Ik denk dat Noud binnenkort met Nina vreemd gaat. Aysen lijkt me echt leuk als ze een vriendelijke rol krijgt. Als Sjors niet mee gaat mag Tim wel in zn eentje op reis.
Ja Noud en Sascha.. waardeloos koppel vind ik. vind Sascha sowieso niet erg leuk. Nina kijkt weer net zo chaggo als voorheen. Ik heb haar geen seconde gemist. en ik vraag me af wanneer laura en jeff nu eindelijk weer een verhaallijn krijgen.
Haha! Dat zag ik ook al ja. En my god. Die Nina, ik heb haar echt niet gemist. Wat een kreng is dat zeg.
GTST spoilers 13 t/m 17 april Maandag 13 april Sjors voelt zich bespeeld en neemt een irrationele, maar fijne beslissing. Bianca heeft een huishoudelijk ongeluk en moet naar het ziekenhuis. Wiets wantrouwen groeit na een geheimzinnig telefoontje van Anna. Maxime heeft door dat er iets met Ardil aan de hand is. Dinsdag 14 april Anton grijpt in als hij ontdekt dat Anna zich op het verkeerde pad begeeft. Maar is hij nog op tijd? Bianca wacht in het ziekenhuis op de uitslagen van haar onderzoek. Ze is er bepaald niet gerust op. Woensdag 15 april Tim heeft een nogal feestelijke verrassing voor Sjors. Maar zal ze hier wel blij mee zijn? Ardil denkt een oplossing voor zijn probleem met Rox te hebben. Thijs komt op een doortastende manier voor zijn zusje op. Donderdag 16 april Thijs pusht Rikki om een optreden te doen, maar dat valt niet echt goed. Ook al biedt Maxime hem hulp, toch is Ardil niet helemaal eerlijk over de problemen waarin hij tot over zijn oren in zit. Vrijdag 17 april Maxime krijgt slecht nieuws van Jef. Aysen belandt in shock op de Eerste Hulp van het Meerdijkse ziekenhuis. Thijs gedraagt zich verdacht. Sacha wijst hem terecht en Bings argwaan neemt alleen maar toe.
Wauw klinkt spannend ! Vooral maandag vond ik hoopgevend.. dacht dat Sjors die bruiloft eindelijk zou cancelen..eigenlijk is het best een raar stel: tim komt over als jaar of 19/20 en sjors als 28/29... Geen nieuws over nina? Mja wat moeten ze schrijven: nina is uit haar coma ontwaakt en heeft last van een ochtendhumeur
zo gaat revalideren tegenwoordig in Nederland. Dit is Het enige wat ze naar waarheid laten zien in gtst. De hele dag op bed liggen= het nieuwe revalideren