Het heel erg warm hebben

Discussion in 'Zwanger worden' started by Irene, Jan 17, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Irene

Irene Fanatiek lid

Dec 1, 2006
    1,034
    0
    0
    Nou daar ben ik weer eens met een verschijnsel. Ik heb het heeeel erg warm vandaag echt het stijgt naar mijn hoofd terwijl ik echt superdun gekleed ben. Normaal heb ik het altijd koud. Zou dit iets kunnen betekenen, is dit 1 van de verschijnselen die je kan hebben als eerste teken van zwangerschap? Ja meiden, ik grijp echt alles aan om maar te hopen dat ik zwanger ben, kan zondag testen en echt het duurt veel te lang! Daarbij heb ik trouwens ook zeurend gevoel in mijn onderbuik alsof ik ongi ga worden, veel wittige afscheiding en een soort vochtverlies. Steken in mijn liezen en heel af en toe lichte steekjes in mijn borsten.

2. Realtjuh

Realtjuh Fanatiek lid

Aug 18, 2006
    1,181
    0
    0
    Tilburg
    Meid, je moet echt niet overal iets achter gaan zoeken hoor. We hebben je al gemeld in je vorige topic dat het alle kanten nog op kan gaan.
    Hoe moeilijk het ook is, je zult toch echt nog ff geduld moeten hebben.
    Succes daarmee dus!

Je kunt al wel testen (sommige testen pikken een lage hcg goed op), maar daarmee kun je teleugesteld worden, dus zou ik eerlijk gezegd gewoon niet doen.

(ja, ook ik zit in de wachtkamer en heb voor het eerst in maaaaaanden opvliegers en een lichte zeurderige hoofdpijn, maar dat kan ook een griepje zijn die in de weg zit)

3. Irene

Irene Fanatiek lid

Dec 1, 2006
    1,034
    0
    0
    Ja ik weet het sorry, ik ben ook zo superongeduldig. Dat komt ook doordat ik een miskraam heb gehad en nu extra wanhopig ben zeg maar. En ik voel me echt anders dan normaal en dan ga je toch zitten hopen. Ik ga zondag of maandag pas testen, ik wil het niet te vroeg doen.

4. Realtjuh

Realtjuh Fanatiek lid

Aug 18, 2006
    1,181
    0
    0
    Tilburg
    Ongeduldig aagje! haha.. ik was ook zo.. ik heb dat mezelf snel afgeleerd, want het wordt er af en toe niet leuker op... zeker als je er zooooo zeker van bent en dus gewoon ongi wordt... snie de bedoeling he?

5. sonja

sonja VIP lid

Mar 5, 2006
    5,270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    hopelijk ben je zwanger en is het geen griepje wat op komt.

en dat je ongeduldig word kan ik me voor stelen , ik heb dat ook wel maar probeer er zo min mogelijk mee bezig te zijn

6. Iris

Iris Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    2,371
    0
    0
    Receptioniste bij een modebedrijf
    Oostzaan
    het zou heel goed kunnen dat je zwanger bent, hoor. Dat ik zwanger was beide keren had ik het rond jouw tijd ook zo warm en een heel rood hoofd en mn hart was druk bezig daar merkte ik het ook aan.
    Nog ffies geduld...

Maar geduld heb ik ook nul komma nul.
    ( ik had al getest hoor, 4 dagen van te voren)
    Ik weet het ik ben extreem ongeduldig en gek op testjes.

Groetjes irisje

7. diana1980

diana1980 Actief lid

Jan 12, 2007
    232
    0
    0
    ik had het bij de eerste zwnagerschaps juist erg koud.

en nu ben ik weer zon koukleum, dus ik snap pcie wat je bedoelt met ongeduldig zijn.hihihi...menseigen en dan vooral bij vrouwen vrees ik..

8. laatje

laatje Fanatiek lid

Nov 5, 2006
    1,058
    0
    0
    Schoonhoven
    Volgens mij maak je je helemaal gek! Dan ga je wel van alles voelen.. Ontspan je nou eens en laat het allemaal gewoon op je afkomen.. Ik weet het, het is moeilijk, maar je maakt het jezelf alleen maar moeilijker zo.. Succes..

9. Yvetje1982

Yvetje1982 Bekend lid

Jan 17, 2007
    700
    0
    0
    fulltime mama
    Limburg Zuid
    Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die zó ongeduldig is!Ik heb al een paar keer te vroeg getest...Hebben jullie ook opmerkingenen uit je omgeving te verduren?Zovan,''het komt echt pas als je er niet zoveel mee bezig bent'' en meer van dat soort opmerkingen :(

10. Iris

Iris Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    2,371
    0
    0
    Receptioniste bij een modebedrijf
    Oostzaan
    Ik vermoed dat wel meer meiden daar last van hebben hier, he laatje?

Share This Page