Het Harry Potter topic

Discussie in 'De lounge' gestart door amaranta, 6 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Veraatje

    Veraatje VIP lid

    22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Ik heb hem ook uit, ik heb dit weekend iedereen en alles gemeden en heerlijk gelezen! Voor het eerst in het engels en het was best te doen!
    Ik vind het alleen jammer dat ik hem nu uit heb, nu is het echt voorbij...

    Mijn man heeft hem nog niet uit en dus kan ik nog niet met hem het boek 'delen' om het zomaar te zeggen, maar ik zal verder hier niets verklappen, ik zou het ook erg vinden om iets te moeten lezen hier wat ik nog niet wilde horen.

    Veel leesplezier verder voor de mensen die hem nog aan het lezen zijn!
     
  2. Robyn

    Robyn Bekend lid

    23 mei 2006
    732
    0
    0
    Ambtenaar
    Naarden
    Veel dingen waren wel zoals ik ze verwachtte. Het einde vond ik heel goed geschreven..
     
  3. Lia

    Lia Bekend lid

    10 nov 2006
    989
    0
    0
    Secretaresse
    Ik vond het in 1 woord: Geweldig! Persoonlijk vond ik het een heel bevredigend einde, maar wel jammer dat het nu echt afgelopen is..
     
  4. Jodi

    Jodi Fanatiek lid

    17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    Nou Lia, ben het helemaal met je eens

    Harry Potter rules
     
  5. CreaLinda

    CreaLinda Bekend lid

    31 mrt 2007
    918
    0
    0
    Juf
    Nootdorp
    Ok UIT! Hehe. Wilde 'm gister al uitlezen, maar m'n vader kwam even wat horren maken, en dat zat tegen heeftie 4 uur over 1 hor gedaan. Dus ja....

    Maar een heel goed boek.

    Ik heb wel hier en daar wat gemist.
    Zo weet ik echt nog steeds niet wat Perkamentus nou aan Petunia schreef (ja wel dat er een brief was, maar niet de inhoud, en dat zinnetje uit deel vijf 'herinner mijn laatste' snap ik nog steeds niet), en ik weet ook niet wat het beroep van Lily en James nou was. En wat Dirk zag toen de Dementors op hem afkwamen heb ik ook gemist.
    En nog iets, maar als ik dat hardop vraag weten jullie het einde al dus dat komt nog wel.


    Als iemand het wel gelezen heeft, hoor ik het graag!

    Linda
     
  6. Veraatje

    Veraatje VIP lid

    22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Voor zover ik heb begrepen staat er niks vermeld over de brief van Perkamentus (zijn antwoordbrief), lilly en james waren van die strijders tegen Voldermort en Dirk zag niets, want Muggles zien geen Dementors.
    En je laatste vraag ben ik zeer nieuwsgierig naar.... (anders stuur maar een pb)
     
  7. Lia

    Lia Bekend lid

    10 nov 2006
    989
    0
    0
    Secretaresse
    Ik ook nieuwsgierig naar je vraag! Is het misschien een idee om een apart topic te openen waar diegenen die het boek wel uithebben vrijelijk kunnen spreken? Want ik ben erg voorzichtig met wat ik hier zeg, want ik wil het plezier niet voor anderen vergallen.
     
  8. MollyM

    MollyM Bekend lid

    Klinkt als een goed idee Lia, ik heb het nog niet uit maar weet dat ik waarschijnlijk ook erover zou willen kletsen
     
  9. Amanthis

    Amanthis Fanatiek lid

    7 aug 2006
    2.015
    0
    0

Deel Deze Pagina