SandraK in de MMM.....

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door SandraK, 20 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Ik ben maar even zo brutaal geweest om een 'eigen' topic te starten....das wat overzichtelijker he? ;)

Ik heb gister gebeld voor een afspraak voor mijn hubbie.
    Zijn zwemmertjes mogen onder de loep... :)
    2 maart is het zover. om 11.15 moeten we in het ziekenhuis zijn.
    Hij mag het thuis produceren, dat lijkt me wel zo prettig....maar dan nog zorgen dat we het warm houden tot aan het ziekenhuis.
    (ik las ergens van iemand die het potje tussen haar boobies had warm gehouden, maar helaas heb ik niet van die weelderige vormen... :) )

Helaas werd ik vandaag (3 dagen te vroeg) ongi.
    Moet zeggen dat ik dit keer erg teleurgesteld was. Ik had al zeker een half jaar een pendel staan voor deze maand, en stom genoeg ga je toch stiekem een beetje hopen.... ;)Plus het feit dat ik de laatste dagen smorgen best misselijk was. Moest meteen wat eten anders ging het niet lekker. Sja..dan ga je toch wel speculeren hoor...
    Gelukkig ben ik 3 dagen te vroeg, 3 dagen overtijd en dan toch nog ongi vind ik veel erger..

Maar gelukkig was de teleurstelling weer snel over. Ergens ben ik er nog steeds rustig onder...
    Heb het idee dat het er gerust nog wel in zit voor ons.
    Maar aan de andere kant ben ik erg nerveus voor de uitslag van het onderzoek.
    Is er een kans voor ons, qua zwemmertjes, qua behandeling en qua leeftijd van mij...

As usuall....is het weer afwachten.... ;)

2. Bibu

Bibu Fanatiek lid

18 nov 2006
    1.496
    0
    0
    gezondheidszorg
    Zuid-Holland
    Spannend allemaal meid, wel fijn als er naar gekeken wordt dan krijg je straks meer zekerheid of dat juiste beetje hulp (ik blijf positief hoor).
    Ik duim voor jullie !

Liefs, Bibu.

3. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Nou Heel spannend allemaal!
    Ik ben zeer benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren.

4. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Je klinkt positief, ik hoop dat je dat kunt vast houden. Ik zit in hetzelfde schuitje vroeg me ook al een week af of het deze keer misschien per ongeluk raak zou zijn geweest maar ook ik kreeg gister de teleurstelling. Morgen uitslag over onze zwemmers, ben erg benieuwd. Ook naar jullie verhaal! Houd moed! Liefs Ester

5. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    spannend sandra,
    goed dat jullie ook de stap hebben genomen, het is al geen makkie.

kwa cyclus duur lopen we aardig gelijk op ik zat vorige maand op 25 dagen,was ook te vroeg ongi toen.

wij moeten vrijdag voor een zaad test, helaas mogen we het niet thuis doen, hier MOET je het in het ziekenhuis doen, dat vinden wij wel minder.

ene kant hoop ik dat ik gewoon zwanger ben en dat we niet hoeven , maar ja we zuellen wel moeten , want me nod is vrijdag.
    sinds wij bij de gyn zijn geweest duurd de maand wel erg lang , ik heb steeds de neiging om te gaan testen maar heb toch geen testen in huis (maar goed ook)

6. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Dank jullie wel meiden....ik hou julie zeker op de hoogte... ;)
    Misschien wel tot vervelens aan toe... :)

Stienke, ik hoop ook dat ik het positieve kan vasthouden. Ik heb het gevoel dat ik het nog maar kort geleden gevonden heb... ;)
    Ik was er voorheen veel te veel mee bezig, en nu (ronde 12 inmiddels) gaat dat gelukkig een stuk beter... :)
    Ik hoop dat je morgen een mooie uitslag te wachten staat meis...ik duim voor je!

7. Niet meer actief

hoi meid
    wat goed dat er nu eens verder gekeken word
    ik hoop dat de uitslagen goed zijn
    en je snel zwanger mag raken :) :)

8. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

heeyyy meid,

heel veel succes en sterkte

spannend hoor

9. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Dat herken ik zo goed! Ik ging eigenlijk deze maand in zo van...dit word um...
    Kwam zeker door de pendel... :)
    Dat doe ik dus ook niet meer, moet eerlijk bekennnen dat je er dan toch wat anders in staat...maar ja...was de laatste die er nog stond...kun je nagaan hoelang ik hier al rondloop.. ;)

Succes vrijdag, ik hoop dat het allemaal een beetje voorspoedig verloopt..
    (ik weet niet eens waar ik moet zijn in het ziekenhuis...vergeten te vragen... :) )

10. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Goed zo San en erg spannend allemaal natuurlijk.
    Veel succes!

