Nou dames! Gefeliciteerd! Ik heb als het goed is gisteren mijn ei gehad. Theoretisch kan ik nog niets voelen maar ook ik heb deze keer een heel goed gevoel! Raar, ik zal mezelf wel voor de gek houden en te graag willen. De komende 13 dagen gaan heeeeeeeel lang duren vrees ik. Die onzekere periode zou afgeschaft moeten worden. Kom op uitvinders van de wereld! Vindt eens iets uit zodat we meteen na ons ei kunnen testen !
hallo allemaal ben nu in mijn 2e ronde naar mijn mk maar heb ook het gevoel dat het raak is - mijn gezeicht zit helemaal onder pukkeltjes en bultjes - kleine steekjes onder in mijn buik - eten wat ik normaal lekker vind smaakt niet - duizelig kan pas over 2 of 3 dagen testen kent iemand mijn verschijnelen
Dit is inderdaad een leuk forum. Ik ben ook zo benieuwd. Vorige week las ik een onderwerp: testen voor je NOD. Aangezien ik nog een beetje onregelmatig ben. Ronde 1 25 dagen, ronde 2 35 dagen., had ik ook zo'n gevoel van 'het kan wel eens raak' zijn. Toch vorige week vrijdagavond de stoute schoenen aangetrokken (dag 25), en er verscheen een heeeeeeeeeeel licht tweede streepje. Misschien wilde ik hem ook wel zien ? Was natuurlijk erg vroeg! Morgenochtend toch maar eens kijken of hij duidelijker is. Voor alle zwangeren gefeliciteerd en voor de mensen die druk bezig zijn heel veel succes
Wow als je op dag 25 al een heel licht streepje had, dan moet tie nu toch wel een stuk donkerder zijn meis! Nou ik duim voor je hoor, en ik ga morgen gelijk kijken hoe je test was, laat jet het dan ook ff hier weten gelijk? Verder wilde ik dat ik een voorgevoel had dan wist ik nu of ik zwanger was of niet, heb nu namelijk geen idee helaas
Ik heb dat gevoel nou ook heel erg. Ik ben al 5 dagen zo misselijk als ik weet niet wat. Ik ben duizelig, ik heb constant ongesteldheidskrampen, een licht gevoel in mijn hoofd, droge tranende ogen en hoofdpijn. Ook heb ik last van witte dunne afscheiding. Ik durf het bijna tegen niemand te vertellen dat ik klachten heb en dat ik denk dat het raak is, omdat ik pas een MK heb gehad... Maar het gevoel is er wel sterk. Ook is mijn temp wat hoger dan normaal. Lievelief gefeliciteerd met je zwangerschap!
He meiden Bedankt voor die hele snelle reacties. Heb mijn banner ook aangepast, alleen lijkt het nu wel heel heel vroeg/pril. @Lievelief jij ook gefeliciteerd! @Parels hoop ook dat jou pendel gaat kloppen, en dat je over 9 dagen positief test! @selina hoop dat jou gevoel ook juist is Ben zo blij
goeie morgen dames, ik ben nieuw, ik heb vandaag een test gedaan en deze was vaag. alleen heb ik al een week het gevoel dat ik zwanger ben. echt de rust van alles komt goed want er groeit wat daar beneden
Gosssie ik ben al de hele dag van de reutel.... Kotsiemisselijk en alle symtomen die ik de vorige 18 keer niet gehad heb....Ik moet nog zooo lang wachten met testen bah wat gaat die tijd langzaam Liefs Brien
Ram en Lievelief GEFELICITEERD! Ik hoop dat het hier ook eindelijk eens raak is! Ik heb hele gevoelige tepels en ook veel wit verlies en vooral nat. Heb het gevoel dat mijn (.)(.) groter zijn en dat ik blauwe aders zie maar volgens mijn vrend is dat verbeelding haha....... ps. mijn banner stond op 30 dagen ben vandaag dus op dag 31. Maar willen nog even wachten met testen tot dag 35 (zaterdag, want dat is de lngste cyclus die ik tot nun toe heb gehad! XXXXX
Nou.. Het is nu écht 100% zeker: ik ben zwanger! Vanmiddag een kruidvat test gedaan en die was super positief! Helemaal in shock