Het Harry Potter topic

Discussie in 'De lounge' gestart door amaranta, 6 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robyn

    Robyn Bekend lid

    23 mei 2006
    732
    0
    0
    Ambtenaar
    Naarden
    Hier nog een big fan...

    Ik ga woensdag gelijk naar de bios, ik heb al kaartjes. Bij ons draait hij ook op dinsdagavond om 24:00 uur, normaal was ik daar heengegaan maar met een baby wordt dat wat moeilijker, net als het boek. De vorige boeken heb ik om 12 uur 's nachts opgehaald maar deze heb ik bij Bol besteld en wordt de 21ste bezorgd (wel zo makkelijk).
    Dan sluit ik me op en ben ik weer aanspreekbaar als ik hem uit heb. (nou ja, ligt eraan hoe het afloopt)

    Ik vrees idd het ergste, maar ik blijf hopen.
     
  2. duikster

    duikster VIP lid

    13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    hihi ook ik heb er zin in...lezen van deel 7 dan. De films heb ik de eerste drie gezien en daarna afgehaakt. Ik vind het leuker om mijn fantasie bij het lezen mijn fantasie te laten...

    Lola / Eve..... ik klets wel verder bij de mama's als jullie lezen want ik wacht wel op de Nederlandse versie...heb de rest ook in NL gelezen en ga nu niet voor de laatste om.....maar in december haak ik dus effe minder in
     
  3. Saraah

    Saraah Fanatiek lid

    6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    ja robyn, hier ook om 0.00 uur op dinsdag, maar dat kan ik idd niet doen.. dus ik heb kaartjes voor woensdag 19.00 uur :D
    Ze zitten veilig in mn portemoné :)

    ben zo benieuwd naar 't eind van boek 7... een boel mensen weten 't al...tis wel jammer, dat wat 't eind ook mag wezen.. 't dan echt is afgelopen :(
     
  4. duikster

    duikster VIP lid

    13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    enne dames die het in het engels gaan lezen....het einde hier niet verraden he!
     
  5. Robyn

    Robyn Bekend lid

    23 mei 2006
    732
    0
    0
    Ambtenaar
    Naarden
    Ja ik heb lekker een half dagje vrij genomen van mijn werk. Wij gaan om 17:30 woensdag. En idd kaartjes zitten al in mijn tas (een knappe kerel die mij kan beroven tot woensdag ;) )

    Daar heb je gelijk in, het is een beetje een dubbel gevoel. Het is hierna dus echt klaar. (daarom ben ik ook bang dat het einde niet zo leuk gaat worden.)
     
  6. Oei, ik denk dat het beter is om na de 21e dit topic niet meer te lezen wanneer je de afloop niet wilt weten, want ik denk dat er een 'discussie' zal losbarsten over het einde van het boek: was het wat we verwacht hadden of viel het wellicht tegen... ;)
     
  7. Linda10280

    Linda10280 Fanatiek lid

    6 nov 2005
    1.764
    0
    0
    Huisvrouw
    Hoorn
    yep, ik zonder mij helaas ook af nog voor de 21ste.
    Al vind ik dat wel erg jammer...doe namelijk niets liever dan praten over de films/boeken van Harry Potter :D

    Hier zijn de kaartjes al betaald en zitten wij aanstaande woensdag om 21:00 uur lekker in de bios in Amsterdam.
    M'n vriendin en ik hebben er meteen een dagje amsterdam van gemaakt.
    Kan mannetje lekker oppassen op de kids ;)
    Heb er zoooo'n zin in hihi

    Ga naa woensdag denk ik weer beginnen met alle 6 de boeken.
    Dat houd me nog wel even zoet.
    Heb er trouwens wel moeite mee om het boek neer te leggen als ik er eenmaal in zit.
    Ik smokkel dan overdag soms een bladzijde erbij haha.
     
  8. duikster

    duikster VIP lid

    13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    ik zal er rekening mee houden Lola!
     
