Ik erger me aan de neus van Job.. Kan hij zelf vrij weinig aan doen uiteraard, maar elke keer als zijn gezicht in beeld komt vind ik het irritant 😂😅 Ik had het trouwens ook zo gelezen dat Sjors gevoelens voor Bing heeft. Vond het al zo raar want zij zijn helemaal niet meer samen in beeld geweest. Wat ik me nog wel afvroeg.. Waar is Monica ineens heen? Ze was naar mijn idee echt van de een op de andere aflevering verdwenen. Manu zie je ook nooit meer?
Huj Sjors gevoelens voor BING weer? Idd de neus van Job is minder haha toch vind ik hem knap haha. Ik kijk al jaren gtst. vroeger was ik "echt fan" als twaalfjarige. Schreef ook fanmail naar de acteurs haha. kreeg ik ook brieven terug van hun haha.
ECHT HE! De oooh zo brave gelovige Sjors. De **** van Meerdijk. Hoe die elke keer weer aan de man komt... kan ook echt alleen in een soap he hahahaha
Vond de aflevering van vandaag met hein veel te ver gaan. Er kijken ook kinderen. ongetwijfeld zijn mensen het niet met me eens maar ik wilde het even zeggen.
Ik zag die discussie ook voorbij komen op Facebook. Maar vind je die vrijpartijen en ruzies in GTST dan wel goed voor je kinderen? Wellicht is dan de hele soap niet geschikt voor kinderen toch? En bovendien....eerst zit men te zeuren dat GTST zooooooooo vreeeeeselijk saaaaaaai is en nu is het spannend en creepy......en is het nog niet goed! Dat wilde ik even zeggen....
Idd!! Ennuh kinderen?! Mijn kind ligt al op bed hoor. Kinderen horen hier niet naar te kijken. Eindelijk een beetje actie en spanning. Wij zaten hier ook wel van okè gewaagd.. maar wel wat actie. Laat kinderen lekker naar Zapp of Nickelodeon kijken🐸☕
Je hebt volkomen gelijk dat gtst ongeschikt is voor kinderen. Misschien zouden ze de leeftijdsgrens moeten aanscherpen. toch vind ik dat je het psychopatische brein van een seriemoordenaar plus bijkomende beelden niet kunt vergelijken met een vrijpartij waarin je werkelijk waar nooit een geslachtsdeel te zien krijgt.
Nee daarom was het juist leuk. En waarom dan?? Je bent als ouder zelf verantwoordelijk hoor Tjah vervelend hoor maar toch echt de verantwoordelijkheid van de ouders. Wat een gezeik weer zeg. Doen ze eindelijk eens iets aan de saaie verhaallijnen zijn er toch weer mensen die gaan huilen omdat het té eng is geezzzz.
De mijne lagen toevallig al in bed, maar anders had ik ze even naar de keuken gestuurd. Niet geschikt voor ze, maar op vrijdag komt erna de voice kids en daar kijkt mijn 8 jarige graag naar. En meestal is gtst niet heel erg ongeschikt, ik vind het wel nee vallen. En als het dochter niet bevalt gaat ze of wat anders doen of ze levert er commentaar op. Qua taalgebruik hoor je op de gemiddelde basisschool ook dingen voorbij komen die ik niet wil horen!
Spoilers 28 maart t/m 1 april Maandag 28 maart Rovers romantische bui wordt verstoord. Rik komt klem te zitten tussen wat Sam wil en wat Linda hen vraagt. Sam neemt een beslissing die tegen haar werkt. Janine ontdekt dat Heins verlangen naar vrijheid hem te veel wordt. Anton ondervindt dat Linda beter af is met zijn steun dan met zijn commentaar. Dinsdag 29 maart Janine weigert in te gaan op een aanbod van Ludo, ook al is dit beter voor haar veiligheid. Als Anna zich verveelt, vult ze haar tijd met pesten van Job. Sjoerd wil graag juridisch advies van Sjors. Aysen gaat de confrontatie aan met Ludo als hij politiewerk ondermijnt. Woensdag 30 maart Anna brengt haar vriendschap met Job in gevaar. Rover fikst stiekem een kamer in De Rozenboom en nodigt Benthe uit. Bing doet een serieus aanbod aan Sjors. Maxime kan niet verbergen dat ze Ninas zakelijke inzichten afkeurt. Donderdag 31 maart Anton ziet hoe Linda lijdt onder de crisis met Sam. Rik probeert Sam te stimuleren om voor zichzelf op te komen. Bing heeft nogal wat uit te leggen aan Nina. Laura ontdekt wat Rover haar geflikt heeft. Maxime zoekt steun bij Rik. Vrijdag 1 april Nina doet een spontane tegenzet bij Bing. Thijs liegt overtuigend tegen Rikki, maar Sacha brengt haar aan het twijfelen. Anna heeft het gevoel dat Sam zich forceert. Linda verwijt Anton dat de situatie binnen het gezin door hem escaleert. Rik merkt dat hij het nooit goed kan doen bij Janine.
Dat vriendje van Gigi wil toch niet dat zij een bn'er is? Denk dat we die pas terug zien als die relatie over is. Overigens vind ik dat wel super jammer. Vond Lorena een leuk karakter.
Gigi zal inmiddels wel moeder zijn dus denk dat ze voorlopig niet terug zal keren in de serie...en ja haar vriend verdient meer dan genoeg..