Hahahaha ja Ludo en Isabelle, en Laura en Dennis was t geloof ik he? Er wordt wat 'afgefiezelefozeld' in meerdijk 😆
maandag 26 januari 2014: Bianca wordt onzeker wanneer ze ziet hoe leuk Anton het heeft met een collega. Janine en Maxime bedenken plannen om BandiTas nieuw leven in te blazen. Thijs pleegt een geheimzinnig telefoontje. dinsdag 27 januari Rikki ziet dat Sjoerd ongewoon veel aandacht voor Aysen heeft. Sjors ontploft wanneer Wiet nog maar net een huishoudelijk ongeluk kan voorkomen. Janine verwijt Ludo dat hij achter haar rug om dingen regelt. Een verkeerscontrole loopt voor Sjoerd anders af dan verwacht. Woensdag 28 januari Bing lacht Wiet uit over haar seksuele voorkeur. Bianca heeft haar gedachten er niet bij wanneer ze een sollicitatie afneemt. Rikki wil weten waarom Sjoerd niet gewoon toegeeft aan zijn gevoelens. Sjoerd beseft dat hij los moet komen van Rikki.
En Ludo die gewoon heel rustig aan komt lopen naar een gevange die afgevoerd wordt... Vond trouwens wel de blik van Nick een beetje vreemd/eng toen die deuren van dat busje dicht gingen... echt een open eind dit...
Aysen neemt de controle en ze gaan dus zoenen! wel apart die 2 hoor... vind ze niet bij elkaar passen..
Die is waarschijnlijk al lang bevallen al heeft ze dat niemand laten weten. Over en jaar of twee komt die zoon/dochter dan als puber terug en komt Bing erachter dat hij een kind heeft. Ze groeien zo hard hè, die kinderen. Alleen is Bram dan waarschijnlijk nog steeds drie. Dat is hij nl al heel lang. Vind het trouwens best jammer dat Nick alweer weg is. Ik vind zijn personage superleuk. Er moet gewoon een slechterik in gtst zitten. Ludo wordt een zacht ei en verder lopen er alleen maar wat softies en hypocrietjes rond.
Sjoerd en Aysen is helemaal een rare combinatie whaahhh. Die zoon/dochter van Bing komt natuurlijk straks ineens opduiken als lastige puber die bij zijn moeder is weggelopen.
Ze hebben het de laatste tijd weer steeds vaker over hem dus ik denk dat hij binnenkort wel weer terug komt. Dan is hij natuurlijk volwassen.
Haha, hebben we weer een nieuwe slechterik. Hij zal wel niet veel "braver" uit de gevangenis gekomen zijn.
Is Nick nu gelijk weer uit de serie dan? Jammer! Ik hoopte dat er nog een keer iets zou komen waardoor ie natuurlijk weer vrij kwam... Valentijn zal toch ook wel een rol krijgen vermoed ik...