Nee ze was boos en bang dat hij sjoerd in zijn coke deal mee zou slepen. Het was een ongeluk geen opzet
Wat erg van je man! Veel sterkte! En ik snap heel goed dat je er niet op zit te wachten, dat is zeker niet erg. Ikzelf zit er ook niet op te wachten eigenlijk, ik kijk GTST juist omdat het vermakelijk is en lichte kost...
Klopt ik vind gtst ook veel te ver gaan. ondertussen alles wel gehad. incest, homo en lesbische relaties. maar ergens moet de grens getrokken worden.
zou dat dan de cliffhanger zijn, als ze het vertelt? *weer een maand wachten* hoop het toch niet en 'normaal' gesproken zou Bianca toch gewoon de gevangenis in moeten, ongeluk of niet? ben benieuwd of ze dan de serie uitgaat, zal wel niet...
Effe hier proberen gister was er een mooi nummer in gtst. Another day maar kan nergens vinden wie dat zingt iemand een idee?
Hoezo? juist trekken ze een groot publiek en worden zo bepaalde onderwerpen in het daglicht gezet en komt het onder de aandacht bij de mensen.
Maandag 8 juni: Nina doet een liefdesbekentenis. Sjoerd voelt zich schuldig over wat Bianca gedaan heeft. Maxime probeert Bing uit te horen over zijn gevoelens. Een zakelijke tegenslag zorgt ervoor dat Vincent een grote horde moet nemen. Dinsdag 9 juni: Aysen komt voor een akelig dilemma te staan. Het dringt tot Anton door wat Bianca eigenlijk heeft meegemaakt. Rikki krijgt slecht nieuws. Thijs is van mening dat hij een roddeljournalist op de juiste manier ingelicht heeft. Woensdag 10 juni: Anna en Wiet krijgen pech tijdens hun vluchtpoging. Sacha bedenkt een sollicitatieplan. Lucas moet toegeven dat hij onder de indruk is van Vincents actie. Sjors en Tim komen tegenover elkaar te staan door Bianca. Julia en Janine hebben het idee dat ze ergens buiten gehouden worden. Donderdag 11 juni: Nina besluit dat het tijd is voor een rigoureuze make-over. Wiet wil zich voor Anna opofferen. Bing helpt een dame in nood. Thijs maakt Rikki zware verwijten, maar eigenlijk speelt de roddelsituatie hem in de kaart. Vrijdag 12 juni: Bianca doet Anton een verbijsterend voorstel. Lucas praat zijn mond voorbij. Sjoerd trekt een ultieme conclusie om zijn moeder te beschermen. Julia en Janine moeten een geheim bewaren. Bij donderdag 11 juni moet nog: Rikki voelt zich vreselijk bij een impopulaire imagokeuze. en bij vrijdag 12 juni: Aysen probeert een moeilijk gesprek uit de weg te gaan. Maandag 15 juni: Anna krijgt de schrik van haar leven. Anton probeert te bevatten wat er gebeurd is. De machteloze Sjoerd stapelt leugen op leugen dat hij iemand in bescherming neemt. Lucas doet Vincent een belofte die hij niet waar kan maken. Sjors is bang dat Wiet niet sterk genoeg is voor de situatie waar ze in zit.
Zouden zo de hele vluchtpoging enzo helemaal tot de cliffhanger gaan rekken? En ik ben ook wel benieuwd hoe Jef eruit gaat! Vind hij z'n droomvrouw en gaat hij op wereldreis? O nee dat liep de vorige keer niet zo goed af. Of zal hij de lotto winnen?