Ja ook best kans op! En dan wordt natuurlijk de vraag of ze het kindje laten komen en of er dan een kans is op afwijkingen.
Klopt, kans is volgens mij 2 tot 3% groter op afwijkingen dus dat valt mee! Maar in GTST kan alles hè dus het zal wel een groot drama worden.
Maandag 22 september Rikki voelt zich schuldig door wat ze heeft aangericht tussen Sjoerd en Wiet. Ze besluit daarom in actie te komen. Thijs gaat Sjors met andere ogen bekijken. Wanneer Bianca ongelukkig is, voelt Anton zich tekort schieten. Wanneer hij een nacht doorhaalt, heeft dat gevolgen op zijn werk. Dinsdag 23 september Nu er echt gekozen moet worden, gaan Bing en Tim voluit de strijd aan om Boks. Bianca vindt dat Anton zich verdacht gedraagt. Als Ludo de krant leest, heeft hij het idee dat hij de controle verliest. Dan komt hij oog in oog te staan met Veltman.
Haha, écht, ik bleef maar naar dat stomme ding kijken. Vraag me trouwens af wanneer Anton en bianca Jos nou eens een kaartje sturen.
Ik denk dat Nina binnenkort aankondigt dat ze zwanger is aangezien ze gisteren intiem is geweest met Vincent
Ik had juist het idee dat ze in de serie al zwanger was maar nog niks heeft gezegd tegen Vincent en nu hij geen kinderen wil ze het niet durft te vertellen.
Dat is wel een goede verhaallijn! Ze zei pas ook zoiets dat ze een hele zak chips in haar eentje had opgegeten, wel realistisch bij een zwangerschap haha Verder vind ik het maar saaaai! Ik sla nu zelfs soms afleveringen over, terwijl ik dat vroeger nooit deed. Pfff en Wiet heeft eindelijk verteld aan Sjoerd dat Rikki liegt. Dat werd ook tijd zeg... alsof je zoiets verzwijgt voor je eigen vriend.
Sjoerd geloofd haar toch niet...En die oorbel hahahah idd wat een lelijk ding omg!! Ik kijk ook niet altijd meer, vind er echt niks meer aan. Het is allemaal zo voorspelbaar.