Wat erg voor jullie! Ik hoop dat je snel geholpen wordt, ik zou het ook heel moeilijk hebben als ik zo lang moest wachten.
Wat een verdriet... Ik wens je heel veel sterkte. Mooi dat je wel nog een fotootje hebt van je vlinderkindje... Knuffel!
Ik huil met je mee meis... Wat ontzettend verdrietig! Heel veel sterkte met wachten, hoop dat het ziekenhuis je snel gaat helpen! Dikke knuffel! En wat een prachtige echo van jullie mooie kindje!
Heel veel sterkte meid! Ik heb ongeveer hetzelfde meegemaakt vorig jaar, al was ons kindje al eerder gestopt met leven. Maar ook pas met 10 weken eerste echo. Het is zo ontzettend moeilijk en een klap. Stop je gevoel zeker niet weg en erom huilen mag best! Het was toch jullie eerste kindje!
Ik heb toen trouwens ook een week afgewacht en nogmaals een echo laten maken in de hoop dat er toch iets veranderd was, maar helaas was dat niet zo. Laat het rustig bezinken eerst! Knuffel!
Heel veel sterkte meid! Het zijn zware tjiden,maar je komt er wel doorheen, geloof me! Lekker huilen als je moet huilen en vooral de instelling hebben dat niets moet en alles mag... Veel sterkte!
Hey Jackystory, Gisteren reageerde ik op jou en nu zit ik ook in deze situatie. Ik had vandaag een slechte echo, is al wel met 6 weken gestopt. Ik heb donderdag een afspraak bij de gyn. Weet nog niet wat ik wil om het vruchtje kwijt te raken. Hoop dat het snel vanzelf komt.
Ik heb op 10 weken ontdekt dat het hartje was gestopt met ongeveer 8 weken. Door een ieniemienie bloeding (echt bijna niets) werden mijn HCG waarden geprikt en deze waren niet gestegen bij de 1e keer. HA zei dat ik mij moest voorbereiden op een erge bloeding die eerstdaags kon komen. Ik ben dan diezelfde dag naar mijn gyn geweest voor een echo die dit dan ook bevestigde. (ik wou het absoluut zeker weten, en enkele weken ervoor was er al hartactie te zien geweest). Ik heb pilletjes meegekregen om de miskraam op gang te brengen en deze hebben goed hun werk gedaan. Raar om te zeggen, maar toen ik wist dat het niet meer leefde wou ik er zo snel mogelijk vanaf om terug weer in orde te zijn om opnieuw te proberen. Het heeft wel heel lang geduurd eer ik er psychisch terug boven was. Heel veel sterkte
Meid, Heel veel sterkte en als jij een week te lang vind om af te wachten dan zou ik gewoon eerder aan de bel trekken!