Maandag 22 juni 2015: Maxime dringt binnen in een aangrijpende situatie en gaat door het lint. Sjors en Tim ontdekken wat Maxime heeft gedaan. Wiet kan het niet aan als Anna wegloopt en met een jongen flirt. Thijs is woedend op Rikki, die haar ondoordachte keuze moet zien uit te leggen.
de spoilers van woensdag 24 Juni! Maxime is helemaal klaar met Tim en stelt hem een ultimatum. Om de vrede te herstellen, doet Vincent Maxime een aanbod. Op het werk is Anton niet voor rede vatbaar en dat heeft gevolgen. Thijs gaat over een grens om Rikki onder controle te houden. Woensdag 24 juni 2015: Bing brengt zichzelf in gevaar om Nina iets duidelijk te maken. Anna kan zich niet op haar werk concentreren en reageert zich af op klanten. Als Wiet zich ermee bemoeit, is Anna er helemaal klaar mee. Donderdag 25 juni 2015: Rikki voelt zich door Thijs verraden en dan doet hij er ook nog eens twee schepjes bovenop. Lucas wordt overvallen door het plan van Vincent. Wiet heeft het moeilijk met Annas heftige dilemma en eist een keuze. Vrijdag 26 juni 2015: Ludo schrikt van het nieuws van Nina. Maxime hoopt dat Vincent terugkomt op zijn eerdere besluit, maar dan ontdekt ze hoe serieus hij is. Sascha is op zoek naar inspiratie voor een proefcolumn.
Oke mijn briljante speculaties wiet kan het niet meer aan..... ze pakt weer een pistool. nina is zwanger van bing rikki is een tienersterretje en draait door, net als Britney spears
Is ze inderdaad dood of is ze bewusteloos? En Wiet maar wachten in de bak tot Bianca zich aan komt geven..... Dat wordt nog wat.
Heb die serie nog niet gezien maar mocht Bianca nu inderdaad overleden zijn dan vind ik het wel heel simpel van de schrijvers.
Echt een goede serie, hoewel je er wel van moet houden. Terrence Howard is imo een hele goede acteur. Maar de NLse (soap) acteurs zijn al niet te vergelijken met de Amerikaanse. Ik vind t ergens jammer dat ze zich er zo makkelijk vanaf maken, maar aan de andere kant Bianca was toch al irritant. Als ze overstuur was ging ze zo irritant nasaal praten..
Bianca is gewoon echt dood! Ok goed dat we niet door dat ALS drama heen moeten maar wat maken ze zich hier gemakkelijk van af!
Hoezo goed? Juist fijn dat er aandacht voor is toch? BuffySummers, kan het altijd een kans geven Ik vind het ook jammer dat ze het zo makkelijk doen. Ben wel benieuwd naar vanavond, ik kijk geen shorties dus heb nog geen idee hoe nu verder.
In het nieuws zeker maar in gtst nee bedankt. Zo'n ziekte is te heftig om het in zo'n fictieve serie zo te behandelen dat het juist wordt uitgebeeld.
Ik begrijp t best wel als je er in real life al mee ta maken hebt wil je dat op tv niet ook nog es zien. Aan de andere kant, het komst vast in meer series/films voor. Lijkt mij dat je die moeilijk kunt gaan mijden toch?