Die arme Maxime haha En wat zal er gebeuren met Sascha, nu Noud verliefd lijkt te zijn op Nina? Ik vind Aysen echt wel leuk zo hoor!
Ik vind Dilan opzich wel een goede actrice. Vrijwel iedereen irriteerde zich aan het chagrijnige gedrag van Aysen, dus dat doet ze dan toch wel goed. Ik vind deze Aysen ook veel leuker zo.. En vind haar en Sjoerd zelfs wel iets schattigs hebben! Hoop wel dat zij zo blijft als nu en niet nu door de dood van Ardil weer zo'n harde wordt..
Ik geniet nu echt van Sjoerd en Aysen. Hoop dat zij zo blijft. Vond Maxime en Ardil ook leuk. Maxime en Aysen zijn zoveel leuker om te zien als ze aardig en verliefd zijn. Jammer dat Ardil er nu al weer uit is, heb liever hem dan een aantal van die meiden. Wie zal er (of in opdracht van) geduwd hebben? Rox of Thijs?
Thijs heeft er toch niets mee te maken? Ik denk Rox. In het voorstukje heeft ze ook Anna onder schot.
Thijs is geen zuivere koek. Ik vertrouw hem totaal niet. Uit wraak voor zn zusje kan hij al dat niet met opzet geduwd hebben. Rox zou net te laat kunnen zijn en alsnog haar geld of drugs willen hebben van Anna.
Ik denk niet dat een vrouw (Rox) een best wel grote vent uit een raam kan duwen. Het kon Thijs wel eens zijn geweest, want die kwam later ook de ruimte weer binnen gelopen.
Ik denk ook dat het een man moet zijn geweest. Thijs bijvoorbeeld. In de GTST-Facebookgroep riep iemand dat het Wiet ook geweest zou kunnen zijn. Uit zware jaloezie en frustratie om Anna Ardil uit het raam geduwd. Maar zoals ik al zei, lijkt me sterk dat een vrouw Ardil het raam uit werpt.
Zo het is nu wel weer ontzettend spannend! En eerlijk is eerlijk, chapeau voor het acteerwerk van Maxime. Haar verdriet en hoe ze aan het bed zat van Ardil vond ik heel goed.
Zonde dat Ardil nu al uit de serie gaat. Er zijn genoeg andere nietszeggende karakters zoals een Sascha en Tim die van mij hadden mogen gaan. Met Ardils verhaallijn hadden ze nog hartstikke veel kunnen doen!
Toch bijzonder dat er best veel nietszeggende personages inzitten (Sacha, Tim, Laura en Jef....) en dan is er een keer een leuk en spannend iemand, is ie met 2 maanden al weer weg.. Overigens vind ik dat Jef wel mag blijven hoor 😉 beetje de opa van het stelletje.. Maar vind bijvoorbeeld Laura echt super irritant. Bemoeit zich overal mee en heeft totaal geen interessante inbreng..
Ik vind Tim nog wel oke, die brengt met zijn apartheid nog wel wat in. Maar ardil had van mij ook niet weggehoeven.
Sascha mag er van mij wel uit. Nietszeggende rol die ze heeft. Volgens mij zit ze er alleen maar in zodat mannen ook iets hebben om naar te kijken in GTST.