Het GTST topic 2015/2016 Met spoilers & speculaties!

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door popje, 31 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Moet Thijs er soms 3mnd uit, omdat ie naar het buitenland gaat??

2. waxinelichtje

waxinelichtje Niet meer actief

dat liedje van oude liefde roest niet.... whahaha *proest*

3. waxinelichtje

waxinelichtje Niet meer actief

ligt t nou aan mij of heeft Sem een heul lange nek. :D

4. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Bing gedraagt zich onvoorspelbaar op een belangrijke zakenmeeting van Sanders. Anna ambieert een hogere functie en schuift een relatieprobleem voor zich uit. Lucas en Pelle denken een uitweg te hebben voor de boete, maar ze maken het alleen maar erger.

Dinsdag 29 december
    Ludo brengt zijn gezondheid in gevaar. Sam wil in Nederland blijven en denkt Rover daarvoor te kunnen gebruiken. Ondanks hun afspraak gaat Anton toch stiekem bij Linda langs. Lucas denkt dat hij en Pelle kunnen cashen met hun populariteit, maar Pelle trekt een grens.

Woensdag 30 december
    Rikki liegt tegen Sjoerd om Thijs te beschermen en hoopt dat ze ermee weg komt. Jef schiet in de verdediging wanneer Robert hem een vergaand voorstel doet. Anton houdt een vurig pleidooi voor zijn liefde voor Linda. Wanneer Linda een sollicitatiegesprek heeft, is ze daar met haar gedachten niet bij.

Donderdag 31 december
    Anna heeft een zware taak: het oud-en-nieuwfeest in Boks. Lucas en Pelle zwaaien lachend met pistolen, beroven een bank en kunnen daarna op vakantie. Rover gaat voortvarend met zijn goede voornemens aan de slag: op slag van middennacht lost hij die al in.

Vrijdag 1 januari
    Het nieuwe jaar begint in Meerdijk met een lach en een traan. Sam vertelt waarom ze niet terug wil naar Canada. Linda vindt dat Maxime uit de buurt moet blijven van haar gezin. Robert en Laura zien hoe Jef verliefd wordt.

5. Mitsy1983

Mitsy1983 VIP lid

25 jun 2014
    5.359
    3
    36
    Zuid Limburg
    Lucas en Pelé beroven een bank? Ik ben benieuwd!

6. Talvi

Talvi Niet meer actief

Ze zwaaien lachend met pistolen en beroven een bank? 😂😂 Ben heel benieuwd..

7. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Zal dan wel voor een reclame zijn ofzo? Dat ze daarmee geld verdienen en op vakantie gaan.

En Jef verliefd? Eindelijk wat meer rol voor die man.

8. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Maar ja, op wie zou Jef verliefd worden? Komt er een nieuwe dame of is het iemand die er al in zit, maar ja wie?

9. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Spoilers 4 t/m 8 januari
    Maandag 4 januari
    De bevalling van Rikki begint. Een mysterieuze motorrijder onthult zijn identiteit. Anna wordt twee keer verrast: niet alleen staat er een vroegere flirt voor haar neus, deze komt ook nog eens bij haar in huis wonen.

Dinsdag 5 januari
    Wiet flikt Anna een valse streek. Het duurt lang voor er nieuws is over de gezondheid van de baby. Thijs en Sjoerd arriveren beiden aan het bed van Rikki. Bing erger zich als hij met Ludo moét samenwerken.

Woensdag 6 januari
    De rechtzaak tussen Anton en Maxime krijgt een onverwachte wending. Een conflictje van Ludo groeit uit tot een titanenstrijd. Jef heeft plannen met De Koning die niet goed vallen. Bing krijgt een onmogelijke opdracht.

Donderdag 7 januari
    Maxime moet alles op alles zetten om de rechtszaak tot een goed einde te brengen. Aysen verwijt Sjoerd dat hij geen aandacht heeft voor haar verdriet. Thijs en Rikki kiezen een naam voor hun kindje.

Vrijdag 8 januari
    Maxime is tot op het bot beledigd; het wordt haar prompt zwart voor de ogen. Jef heeft triest nieuws voor Rikki en goed nieuws voor Robert. Janine verschijnt vrolijk op een feestje, maar dan krijgt ze ruzie.

10. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Rikki gaat bevallen?
    Ik weet dat alles sneller gaat in gtst, maar 3 weken geleden was ze nog 20 weken. Ik snap dat ze geen 9 maanden vol kunnen maken, maar kom op zeg...

11. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Echt he .. ( misschien wel te vroeg daar maar dan nog )

12. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.562
    3.065
    113
    Dat is wel erg snel zeg..

13. DevilFromHeaven

DevilFromHeaven Actief lid

9 mrt 2014
    122
    0
    16
    Tja anders licht ze daar toch maar in dat ziekenhuis :D ik ben wel benieuwd ;)

14. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Misschien dat Linda tijdens die rechtszaak wel alles opbiecht. Vanwege die 'onverwachte wending'. Ze kan er niet meer tegen bladibla.

15. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    image.jpg

16. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Nou, dat kan hoor. Helaas komt het wel eens voor dat mensen veel eerder bevallen dan de 40 weken. Mijn zusje beviel ook met 28 weken. Waarschijnlijk bevalt ze dus veel te vroeg! Met alle gevolgen van dien. Jef zei immers ook nog tegen haar dat haar kindje nog een paar maanden moest blijven zitten, toen hij bij haar op bezoek was.

Gaat Jef eruit trouwens? Dat hij zogenaamd naar Frankrijk vertrekt om die wijnboerderij over te nemen? (Hij wordt denk ik verliefd op die boerderij en niet op een vrouw!)

17. Brinta

Brinta Fanatiek lid

9 apr 2013
    2.145
    191
    63
    Zuid holland
    Wauw, wat ziet Rik er goed uit!

18. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    De gynaecoloog had het over 32 weken dus denk dat het wel goed komt met de kleine meid ;)

Wel een tranend trekkend einde zeg...

19. Talvi

Talvi Niet meer actief

Jaa super einde! Wat een knapperd zeg die Rik 😍

20. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Uiteraard.
    Maar ik ging er eigenlijk vanuit dat ze zou bevallen rond haar uitgerekende datum. Dus dat ze 'ineens' rond de 40 weken zou zijn.

Ja van Jef vroeg ik me ook af. Maar ik had ook ergens gelezen dat hij ontkende eruit te gaan.

Deel Deze Pagina