Pretecho Wereldkind

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door suel, 8 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suel

suel Nieuw lid

8 jul 2013
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Onlangs ben ik bij hier geweest voor een pretecho.
    Wat in eerste instantie voor mij een heel leuk vooruitzicht zou moeten zijn ben ik momenteel helemaal getraumatiseerd. De foto's die ik meekreeg komen totaal niet overeen met het beeld dat ik in me hoofd had en hetgeen er zo mooi wordt uitgelegd op hun site.

Ik heb pikzwarte echo foto's, foto's met rommelige darmen en placenta, waar ik niks van begrijp en waar ik niks mee kan!! Een pretecho is er om mijn kind te kunnen zien, ligt de baby niet handig met zijn gezicht voor een pretecho dan zou het normaal moeten zijn dat er dan alternatieve mooie echo foto's te zien zijn. Dat er ingezoomd wordt op de navelstreng en placenta, daar kom ik niet voor.

Mevrouw vertelde me dat me baby niet goed ligt voor een pretecho met het gezichtje de andere kant op maar dan er toch een foto van het geheel gemaakt worden? Ik ben zo teleurgesteld, en klantvriendelijkheid is hier ver te zoeken.

Ik raad het echt iedereen af! Zonde van je geld.

2. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Wat jammer dat je zo slecht behandeld bent. Ik heb 2 weken terug ee geslachtbepaling laten doen bij wereldkind, en die vrouw was echt heel aardig! Ze nam echt goed de tijd en legde alles uit. Ik heb mooie foto's meegekregen echt helemaal top!
    Dat vrouwtje dat bij mij deed had kort blond haar... Misschien dat jij een ander had.
    Wel zou ik gewoon een klacht indienen.

3. mirna1984

mirna1984 Lid

10 jan 2013
    77
    0
    6
    NULL
    NULL
    wat jammer dat het geen leuke ervaring voor je geweest is! Ik heb mijn termijnecho en 20 weken echo hier laten doen en dit was allebei erg positief! Ik wil hier ook graag een pretecho laten maken, maar denk er toch nog even over na..
    miss anderen met ervaringen van wereldkind?

Ik zou idd ook een klacht indienen! Het is allemaal duur genoeg en je kijkt er naar uit om je kindje te zien!

4. HannekeG

HannekeG Fanatiek lid

20 aug 2012
    1.702
    0
    0
    Ik heb er hele goede ervaringen gehad.
    Ben er geweest voor een pretecho (met een week of 25). De eerste keer was al best leuk, maar ze vond zelf dat het gezicht niet helemaal goed te zien was en ik mocht toen kostenloos nog een keer terug komen voor een nieuwe poging.
    Ze namen ruim de tijd voor me en ik kreeg veel uitleg.

Ik zou het juist aan anderen aanraden. Jammer dat jij geen goede ervaring hebt gehad

Deel Deze Pagina