  9. principessa

    5 jul 2007
    61
    0
    0
    Zonnige Zuiden
    ik zag net de reclame op tv voor de nieuwe film

    zat me net te bedenken dat de laatste keer dat ik naar de bios was met hubbie, HP 4 was. Ik was toen nét zwanger dus dat is al ff geleden. Kun je nagaan!

    Deel 5 gaan we zeker weer bezoeken (dus eindelijk weer ns naar de bios LOL)
     
  10. Saraah

    Saraah Fanatiek lid

    6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    hhahaha toevallig..
    ik was ook naar HP 4 geweest( de premiere.. met alle famous people.. khad kaartjes gewonnen)
    kwas toen ook net zwanger( kwist 't alleen nog niet :) )
     
  11. principessa

    5 jul 2007
    61
    0
    0
    Zonnige Zuiden
    ik wist toen al wel dat ik zwanger was (was januari geloof ik?)
    Ik moest op weg naar de bios wel 4 x plassen en daar aangekomen weer, onder de film ook en op de terugweg ook. Pfff wat erg zeg ;)

    Maar goed, terug ontopic :)
     
  12. Saraah

    Saraah Fanatiek lid

    6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    oh de premiere was in november en testte begin december :)
    maar hij draaide idd volgens mij tot april ofzo..
     
  13. principessa

    5 jul 2007
    61
    0
    0
    Zonnige Zuiden
    ok :) Ja ik kan me nog wel herinneren dat we niet meteen gegaan zijn, k weet niet meer waarom niet. Ws ivm alle feestdagen in december of zo?

    Nu wil ik wel zsm hoor :)

    Maar mijn man vond deel 4 al zooo zielig. Hmmmm (hij heeft de boeken niet gelezen)

    en naderhand krijg ik de dvd dan weer van hem om thuis nog eens te kijken en alle boeken heb ik ook van hem gehad, waarvan de laatste 2 hij s nachts is gaan halen. Lief he :p

    maar ja de NL versie duurt nog wel even van deel 7 :(
     
  14. MollyM

    MollyM Bekend lid

    hoi, ik vond de volgende site en daar is het boek maar 9.95 met 1.95 verzend kosten, dat is wel heel goedkoop!

    www. cosmox .nl

    Het is wel de adult versie (dus een andere kaft maar ja het scheelt 6 Euro met de goedkoopste prijd die ik gezien heb.
     
  15. Belle

    Belle Fanatiek lid

    7 nov 2005
    1.380
    1
    0
    Verpleegkundige, columniste
    Amsterdam
    Oeh, in de nacht van dinsdag op woensdag gaan mijn lief en ik samen met mijn broertje naar de nachtpremière van de nieuwe film.

    Tenminste, als ik tegen die tijd niet meer zo gruwelijk verkouden ben...

    Ik hoest de longen uit mijn lijf, verdorie!
     
  16. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    The Philosopher's stone is nu bezig op sbs6
     
  17. Lisette28

    Lisette28 Fanatiek lid

    21 feb 2006
    1.439
    0
    0
    Delft
    Ik denk dat Harry samen met Voldemort sterft...
     
  18. principessa

    5 jul 2007
    61
    0
    0
    Zonnige Zuiden
    voor de 30e keer :rolleyes:












    k heb ze toch allemaal op dvd dus kan kijken wanneer ik wil :p
     
  19. Robyn

    Robyn Bekend lid

    23 mei 2006
    732
    0
    0
    Ambtenaar
    Naarden
    Beetje jammer dat ze maar blijven hangen met het uitzenden van deel 1 en 2. Al moet ik zeggen dat ik de 'nieuwe' Dumbledore slecht gecast vind. Oke ze kunnen er ook niks aan doen dat Richard Harris dood is, maar hij was gewoon perfect. Ik had denk ik Ian McKellen veel beter gevonden, hij heeft ook dat misterieuze, wat Dumbledore ook moet hebben.
     
  20. Saraah

    Saraah Fanatiek lid

    6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    jaa dat vind ik dus ook...
    die tweede dumbledore is echt niks.. hij speelt 'm ook niet met de rust die de eerste had, en in 't boek beschreven staat...
     

Deel Deze Pagina