Ik hoop stiekem dat die van Rikki mis gaat *sorry* Ik vind Sjoerd en Aysen zo leuk samen! Hoop echt dat er een keer mensen WEL bij elkaar blijven! Ben ik verder de enige die Robert nu al vervelend vind... wat een arrogante zak! Was ik bijna vergeten haha.
Robert is inderdaad irritant. En ik hoop ook dat als er iets misgaat met een zwangerschap, dat het dan met die van Rikki is. Maar dat zal vast van niet. Rikki zal wel een goede zwangerschap hebben. Aysen niet. Het kind van Rikki wordt geboren en Sjoerd blijkt toch echt de vader en trekt weer meer naar Rikki toe. Aysen heeft het nakijken, voila, een nieuwe verhaallijn. Ik hoop zo dat Aysen haar zwangerschap voldraagt en dat zij en Sjoerd bij elkaar blijven.
Hmm.. Als het Aysen is, waar het nu wel op lijkt had ik dat vanaf het begin goed bedacht haha. Jammer, vind ze samen wel leuk nu. Niet Rikki met twee kids hoor: pff. Dan liever inderdaad verhaallijn met een erfelijke ziekte en dat Aysen er dan achter zou komen, maar denk dat het er niet in zit
Dat vind ik altijd bij GTST.. Leuke verhaallijn, maar alles duurt zo lang! Behalve zwangerschappen. Want Aysen is/was ineens al 18 weken zwanger
Bing ging er vandoor met Manu en Monica nam daarom Nola mee zodat Bing wel terug moest komen met Manu. Alleen nu heeft ze Manu terug en heeft ze Nola nog niet teruggegeven.
Spoilers 23 t/m 27 november Maandag 23 november Anton ziet in dat hij verkeerd bezig is geweest. Thijs en Rikki beseffen hoe uitzichtloos hun situatie is. Linda probeert indruk te maken op Robert met haar zakelijke ideeën. Sjoerd doet zijn best om aan de kinderwens van Aysen tegemoet te komen. Maxime heeft verbouwingsplannen. Dinsdag 24 november Lucas doet er alles aan om zijn verliefdheid niet te laten zien. Janine vindt het hoog tijd dat Ludo eindelijk aan Nina vertelt wat er precies het hem aan de hand is. Thijs neemt een enorm risico. Woensdag 25 november Door Wiet en Anna krijgt Lucas een andere visie op Pelle. Janine doorziet waarom Nina van die ondoordachte beslissingen neemt. Anton is Linda dankbaar voor haar steun en wil iets terugdoen. Donderdag 26 november Sjors maakt zich grote zorgen om Rikki. Maxime probeert Sacha in haar kamp te krijgen door haar dingen voor te spiegelen. Anton denkt zich nuttig te kunnen maken in het ziekenhuis en dringt zich op. Vrijdag 27 november Bing praat zijn mond voorbij. Linda belandt via een leugen in een romantische date. Ludo wil dat niemand op zijn werk weet dat hij gedialyseerd moet worden. Lucas heeft nieuws voor Pelle.