Liefs Mirre

11. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Assen
    Even nieuwsgierig naar het pendelen. In welk licht moet ik dat zien? Ben zelf nogal spiritueel ingesteld en pendel ook wel maar heb er nog nooit aan gedacht om dat op dit gebied eens te proberen. Ik werk met gidsen en automatisch schrift maar misschien heeft dat niets te maken met jouw manier van pendelen? Liefs Ester.

12. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    ik heb zelf ook gependeld maar als het uit komt is het puur toeval.
    ik deed het met een draar en een medaillon.
    door er vragen aan te stellen begon die te bewegen.
    aan de bewegingen zag ik dan de antwoorden.
    voor je zelf pendelen is moeilijk omdat je hem kan beinvloeden.
    ik ben zelf niet spiritueel ingesteld (tenminste niet dat ik weet)

13. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Assen
    spiritueel of niet, het is in ieder geval grappig om ns te proberen! Krijg je de 23 ste uitslag van de zwemmers? Of moet je dan inleveren? Liefs Ester

14. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    SandraK jammer dat je toch weer ongesteld bent geworden, maar idd...beter te vroeg dan dat hij uitblijft...je nog meer hoop krijgt en alsnog ongesteld wordt.
    Ik zou gewoon nog even bellen naar het ziekenhuis om te vragen waar je precies moet zijn....niks zo vervelend dan op dat moment nog moeten lopen zoeken.
    Ik ben trouwens ook niet gezegend met big boobies....maar met straks shirtje en daaroverheen wat wijders konden de zwemmertjes prima verblijven hoor....ik had wel even snel voordat ik auto uitstapte ze er weer vandaan getoverd....staat zo vreemd als je daar nog moet staan graaien... :) .
    Ik wens je iig veel succes en hopelijk toch een goede uitslag.

15. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Hey San,

Mooi dat de afspraak nu vast staat. Ik hoop dat de uitslag voor jullie meezit en er een goede kans is voor een wondertje van jullie tweetjes!
    Ik denk aan je meis.
    Houd die positieve gedachte vast, dan komt het vast allemaal goed!
    Kus

Stienke en Sonja; jullie ook suc6 met de zwemmersuitslagen meiden!

16. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Noum de stap is gezet! Goed zo Sandra! Hoop dat het snel een positief resultaat heeft! Ik blijf je volgen!

17. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    dank je .
    vrijdag om 10.45 moeten we bij het lab zijn voor het tasje met de toebehoren en dan een kamertje in , hoop dat het gaat lukken het is toch anders als je het thuis mag doen.
    dan is het afwachten tot ik ongi word, dan moet ik 3 dagen later weer bloedprikken en een week later terug naar de gyn dan krijgen we de uitslagen, vind het best wel eng ,voor al wat er nog komen gaat (misschien)

18. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Ik wil jou ook heel erg veel succes wensen !
    Liefs xxx

19. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    @ Stienke, het pendelen deed ik niet zelf....ben erg spiritueel ingesteld, maar het pendelen is mij niet echt eigen... ;)
    Ik ben meer van de Reiki enzo...

@Sonja, toch wel grappig dat we nu weer gelijk opgaan... ;)
    Aan 'de andere kant' liepen we ook aardig gelijk op steeds...
    Kunnen we de spanning een beetje delen...ben ook best nerveus hoor.. ;)

@Aldonza, das een goed idee...een strak shirtje...ga hem alvast klaar hangen... :)

Doet me toch wel goed hoor...al die lieve reacties van jullie allemaal! :D
    Ik start een nieuw topic, ga vervolgens ff met de was aan de gang, kom terug en ik zit al op 2 pagina's... :) :)

Jullie zijn schatten!

20. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Ben trouwens nu weer mega-ongi.... :confused:
    ooit ging ik aan de pil omdat mijn ongi's altijd zo heftig waren.
    Ik ben nu een jaar van de pil af, maar pas de laatste 4 maanden is mijn ongi weer heftig en durt toch wel 4/5 dagen....
    De eerste maanden was het heel weinig en was ik er met een dag of 2/3 alweer vanaf.
    Zou dat er eigenlijk ook mee te maken kunnen hebben? Dat ik nog steeds niet zwanger ben omdat ik aan het ontpillen was en mijn cuclus nog niet goed op gang was?

Deel Deze Pagina