Ik weet niet wat ik heb hoor maar mensen hoeven vandaag maar iets te zeggen watniet in me straatdje valt en ik word boos en begin te janken als een hysterisch wijf gewoon. ik word ook zo moe van mezelf. Maar ja. Zouden dit de hormonen zijn of de kerststress? Meer dames vandaag last van hun kerstress / hormonen? Ik herken dit ook helemaal niet van Daan.
Ik heb ook last van mijn hormonen. Vandaag gaat het wel weer, maar het weekend was pet. Lekker even uitjanken en bijslapen wil ook nog wel eens helpen. Sterkte!
hoihoi ja ik deze week ook last van hormonen pffff en dan ook alles uit je handen laten vallen ](*,) dat is echt mijn tik deze week en zoo irritant gewoon. Maar ben 2 dagen vroeg naar bed gegaan en moet zeggen het werkt wel(voor mij dan he ik hoop ook voor anderen) Liefss
Ik had dat gisteren zo erg, was zo moe, en kon gewoon niet gaan slapen, omdat ik s'nachts al zo slecht slaap. Begon te janken omdat ik zo chagerijnig was, werd ook hartstikke gek van mezelf. Wilde iets gaan doen, maar tegelijkertijd had ik nergens zin in. VRESELIJK. Vandaag gaat het wel weer, maar verveel me zo overdag met kerst, d'r is bijna niks te doen...
Ohw hier nog iemand met de hormonen alleen zijn het de naweeën. Blehh kan janken om een scheet hahaha
Hihi, ik kan al janken, als ik eraan denk dat ik het vlees moet doen morgen haha. Vandaag ook, gingen we eigenlijk samen het huishouden doen, glipt me vriend er opeens tussenuit, kon ik het alleen doen. Dat was janken om woede, whahaah.
Bleh, die hormonen, echt rare dingen! Vorige week twee dagen last van gehad, en twee maand geleden wel een weeklang achter elkaar! Ik herken mezelf niet soms. Maar affijn, wie weet gaat het nu wel weer een aantal dagen/weken goed. Ook te hopen voor manlief, die rolt ook wel es met z'n ogen en dan word ik nóg bozer en/of verdrietiger.
Enne dames zijn jullie ook zo vergeetachtig of ben ik dat alleen? 2x naar de supermarkt moeten per dag of hooi moeten kopen voor de konijnen maar komt thuis met voer of ben je beneden en moet je iets doen boven en dan ben je boven en dan weet je het niet meer en dan ga je naar beneden en ja hoor weet je het weer ken je weer naar boven 8-[ Liefss
haha mijn zwangerschapsdementie van daan is nog niet eens weg laat staan dat ik het nu merk haha. De meest erge dingen ben ik vergeten aar ook hele leuke dinge. Ik had een keer een pan macaroni gemaakt lekker alvast 's middags gedaa het kan maar klaar zijn. Ik in mijn schoonmaak woede weer eens het huis gepoets en een volle pas macaroni weggegooid (wist ik toen nog niet) me vriend komt thuis en zegt o wat heb ik een honger lekker dat je macaroni heb gemaakt ik warm hem effe op. roep hij uit de keuekn fleur waar is de macaroni ja op het gasfornuis echt niet echt wel enz enz. tot ik zelf maar eens ging kijken geen macaroni ging ik in de container kijken daar lag wel de macaroni hihi.
Klinkt me allemaal zo bekend in de oren... deze afgelopen week nemen mijn hormonen ook echt een loopje met me... Vreselijke moodswings... van vrolijk naar chagerijnig, van blij naar verdrietig... lachen en dan gelijk weer huilen... En gewoon mezelf vreselijk in de weg zitten... Ook weten dat het mijn hormonen zijn die me zo laten doen... en daar word ik dan ook weer chagerijnig van... waardoor niets meer goed is om me heen.. zie alles negatief en depressief... waardoor ik weer moet janken.. haha kortom... om gek van te worden! En tja... dat vergeetachtig zijn... vreselijk.. ik zeg al tegen iedereen dat mijn korte termijn geheugen me in de steek heeft gelaten.. want ik kan van de 1 op de andere minuut vergeten waar ik nou eigenlijk mee bezig was. En vooral op het werk kan dat erg frustrerend zijn! Wat dan ook weer leidt tot jankbuien! Hihi.....
Sinds afgelopen weekend ben ik echt super chagerijnig en kan ik boos worden om van alles! Ik zei voor de grap tegen mijn man 'Zullen de hormonen wel zijn' maar het is dus geen geintje. Hoop echt dat ik mezelf er een beetje toe kan zetten om niet zo te reageren..pfff
Ow ja, ik vergeet ook dingen. Moet ik naar de winkel voor iets, koop ik hele andere dingen, behalve datgene waar ik eigenlijk voor kwam. En als ik thuis ben kom ik daar pas achter, of s'avonds pas, hihi.
Ook ik wordt helemaal gek van dat geraas van die hormonen! Mijn vriend hoeft maar een verkeerde opmerking maken of ik begin te schreeuwen of te janken. VInd mezelf dan zelf zielig. Ik wordt er ook helemaal gek van....' Pfffffffffffffffffff.....
Hier ook af en toe vreselijk! Zou in m'n boosheid wel een vuistslag willen uitdelen of ogen uitkrabben, gelukkig zeg ik dat dan hardop en is Croky-man zo tactisch de juiste woorden en lieve dingetjes te zeggen... en 1 min. later is boosheid/geirriteerdheid weer verdwenen als sneeuw voor de zon Erg hè , zo zit ik helemaal niet in elkaar!
erg herkenbare verhalen lees ik hier. Ik word zelf ook behoorlijk moe van mijn gedrag en emoties. Ontpop hier afentoe in een waar hormonster. Hoop dat mijn zwangerschapsdemoon weer spoedig getemd is...
ow, wat een herkenning. Ik ben dus echt niet de enige. ik loop nu al 3 weken rond zijnde niet mezelf. Ik voel me gewoon niet mezelf. Of ik heb erge huilbuien, vaak om niets... En ik heb gewoon nergens zin in. ik kan me er gewoon niet toe zetten. ik kan een heleboel dingen hier in huis bedenken wat ik moet gaan doen, maar nee hoor... het voelt echt niet fijn!
ik had in het begin erg last van de hormonen, ik had een ontzettend kort lontje en dat werd me niet altijd in dank afgenomen