Het GTST topic 2014 / 2015 ! Met spoilers & speculaties!

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door lydia1986, 26 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    OW ja, voor Menno! Klopt..
    Dave Mantel was ook wel iets leuker.. Haha!

2. Teddy26

Teddy26 Niet meer actief

Oh my, hebben ze die verhaallijnen met verslaafden nog niet genoeg uitgemolken?

3. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Kan me bijna niet voorstellen dat er een heel etourage van volk om je bed heen staat als je van de beademing wordt afgehaald, waar alle risico´s van dien aanhangen...:(

:D

4. Novastar

Novastar Fanatiek lid

9 jan 2014
    4.538
    1.171
    113
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Reactie van manlief toen Nina wakker werd: natuurlijk wordt ze meteen wakker en ze kijkt al meteen net zo chagrijnig als eerst! Nou zou ik ook niet echt lachend wakker worden uit een coma maar hij had wel een punt. Wat kan dat kind ontevreden kijken, zeg!

5. Imensa

Imensa Fanatiek lid

23 okt 2014
    2.463
    18
    38
    Aflevering van vrijdag gezien... Nina is terug... Ben benieuwd of ze volgende week kan lopen.

6. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Spoiler maandag 23 maart

Tim krijgt een mooi aanbod van Anton, maar neemt dit niet serieus. Maxime voelt zich gevleid na een uitnodiging van Ardil. Aysen probeert Wiet en Anna tegen elkaar uit te spelen. Sjoerd krijgt te maken met een muzikale tegenslag. Bing meent dat hij Sjors beter kent dan Tim.

Dinsdag 24 Maart 2015

Wiet vindt dat Anna onverantwoordelijk bezig is. Anna vindt Wiet een verraadster. Na een verhoor brengt Aysen zichzelf in moeilijkheden. Janine voelt dat de leugens haar beginnen op te breken.

7. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Welke leugens?

8. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Heb ergens gelezen dat ze nog denkt dat ze gaat trouwen met Vincent,
    En dat Maxime doet alsof ze d'r moeder is maar dat lijkt me klets.

9. Imensa

Imensa Fanatiek lid

23 okt 2014
    2.463
    18
    38
    Dat van vincent klopt wel. Dat is vrijdag te zien. Ze herkent janine wel gewoon als moeder dus dat van maxime lijkt me kwats

10. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ja dacht ik ookal..

11. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    GTST spoilers 23 t/m 27 maart
    Maandag 23 maart
    Tim krijgt een mooi aanbod van Anton, maar neemt dit niet serieus. Maxime voelt zich gevleid na een uitnodiging van Ardil. Aysen probeert Wiet en Anna tegen elkaar uit te spelen. Sjoerd krijgt te maken met een muzikale tegenslag. Bing meent dat hij Sjors beter ken dan Tim.
    Dinsdag 24 maart
    Wiet vindt Anna onverantwoordelijk bezig is. Anna vindt Wiet een verraadster. Na een verhoor brengt Aysen zichzelf in moeilijkheden. Janine voelt dat de leugens haar beginnen op te breken.
    Woensdag 25 maart
    Lucas heeft een blunder begaan en weet niet hoe hij dat aan Vincent moet vertellen. Sjoerd gaat verhaal halen bij Aysen als Anna opbiecht wat haar is overkomen. Thijs wil dat Rikki opstapt bij de Sapsalon zodat ze zich kan focussen op haar muziek.
    Donderdag 26 maart
    Janine krijgt goed nieuws, maar schrikt er wel van. Als de stress toeneemt bij de ontwikkeling van de app., begint Vincent Lucas te ontlopen. Jef is verbaasd als Maxime zich verliefd gedraagt.
    Vrijdag 27 maart
    Rikki heeft genoeg van het gepush van Thijs. Bing staat vooraan om haar hierin te steunen. Huize Sanders bruist van de activiteiten

12. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik vond het toch wel sneu hoor voor Maxime..

En Aysen die is er ook als de kippen bij zeg.. Ardil, Anna&Wiet

13. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    GTST spoilers 30 t/m 3 april
    Maandag 30 maart
    Anton beschuldigt Wiet. Die zet zich over haar angst heen en doet Sjors een verrassende bekentenis. Bianca krijgt een aantal redenen om eraan te twijfelen of Tim wel zo gelukkig is in zijn relatie met Sjors.
    Dinsdag 31 maart
    Lucas en Vincent zijn het niet eens over de manier waarop ze hun app moeten presenteren. Als Jef ziet hoe Maxime met Ardil omgaat, spreekt hij haar streng toe. Het zet haar zowaar aan het denken.
    Woensdag 1 april
    Maxime wil erachter komen wat Ardil nou echt voor haar voelt. Maar hoe doe je dat op een onopvallende manier? Aysen is gespannen als ze zich bij haar baas moet melden. Rikki staat voor een moeilijke keuze.
    Donderdag 2 april
    Lucas ziet dat Vincent een enorme kater heeft. Hij wil weten waarvan. Als een jongen met Wiet flirt, begrijpt Wiet niets van Anna’s reactie. Rikki komt in opstand tegen het bemoeizuchtige gedrag van Thijs.
    Vrijdag 3 april
    Wiet laat Anne weten wat haar grenzen zijn. Sjors heeft moeite met de manier waarop zij en Tim nu met elkaar omgaan. Ze wil de lucht klaren en dit geeft haar een fundamenteel inzicht in hun verschillen.

Maandag 6 april:

Vincent merkt dat de downloadcijfers van de app achterblijven, maar Lucas komt met een ‘reddingsplan’. Maxime gaat ondanks Ludo’s verbod toch bij Nina langs en dat loopt anders dan Maxime zich had voorgesteld. Sjors probeert haar relatie met Tim te redden door hem een onverwacht voorstel te doen.

14. Knapie

Knapie Fanatiek lid

5 nov 2013
    1.524
    0
    0
    Ik had eerst zo een vermoeden toen Sjoerd en Rikki werden gevraagd om op de bruiloft te spelen dat ze dit wel willen doen maar dat op het laatste moment de manager van Rikki daar een stokje voor steekt. Dat er een ander optreden staat of dat ze volgens het contract geen gratis optredens mag doen ofzo.

Die Aysen pffff. Als ik toch zo een rol zou moeten spelen waarbij ik alleen maar chagrijnig zou zijn dan zou ik pas echt chagrijnig worden. Hopelijk komt daar eens wat verandering in want ze is nu alleen maar wat opvulling voor de serie zo.

15. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Ik word gewoon zelf chagrijnig van haar! Echt zwaar irritant..

16. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Ik dacht bij mezelf.. blijf nou maar gewoon in die sapsalon, want dat zingen wordt echt 3x niks...

17. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
  18. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Neeeeeeeeeeeeee 😩😭

toen ik klikte dacht ik nog "Is dit niet een 1 april grap ofzo"
    Ik ben in ieder geval goed wakker geschrokken deze ochtend 😁

19. Logan

Logan Niet meer actief

Ze kan gewoon niet zingen. Ik snap niet dar ze dat bij rtl4 niet horen.

20. Nosam

Nosam Bekend lid

28 jan 2014
    842
    6
    18
    ✖
    Schrik me een hoedje. :$:D
    Hihi, leuk die sites.

Deel Deze Pagina