Jeetje, stormt het bij jullie ook zo ? Ik woon aan de kust en het is hier losgebarsten hoor, wilde vanmorgen op de fiets naar zwemles maar ben halverwege weer terug gegaan, ik kwam gewoon niet vooruit, had om 7 uur weg moeten gaan als ik om kwart over 8 daar had moeten zijn hahahah. Houden jullie van de storm ? Ik dus echt niet, verschrikkelijk. Zou het liefste nu in slaap willen vallen en ergens eind maart weer wakker willen worden.
Ja het is verschrikkelijk hier!! En moet vanmiddag nog weg met de auto baal dr flink van want ga liever niet rijden met dit weer hahaha.. Hier binnen waait het zelfs en de deuren gaan heen en weer whahaha
Nou he erg he!! Deuren aan het klapperen enzo!! Ik vind de storm zolang ik binnen zit niet zo erg maar we moeten er helaas zo nog op uit! Ach komt goed! Jeetje dan moet je je idd een breuk fietsen! Nu met de auto gegaan?
Vind er niets aan.... Aan de ene kant als ik niet weg hoef dan vind ik het niet zo erg maar op de bank in een hoekje kruipen met een boek is er niet meer bij.
Wij liggen met ons schip in de europoort en het is inderdaad al sinds vannacht flink aan het spoken... Er wordt ook hier niet gewerkt we hebben momenteel uitschieters naar windkracht 9/10. Mis alleen nog de losgebroken zeevaart enz. Maar goed voor ons is ieder moment wat niet gewerkt wordt juist goed dus laat dit nog maar 3 dagen duren hoor. Maar helaas de weersverwachtingen vertellen ons dat ze hier om 14.00 weer gaan starten dus voor jullie nog ff uitzitten tot vanmiddag dan wordt het weer minder.
Ben vanochtend 9 km op de fiets naar het werk gegaan. Viel wel mee. Maar woon in zuidoostbrabant, dus misschien dat het hier minder erg is?
hier niet, het waait wel hard maar het valt nog goed mee echte storm vind ik wel leuk om naar te kijken, onweer ook, zolang het geen pukkelpoptafereel word met doden enz,...
ik kan hier wel van genieten hoor, straks lekker wandeling buiten maken, om vervolgens weer naar binnen te gaan en een bak koffie of thee te pakken heerlijk , of lekker de hele dag binnen hangen met filmpjes aan dat klan ook nog wel eens hihi
Ik had het al erger verwacht Heb er niet zo'n moeite mee.. ga straks ook gewoon lekker shoppen, geen zin om binnen te blijven zitten!
Hier praktisch naast de waddenzee en vlakbij de noordzee en ik kan shannon niet loslaten buiten.. die waait weg.. we zijn hier wel wat gewend gelukkig, in de tuin ligt van alles al om. Fietsen, speelgoed etc. vanmiddag naar verjaardag op stilliggende veerboot, hoop voor de bediening dat die redelijk stil ligt.
Hier ook! De poort is al 2 keer open geslagen! Storm heeft em gewoon van de haak gerukt! 2e keer had ik de container er tegen aan gezet en die is zelfs ook aan de kant geblazen terwijl hij redelijk vol zit!
Hier ligt inderdaad ook alles al door de tuin. Ergste is nog dat we vandaag een Zwarte Pieten feest hebben op de kinderboerderij, nou is dat hier ook vlakbij maar denk nou niet dat de pieten er blij van worden dat het zo regent en waait Ach we zien wel hoe het er vanmiddag aan toe gaat. Wij zitten nu ook tot morgen zonder verwarming en warm water dus ik wil eigenlijk zo weinig mogelijk naar buiten omdat als we het koud krijgen niet lekker op kunnen warmen thuis
Hier ook verschrikkelijk, heb geprobeert om met onze chihuahua te wandelen maar gaat niet want hij schoof weg op zijn pootjes en is bang, ( weegt mr 700 gr ) de deuren gaan hier ook op en neer en het poortje van de veranda waait steeds open, en dan al die dingen wat in de tuin omwaaien verschrikkelijk.
OO BRRRR verwarming staat hier de afgelopen 2 dagen al op volle kracht te blazen omdat het hier niet warm te krijgen is.. Koud/wind en huis uit 1930 met nog veel enkel glas en tochtkieren gaan niet zo goed samen. Moet er niet aan denken dat verwarming het ook niet zou doen.. brrr succes.. anders als het echt koud word op visite gaan..
papa tilt haar meestal met dit soort weer , want coli moet ook een hand zeker voor ons huis dat weet je daar waait het net even harder altijd.. hoppa zo de sloot in lijkt me geen goed plan.. ze moeten allebei in bad maar douche is te koud en keukenraam tocht .. das wel erg irritant..