Helaas weet ik heel goed waar je door heen gaat Heel erg veel sterkte, we zijn er voor je!!! Dikke knuffel, mussie
O nee meis, wat erg... Ik hoop voor je dat het snel beter met je gaat en dat je het een plekje kan geven! Wat erg! Ik zal je missen bij de Aprilmama's...
Gerda wat ontzettend naar voor je en je man. Het heeft mij bij mijn miskramen enorm geholpen dat het elke keer op natuurlijke weg is afgestoten, dat gaf mij de tijd om met het gebeurde in het reine te komen. Desondanks is het een heel emotionele tijd. Ik wens je heel veel sterkte en als je eens wilt praten mag je me altijd pben. Dikke knuffel meis!
verschrikkelijk veel sterkte en heeeeeeel veel geluk alvast voor in de toekomst... we denken aan je!! liefs female
Bedankt voor al jullie lieve reacties. Ik heb afgelopen nacht een miskraam gehad. Het is toch fijn dat het via de natuurlijke weg is gegaan. Ik heb het gezien en ik heb het idee dat ik het nu een plekje kan geven. Gerda
Wat naar allemaal he? Getver waarom gebeurd dat nou zo vaak? Ik wil je heel veel sterkte wensen en ik hoop voor je dat je het een plekje kunt geven. Knuf