Ik erger me eerder groen en geel aan die rikki. Meisje zelf vind ik wel leuk. Maar die rol die ze speeld...
Wat Sasha toevoegt aan gtst is me nog altijd niet duidelijk. Ik vind haar meer een onderdeel van het decor dan dat ze een rol lijkt te hebben.
Spoilers 20 t/m 24 juni Maandag 20 juni Maxime probeert Nina voor een gigantische fout te behoeden. Thijs wordt geconfronteerd met enorme tegenvallers als zijn naam door het slijk gehaald wordt. Vanwege de situatie thuis gooit Amy haar hele toekomstvisie om. Janine werkt tot diep in de nacht aan haar boek. Dinsdag 21 juni Aysen daagt Thijs recht in zijn gezicht uit. Ludo stuit op overtuigend bewijs dat Janine niet 100% voor hem gaat. Rik wordt wakker op een onhandige plek. Rikki raakt in paniek als de kinderbescherming haar zaak onderzoekt. Woensdag 22 juni Bing en Nina moeten meerdere vernederingen ondergaan op hun vrijgezellenavond. Sil krijgt de reclassering op zijn dak. Als hij ontdekt wie hem dat geflikt heeft, is hij furieus. Janine stort bij Linda haar hart uit. Donderdag 23 juni Amys ontwerpen voldoen niet aan de toelatingseisen van de modeacademie. Nina heeft het moeilijk tijdens de laatste vrijgezellenopdracht. Sacha raakt verontrust als Noud maar niet in een feeststemming komt. Vrijdag 24 juni Anna en Job kunnen niet van elkaar afblijven en worden daarom weggestuurd. Rikki wordt onder druk gezet en verliest de controle op een verkeerd moment. Laura wil dat Robert voor haar opkomt. Amy en Sil willen op kamers.
Thijs is inderdaad een minder prettig ventje... Altijd al een rare gevonden, maar nu helemaal. Ben erg benieuwd hoe dit verhaal gaat eindigen. Al helemaal met al die input die Aysen erin stopt en als dan achteraf blijkt dat Teddy van Sjoerd is...
Omdat sascha de kant van thijs kiest in de situatie met Sjoerd. Maar de echte reden is dat hij en Nina elkaar bijna hebben gezoend in Thailand dn sindsdien zijn die 2 (denk ik) weer verliefd.
Nee op het vrijgezellen feest moeten de mannen voor de vrouw en de vrouwen voor de man iemand zoeken om mee te kussen 30 seconden. Alleen als de mannen in de kroeg komen waar bing is wil die dit niet en wil naar Nina waar noud nog bij is. Die zitten te kibbelen en gaan dan kussen. En net dan komen die mannen/vrouwen allemaal Met bing binnen . Maar ze zullen er wel van maken dat het bij het spel hoorde
Ik erger me echt zooooo dood aan die Laura. Vreselijk. Word er gewoon chagrijnig van met dr bemoeizucht.
Ze mept m in z'n gezicht maar daarna komt Sil voor z'n spullen en maakt t goed met Laura. Ze zegt dat ze t doet omdat ze lotje en die andere zo mist bla bla bla Dan laat ze m gaan en zij blijft toch in meerdijk