Heel veel sterkte.... je hoopt zo heel erg dat alles goed gaat en dan gaat het mis . Niet eerlijk hè...
Heel veel sterkte gewenst. Hopelijk kunnen jij en je partner genoeg steun en liefde bij elkaar vinden.
Hoi Noukie, Wat ontzettend balen voor jullie, ik herken je gevoel zo! Maar liefst 3x ging het bij ons mis, maar nu lijkt het toch allemaal goed te gaan. 1 op 3 vrouwen die proberen zwanger te worden, krijgt te maken met een miskraam. Een hoop weten het niet, daar lijkt het of de cyclus onregelmatig is bv, en jij en ik en nog velen met ons, maken het wel bewust mee. Heel vervelend en een hele klap. Baal er goed van en huil lekker uit en dan vol goede moed weer verder, het gaat jullie echt wel lukken! Sterkte! Dyaan
Toen ik vanmorgen wakker werd besefte ik me ineens hoe leeg ik me voelde en hoe ik de afgelopen weken er elke dag eentje bij telde, hoe ik vandaag op 8weken zou zitten. Al de zwangere dames om mij heen tellen weer een dagje verder en hier beginnen we weer op dag 1 van een nieuwe cycles We hadden het al wel wat mensen verteld en daar ben ik achteraf zo blij om, zoveel steun en liefde van onze vrienden en familie en natuurlijk ook jullie bedankt voor de steun! Het vruchtje ben ik ondertussen kwijt, gelukkig heel snel want ik wil weer vooruit kijken! Bewust heb ik mijn berichtje hier geplaatst terwijl het mssn bij miskramen hoort, maar ik blijf in de "zwangere wereld" daar krijgen ze me niet zo snel uit! We gaan ervoor en hopelijk kan ik jullie heel snel vertellen dat we zwanger zijn van een gezond groeiend vruchtje! Bedankt!
Heel veel sterkte meid! Het schijnt bij heel veel vrouwen voor te komen bij hun 1e zwangerschap. Zo ook bij mij met 8 weken misgegaan. Zie mijn banner binnen 3 maanden na de miskraam was het weer raak. Hoe moeilijk en zwaar ook houd moed. Kid
hey meid, wat erg voor je! maar geef de moed niet op! heb zelf ook een mk gehad en 2 maanden nadien zwanger en nu gaat het heel goed! was natuurlijk ook wel bang in het begin! maar zo zie je maar dat het de 2de keer niet slecht hoeft af te lopen! veel sterkte!
Heel veel sterkte meid met dit verschrikkelijke verlies... hoop dat je veel steun hebt en het snel een plekje kunt geven...! Liefs Nelleke
Meid, ik weet wat je doormaakt. Vreselijk is het. Ik ben gelukkig snel weer zwanger geraakt, maar inderdaad was de angst dat het wéér mis zou gaan er nog heel lang. Ik wens je heel veel sterkte en neem de tijd voor jezelf. Liefs
Oh meis ik herken zoveel in je verhaal, helaas... Ik wil je wel een hart onder de riem steken: het kan namelijk heel snel weer raak zijn. Ik ben nog 1 keer ongesteld geweest na mijn miskraam en nu alweer 25 weken zwanger. Maar zo te lezen ben je een heel positief ingesteld iemand, dus dat komt vast goed!