Ik vond het wel leuk om te zien, vooral dat van Thijs vond ik wel grappig.. Verder Ludo/Bing een beetje te voorspelbaar.
Tot nu toe vind ik er echt geen reet aan.... Alles is zoooo voorspelbaar. Ik miste GTST in de zomer ook niet.
Idd die Rover irriteeeert mij mateloos haha En gtst vindt ik tot nu toe ook saai. Nu even weer gaan kijken =D misschien wordt het spannender hihi xxx
Misschien heeft zeger wel n rode kamer.. (50 tg ) Ik vind hem wel spannend.. Niet aantrekkelijk ofzo.. dat niet..
Maandag 14 september Maxime triggert Lindas nieuwsgierigheid en betrekt haar zo bij haar plan. Anna vraagt zich af of Wiet niet totaal doorgedraaid is. Sjors reageert haar irritatie af op Tim, terwijl hij juist het beste met haar voor heeft. Wanneer de muren op hem afkomen, neemt Anton een rigoureus besluit. Dinsdag 15 september Rikki en Rover organiseren een gewaagde truc om de vrede te herstellen tussen Laura en Jef. Sjors probeert erachter te komen hoe Zeger nou eigenlijk in elkaar steekt, totdat Wiet haar betrapt. Maxime onthult aan Linda hoe ze Anton gaat ruïneren. Woensdag 16 september Ondanks de situatie waarin ze terechtgekomen zijn, weigert Jef hulp van Laura. Bing doet een ontdekking over Aysen. Het doet hem terugdenken aan vroeger, toen ze nog samen waren. Janine is niet enthousiast over wat Rikki en Rover uitgehaald hebben. Lucas kan zijn vaderlijke gevoelens nauwelijks verhullen. Donderdag 17 september Wanneer Lucas een enorme ontdekking doet, weet hij niet wat hij moet doen. Aysen beschuldigt Sjoerd ervan egoïstisch te zijn. Een spontane serenade moet dit rechtzetten. Ludo krijgt waardevolle informatie die hij in zijn voordeel wil gebruiken. Vrijdag 18 september Anna misbruikt Rover en het brandalarm van De Rozenboom om Zegers kwade bedoelingen bloot te leggen. Maxime is getuige van een hoog oplopend conflict tussen Linda en Anton en moet ingrijpen omdat dit haar plan in de war kan brengen
En toen ging net de deurbel op het moment dat Linda Laura ging vertellen wat er was gebeurd met haar ex... Heb dat dus gemist. Wat is er gebeurd? En Rover met die vent miste ik ook net geloof ik..