo onzeker is. Wiet raakt gefrustreerd als ze haar zus vertelt over haar relatie met Anna. Anna zet Wiet onder druk om erachter te komen wat Wiet ooit misdaan heeft. Dinsdag 20 januari Wiet staat voor een moeilijke beslissing. Anna ontdekt dat ze Wiet helemaal niet zo goed kent. Bing wordt bedreigd door gokkers aan wie hij veel geld schuldig is. Sacha vindt het erg dat Noud haar niet meer vertrouwt. Woensdag 21 januari Ludo en Anton halen op de golfbaan hun vriendschapsbanden aan, maar de zaken worden al snel serieus. Laura weet Nouds vechtlust aan te wakkeren. Janine krijgt een zakelijk aanbod van Vincent, maar ook van Maxime. Donderdag 22 januari Rikki boort alle hoop de grond in als Sjoerd aanstuurt op een hereniging. Sacha ontdekt dat Thijs haar belazerd heeft. Sjoerd maakt indruk op Aysen door zich van een andere kant te laten zien. Vrijdag 23 januari Aysen weet Sjoerd in verwarring te brengen. Bianca denkt dat Anton iets voor haar achterhoudt en gaat op onderzoek uit op zijn werk. Wiet is bang afgewezen te worden. Toch besluit ze een stap naar Anna te wagen.
Tja ze moeten toch wat in gtst.. ze liggen niet veur t oprapen daar in Meerdijk. Had trouwens Daryl en Aysen een betere match gevonden.