Het hartje klopt.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door tamaratje, 19 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tamaratje

tamaratje Niet meer actief

Hoi allemaal,

Ik ben gisteren bij de verloskundige geweest, en het hartje klopt...

de uitwendige echo zag zij wel vanalles maar wij konden het niet zo goed zien, dus vond ze het leuker om een inwendige echo te maken.
    En idd het was veel leuker, je zag echt vanalles.
    ik heb ook foto's gekregen dat "het"met een beentje en nog eentje met een armpie omhoog lag.
    ook hebben we het hartje gehoord.
    Later ging ze nog verder zoeken, en ze vond iets, Het was de dodenzak ik zo is er eentje dood dan, nee zegt ze daar eten ze nu nog uit omdat je nog geen placenta heb.
    Ze zei maar ik zie erachter nog iets, mijn hartslag even omhoog.
    Ze kon het niet echt goed in beeld krijgen, ze zei zo van ik zie daar iets wat erg op iets kloppens lijkt maar ik kan het niet echt goed zien.
    Nu moet ik dus over 2 weken 1 JUni terug komen, om te kijken of het er 1 of 2 zijn....
    Spannende 2 weekjes, ze vond ook wel dat ik al een aardig buikje had voor me eerste zwangerschap, ze zeg dus het kan goed zijn...

Ze heeft "het" ook gemeten en het was 1.70 over 2 weken doen ze ook allerlei meingen enzo. ze zei we maken er nu gewoon een leuke echo van, toen ze het beentje enzo omhoog deed en het armpje zei ze ik denk dat je iets verder ben want het beweegt al...
    Toen we het hartje hoorde kloppen schooten de traantjes toch wel in me ogen en bij me vriend ook...
    Ze deed hem voor ons allebei net op tijd uit anders had ik daar echt liggen huilen hihi...

Het was super en hoop dat de 2 weken snel voorbij gaan dan zie ik me ukkepukkie weer!!!

Groetjes Tamara

2. Selin

Selin Fanatiek lid

15 aug 2005
    1.396
    0
    0
    Maastricht
    Spannend zeg! Lijkt me geweldig om een tweeling te krijgen...

Houdt ons op de hoogte!

3. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    spannend lijkt mij leuk een tweeling :) :)
    groetjes chantal :D

4. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    spannend hoor, ik mag 6 juni :)

5. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    Spannend hoor wie weet een tweeling, leuk ;)

6. renske

renske Actief lid

19 mei 2006
    311
    0
    0
    Spannende weken voor je.
    Zou je het leuk vinden om een tweeling te krijgen of overvalt dit je toch wel een beetje?

7. tamaratje

tamaratje Niet meer actief

Hoi,

Ja ik zou het super vinden als ik een tweeling zou krijgen alleen een jaar geleden is me nicht een tweeling verloren die beviel met 25 wken en 4 dagen en je moet 26 weken zijn voor ze wat doen, dus zijn ze overleden!!!

Maar daar moet je niet naar kijken en dat zeggen ze zelf ook.
    mijn vriend en ik hebben altijd gezegt we hopen er een te krijgen of een tweeling...

Dus het is zeker welkom...

groetjes

Deel Deze Pagina