Het GTST topic 2015/2016 Met spoilers & speculaties!

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door popje, 31 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Ik denk iets heel anders :p

die Benthe vind ik trouwens een leuke meid, verfrissende actrice. mag ook wel eens gezegd worden ;)

2. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    En?

3. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    dit bedoelde ik ;) wat het dan wel is, geen idee

4. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Hebben jullie rtl boulevard gezien?
    Vanaf 4 juli is er een nieuwe soap NIEUWE TIJDEN heet het.
    Lucas speelt er in. En die ...brood speelt in gtst al als amy en gaat dan de stad uit en komt in haar eigen stadje. Dus in nieuwe tijden.
    Ik ben zo benieuwd of dat wat gaat zijn🌞
    In ieder geval 40 afleveringen voor dat gtst weer op tv komt. En daarna kan je via videoland verder volgen

5. prisje22

prisje22 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.137
    21
    38
    .
    Ben ook reuze benieuwd haha wel Leuk dat Lucas er in speelt

6. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Spoilers 11 t/m 15 april
    Maandag 11 april
    Janine wordt naar een afgelegen en gevaarlijke plek geleid. Nina twijfelt of Bing nog steeds voor de volle 100% voor haar wil gaan. Rover zit er helemaal niet mee als het door hem tussen Linda en Anton uit de hand loopt.

Dinsdag 12 april
    Aysen opent een onderzoek als ze merkt dat er in het ziekenhuis tegen haar gelogen is. Sam interpreteert Jobs toenadering verkeerd. Rover zoekt steun bij Anna, maar krijgt die niet. Anton wil Linda niet kwijt, maar weet niet hoe hij het moet aanpakken.
    Woensdag 13 april
    Bing accepteert het niet als Sjors een belangrijke beslissing neemt. Rover heeft te vaak gespijbeld en nu zit Linda met de gevolgen. Als Rik Sam stevig aanpakt, grijpt Rikki in. Nina raakt opgefokt als Maxime aan het doordrammen is.
    Donderdag 14 april
    Janine komt door Laura op een idee om haar doel te bereiken, maar ze voelt zich schuldig als ze het probeert uit te voeren. Job probeert zijn verhouding met Anna te normaliseren. Maxime komt bij Bing met een totaal onverwacht verzoek.
    Vrijdag 15 april
    Janine moet allerlei grenzen over voor haar plan om Hein te kunnen ontmoeten. Ze moet er voor liegen, vrijen en stelen. Job merkt dat Anna raar doet. Aysen en Alex staan een hele nacht op de uitkijk voor de deur van Rik.

7. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Saaie spoilers maar..

Dat het maar eens uitkomt dat Sjoerd de papa is

8. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Word een keer tijd inderdaad!

9. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Thijs werkt nu toch aan een of ander wraak plan op Sjoerd? Hij wil vast Bram van hem afpakken. Dan zal het eindelijk wel uitkomen.

10. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Dat denk ik ook. Sjoerd wordt dan uiteraard woest en deelt Thijs mee dat hij (= Sjoerd dus) de echte vader van Teddy is.

11. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Ik las dat Amy weer terug komt.
    Waarom zat zij ook alweer in een psychiatrische inrichting (toch?)?
    Iets met stalking ofzo? Ik weet het niet precies meer..

12. Trueno

Trueno Actief lid

5 jul 2014
    302
    4
    18
    Zij had toch geprobeerd om Nina te vermoorden?

13. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Ooohh dat was het!

Zullen zij en Rover iets krijgen?

14. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Maandag 18/4-2016
    Janine wordt betrapt bij het dragen van een wapen. Anton wil een band met Rover opbouwen door hem mee te vragen op een survivaltrip. Sjors is erbij als Sam liegt tegen haar coach. Ook al voelt Rik zich gebruikt, toch blijft hij Aysen aansporen om informatie over Janine los te laten.

Dinsdag 19/4-2016
    Maxime doet een goedmaakpoging na de breuk met Nina. Door Rik moet Ludo, tegen zijn zin, Bing inlichten over wat er met Janine speelt. Rik laat zich niet afwimpelen door Aysen. Sterker nog: hij achtervolgt haar op de motor. Thijs laat zich van zijn beste kant zien, maar is hij wel helemaal eerlijk?

Woensdag 20/4-2016
    Janine heeft zich in een fatale positie gemanoeuvreerd en het komt tot een climax. Sacha heeft concertkaartjes over en probeert er een goede daad mee te doen. Als Job merkt dat Anna tegen hem liegt, accepteert hij dit niet.

Donderdag 21/4-2016
    Sam is jarig en Linda overvalt haar met een cadeau. Als Thijs Noud belangeloos juridische hulp aanbiedt, begrijpt Noud echt niet waar dit vandaan komt. Anton wil de survivaltrip annuleren, maar wordt onverwacht tegengehouden.

Vrijdag 22/4-2016
    Rik verwacht toenadering, maar wordt door Ludo buitenspel gezet. Bing en Maxime beseffen dat ze vrede moeten sluiten, omdat ze allebei het beste met Nina voorhebben. Anna wijst Job kil af en zoekt afleiding bij een vriendin.

15. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Maandag 25 april
    Sam is gefrustreerd als haar training slecht gaat en ze Rik iets heeft op te biechten. Rover zet Anton bij het mountainbiken op slinkse wijze opzij, maar Anton probeert positief te blijven. Rik weigert zich door Ludo weg te laten sturen.

Dinsdag 26 april
    Thijs instrueert zijn infiltrant. Als Bing kritiek krijgt op zijn zakelijk instinct, komt hij lijnrecht tegenover Elise te staan. Sjoerd wil van Anton weten hoe het kan dat Rover spoorloos verdwenen is. Linda moet een groot verwijt rechtzetten.

Woensdag 27 april
    De Koningsdagviering in De Rozenboom dreigt uit de hand te lopen als Laura even weg is. Job chartert een hele groep mensen om een verrassing voor te bereiden. Anton maakt het zo bont dat hij een nacht op de bank moet doorbrengen.

Donderdag 28 april
    Nina ontdekt dat haar vader iets voor haar verbergt. Bing denkt met intimidatie tegenover Elise de zaken naar zijn hand te kunnen zetten, maar zij krijgt hulp uit onverwachte hoek. Sam voelt zich door Rik in de steek gelaten.

Vrijdag 29 april
    Door toeval belanden Job en Sjors in een intieme situatie. Sam zoekt ruzie met Rik en dat heeft gevolgen voor hun samenwerking. Anna ontdekt wat Jobs verrassing was met Koningsdag en dat raakt haar.

16. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    WoW spannend hoor.. Zou Janine het overleven?

17. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Natuurlijk! Ludo redt haar en ze leven nog lang en gelukkig:D

Ik vind het wel leuk zo, dit mogen ze van mij dan wel rekken. Ik vind dat die Hein het ook echt wel goed speelt.
    Sam moet even op dr plek gezet worden, irritant kind bah.

18. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    ik heb net de aflevering van woensdag al gezien en het ziet er niet best uit voor Janine hoor..

19. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ik las op FB dat ze nog meer spierverslappers krijgt en dat Rik haar vindt ofzo..

20. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    Klopt, ze hebben haar gevonden maar ze heeft heen hartslag meer en wordt gereanimeerd met de aed

Deel Deze Pagina