Het GTST topic 2014 / 2015 ! Met spoilers & speculaties!

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door lydia1986, 26 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. waxinelichtje

waxinelichtje Niet meer actief

Ja ik zet ook direct het geluid uit als Rikki zingt. mijn kat jankt nog mooier.
    sasha vind ik ook niet erg boeiend. huppelkutje met pruillip.
    en Nina... zit ze er echt pas weer een maand in? Voelt als jaren....

oké om niet helemaal te zaniken: jammer dat Jef eruit gaat en Anna vind ik ook erg leuk.

2. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Van mij mag Barbara er meteen uit. Als ze nou eens gewoon doodgaat? :) Ik bedoel, in het 'echte leven' gaan ook zoveel mensen dood aan allerlei ziektes, in GTST maar zelden.

3. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Barbara is er al lang en breed uit :p

4. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Haha proest, in de war door de berichten over Jef :D

Bianca dus :p

5. unknowable

unknowable Niet meer actief

Spannenddddddddddd!!

6. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Jaaa!!! Ik vind dat Anna dit best heel goed speelt eigenlijk!

7. Talvi

Talvi Niet meer actief

Ohh bah dat reclame spotje van Robin/Rikki...

8. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Maandag 11 mei 2015
    Anna raakt verontrust als ze Wiet maar niet te pakken krijgt. Sjors zet Aysen het huis uit en wil aangifte tegen haar doen. Julia begint bij haar nieuwe werkgever en ziet meteen iets verdachts.
    Dinsdag 12 mei 2015
    Aysen laat zich niet zomaar door een contactverbod het zwijgen opleggen. Sacha laat weten hoe zij over Nina en Bing denkt. Wiet is gekwetst als Anna haar weigert te helpen. Bing heeft te maken met dalende omzetten.
    Woensdag 13 mei 2015
    Nina geniet van de aanblik van Bings lijf tijdens een bootcamp. Maxime doet een ontdekking die betreft heeft op Ludo. Rikki treft Thijs in het gezelschap van een aantrekkelijke dame en dat zint haar helemaal niet. Vincent treedt Ludo met open vizier tegemoet nu hij door Ludo bekend staat als onbetrouwbaar.
    Donderdag 14 mei 2015
    Vincent weigert zich door Ludo in een hoek te laten drukken en zint op een tegenactie. Sjors raakt gealameerd als Janine denkt dat er meer speelt tussen Rikki en Thijs. Maxime laat zich niet stoppen als ze Ludo te grazen wil nemen.
    Vrijdag 15 mei 2015
    Wiet zit in het nauw als de politie voor haar deur staat. Bianca liegt hierover tegen Anton als ze een hotel in een andere stad boekt. Sjoerd verzwijgt zich aan Aysen dat hij bij de politie is geweeest. Thijs is geïriteerd dat Rikki hem negeert terwijl hij haar nodig heeft.

Maandag 4 mei 2015 (GTST begint dan om 20:10 IVM dodenherdenking)
    Aysen provoceert Anton om hem belastende uitspraken te ontfutselen. Janine zoekt de confrontatie als ze hoort dat Laura Nina verwijten maakt. Nina geeft Sacha de schuld van de ongelukkige situatie waarin ze zit.
    Dinsdag 5 mei 2015
    Vincent en Lucas dagen hun concurrentie in een kort geding, maar zijn onzeker over de uitkomst. Anna snapt niet dat Aysen weer bij haar op de stoep staat. Anton en Bianca spreken af dat ze een leugen moeten blijven volhouden. Ludo zoekt toenadering en begrip bij Nina.
    Woensdag 6 mei 2015
    Janine wil Rikki interviewen, maar zij heeft nogal wat eisen. Sacha wil weten waarom Nina Bing zo krampachtig binnenboord probeert te houden. Lucas ludieke selfiestunt waarmee hij Ludo tegenwerkt, is een groot succes. Maxime zet ook een anti-Ludo plan in.
    Donderdag 7 mei 2015
    Ludo start een gedetailleerd onderzoek naar wie hem tegenwerkt. Sjoerd verwijt Aysen dat ze hun relatie misbruikt voor haar onderzoek. Rikki probeert met een smoes onder een lastige situatie met Thijs uit te komen. Anna moet Wiet een fout bekennen.
    Vrijdag 8 mei 2015
    Sacha dringt er bij Bing op aan om Nina niet aan haar lot over te laten. Anton en Julia voelen zich opgelaten als Bianca naar vroeger vraagt. Wiet wil weten of Sjors haar wel vertrouwt.

9. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    Die reclamespot van rikki vind ik ook vreselijk!
    Ze is echt doorgeschoten in haar diva gedrag.

10. Logan

Logan Niet meer actief

Ik snap echt niet dat ze dat zelf niet door heeft.

11. Novastar

Novastar Fanatiek lid

9 jan 2014
    4.538
    1.171
    113
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Ik zit de preview van vanavond te kijken. Go Ludo! Het mag eindelijk eens gezegd worden. Nina bindt flink in.

12. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Toch mag Ludo wel eens even flink op zijn muil gaan, wat die zijn eigen familie aandoet onder het mom van ´zakelijk´ ... dat gaat er bij mij echt niet in.

13. Novastar

Novastar Fanatiek lid

9 jan 2014
    4.538
    1.171
    113
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Ja, vind ik ook. Maar dat hij Nina eens flink de waarheid zei was wel verfrissend.

14. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Heeft Wiet nou Ardil uit het raam geduwd ofzo? Ze kijkt telkens zo schuldig als dat ter sprake komt.

15. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Ik blijf bij Thijs. Wiet is maar een klein wijffie en Ardil was wel een lange vent.

16. Logan

Logan Niet meer actief

Wiet krijgt dat niet voor elkaar. En de aandacht ligt er op, net als bij anton dus ik denk dat het weer iemand is waarvan je het echt niet verwacht. Net als met rik en Mike toen...

17. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Na de zomer zullen we het wel weten.

18. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Wat was het einde? Ik zag de blik van Rikki en toen was het afgelopen..
    Zoonlief stond te huilen boven aan de trap, dus moest net voor het einde ff naar boven...

Deel Deze Pagina