Ik heb een miskraam gehad, de preciese datum is wat moeilijk want ik ben verspreid over één week in drie keer van alles verloren. Mijn temperatuur was op 05-02 nog 37.2 (begon net te bloeden toen) op 16-02 gezakt naar 36.8 op 21-02 gezakt naar 36.6 Normaal zit ik rond de 36.5/ 36.6 vóór mn eisprong. Vanmorgen zwangerschapstest eerst negatief, na tien minuten heeeeel vaag positief (moest mn bril ervoor opzetten zo vaag) Weet iemand ongeveer wanneer ik weer een eisprong kan verwachten, dus hoe lang duurt het voor je lichaam weer verder gaat met zn normale dagelijkse bezigheden ?
wij zitten eigenlijk met hetzelfde probleem, mk gehad in week 3 en nu weten we na 5 weken nog niets..nog geen menstruatie gehad. Zijn er hier ervaringen over zwanger worden direct na je mk?
zelfde probleem. MK gehad op 12 januari en nog steeds niet ongesteld. Laatste week wel veel (vruchtbaar?) slijm gehad. Dan zou nu ongeveer m'n eisprong moeten zijn en kan het dus nog wel 2 weken duren voor ik weer ongesteld moet worden. Wachten maar!
Ik heb 21/12 een MK gehad. Daarna duurde het 39 dagen voordat ik weer voor het eerst ongesteld werd, en precies 14 dgn daarvoor kreeg ik een lichte bloeding, volgens de Gyn was dat mijn eisprong. Sterkte meiden! X Neia
nou veel meiden met hetzelfde probleem dus :S neia bedankt voor je antwoord in ieder geval, en hopelijk zijn er wat meer meiden die kunnen vertellen wanneer alles weer normaal werkte? Uiteraard is ieder lichaam anders maar een beetje vergelijksmateriaal is wel zo handig
Bij mij ging het weer anders. Ik kreeg een miskraam eind november. Op 22 december was ik voor het laatst bij de gyn en die gaf aan dat mijn eierstokken helemaal tot rust gekomen waren en nog niet veel deden. Hij verwachtte dat ze binnen dan en twee weken wel weer op gang gingen komen. Echter precies twee weken later werd ik ongi... Ik neem aan zonder een eisprong... En sinds die keer is alles weer bij het oude.
ik heb 15 januari een miskraam gehad en 13 dagen later voelde ik mijn eisprong en kijk ik ben zwanger helemaal geen menstruatie meer gehad dus
Hi Lentefee, Ik had eigenlijk na al mijn MK's rond de gebruikelijke dag weer mijn eisprong, alleen bij de 2e keer was het 3 dgn later dan normaal... Het is zoals je mss al gezien het per persoon verschillend. Ik hoop voor je dat je snel weer zwanger bent
dankje silla heb ik nog even een vraag hoor: ik ben op 15 februari een boel verloren (miskraam), op 17 en op 19 februari ook nog atuken. Wanneer heb ik dan mn miskraam gehad, de 15e, de 17e of de 19e of gewoon van 15-19 februari? Klinkt ook zo stom als datum he, van 15-19 februari haha
Hi Lentefee, Ik durf het je niet te vertellen.... Bij mij is alles er nl. elke keer in zijn geheel eruit gekomen dus daar heb ik geen ervaringen mee... Mss dat je dat aan je huisarts kunt vragen... Ik heb vrijwel direct na mijn MK een inwendige echo gehad om te checken of alles verwijderd was. Kan het niet zijn dat het een tweeling was. Dit had ik nl. de laatste keer echter kwamen deze ook tegelijk....
nee ik ben echt niet zwanger meer, de zwangerschapstest is negatief. echter mn temperatuur blijft hoog, dat vind ik zo vreemd. een tweeling kan het niet geweest zijn want bij de echo was maar één vruchtzakje te zien.
hallo ik heb een vraag hoop een aantwoord op kunnen krijgen.ik heb 2-02-07 een bbz gehad en was geopereerd,rechte eileider afgesloten maar niet verwijderd.nu ben ik inmiddels 3 weken thuis ben nog niet ongesteeld geworden.sinds 3 dagen verlies ik witte slijm so als toen ik zwanger was,en mijn temp 37,2 sinds 2 dagen kan ik weer zwanger zijn?ik zal niet weten wanneer moet ik weer testen aangezien ik nog geen menstruatie gehad heb...volgende afspraak voor controle pas 6-03.gr moontje
moontje, was je temperatuur eerst weer omlaag gegaan of weet je dat niet? bij mij bleef hij ook een tijdje hoog na de miskraam, eigenlijk sinds twee dagen dat hij pas aan het zakken is.
hey meiden, ik heb 20-1 een mk gehad en nu zijn we 37 nachten verder en bij mij is er ook nog geen ongi geweest? Normaliter ben ik het rond dag 30! liefs mandy
Da's een hele goeie vraag, ja... Iemand trouwens enig idee hoe dat ongeveer zit? Ik bedoel; wanneer zou je lichaam weer een "seintje" krijgen om een eicel te laten rijpen, na een miskraam? Zou dat proces in gang worden gezet op het moment dat het vruchtje ongeveer is gestorven, om zou je lichaam echt wachten totdat het vruchtje is afgekomen?
hoi Ik heb gisteren een curretage gehad, gyn zei dat ik nog ongeveer een week kan vloeien en daarna moet ongeveer 4 weken later mijn ongi volgen. Je lichaam wacht volgens mij tot alles ´weg´is en dan gaat de baarmoeder zich weer herstellen. heb begrepen dat dat snel gaat.
Ik heb mijn curretage op 20 januari gehad, ik was toen 10 weken zwanger en op tot op heden heb ik mijn menstruatie nog niet gehad. Ik vind het wel een beetje frustrerend want we willen zo graag weer proberen om zwanger te worden. Gister naar de gyneacoloog geweest en die zei dat het wel tot drie maanden weg kon blijven omdat alles weer een beetje tot rust moet komen. Hoop niet dat het bij ons het geval zal zijn. In het ziekenhuis zeiden ze ook dat we eerst de eerste menstruatie moesten afwachten alvorens weer zwanger te worden..maar ja het duurt nu zo lang dat we het maar gewoon proberen. Is mijn lichaam er klaar voor dan worden we wellicht zwanger en anders hoop ik toch echt binnenkort mijn menstruatie te krijgen
hoi, ik heb begrepen dat het dus echt kan verschillen per vrouw, sommige worden na vier weken weer ongesteld, anderen zijn na drie maanden nog niet ongesteld. na mij laatste bevalling duurde het precies twaalf weken voor ik weer ongesteld werd, ik denk dat ik daar maar van uit ga, eerder is altijd mooi meegenomen.
Hoi allemaal, Zou het uitmaken of je miskraam spontaan op gang is gekomen of dat je bent gecurreteerd? Het lijkt mij dat bij een spontane miskraam het lichaam alles zelf in gang heeft gezet en dus ook eerder doorheeft dat er weer een nieuw eitje moet komen terwijl bij een curretage het lichaam nog geen signaal heeft gehad waardoor het langer kan duren... : Maar dat is mijn eigen kwakzalverige mening... Bij mij heeft de miskraam uiteindelijk op 17 februari doorgezet, waarna ik nog 2.5 week vloeide. Toen was mijn temperatuur ook laag. Sinds twee dagen is het gestopt, maar mijn temperatuur is nu zoals het normaal is na mijn eisprong. Zal mij benieuwen wanneer ik ongesteld wordt... Als het goed is dus over ong. 2 weken.