Het 'Het is raak' gevoel!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lievelief, 16 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. diantje

diantje Nieuw lid

12 mrt 2008
    1
    0
    1
    ik heb pas over 6 dagen mij NOD, maar ben me toch een partij misselijk en moet sinds gisteren veel plassen en sinds vandaag veel oprispingen.

Zijn dit al symtomen voor een zwangerschap? Zo te lezen wel. maar ik moet nog 6 dagen?

Ben benieuwd.

2. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

Gefeliciteerd Lievelief. Wat een geweldig nieuws.

@ Selina, sorry dat ik het vraag maar kan je aan je temp zien dat je zwanger bent? Als die hoger is als normaal?

groetjes Inger

3. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    Ik wil ook een het is raak gevoel! MAar ja dit is pas onze eerste ronde! En heb me nod pas eind maart....dus kan nog niks voelen haha...

4. Selina26

Selina26 Bekend lid

27 nov 2007
    935
    126
    43
    Vrouw
    Jah, als je zwanger bent is je temp ongeveer 0,3 graden hoger dan normaal en deze blijft dan ook zo hoog....

5. Mieke74

Mieke74 Actief lid

30 jun 2007
    298
    0
    0
    Nou dan biecht ik mijn "het is raak" gevoel ook maar even op. Heb nog geen idee of m'n ei inmiddels al geweest is of nog niet maar we klussen er vrolijk op los. Heb dus ook nog geen zwangerschapsverschijnselen, daar is het nl nog te vroeg voor.

Op de een of andere manier heb ik héél sterk het gevoel dat het deze ronde echt raak gaat zijn. Nu maar hopen dat het inderdaad ook klopt.....of niet...want als het wel rak is dan zou ik rond 7 december uitgerekend zijn....precies tussen alle feestdagen in...en zowel mijn als zijn familie zijn allemaal jarig in november en december dus opzich ben ik ook blij als het nog even een maandje later is.
    Nou ja, de testen zullen het over een paar weken vertellen....zucht!

Zwangere dames van hier in ieder geval vast héél erg gefeliciteerd!

6. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    @mieke74
    Ik heb precies hetzelfde! Ik kan ook pas over 12 dagen testen en heb echt nog maar net mijn ei gehad. Heb ook geen verschijnselen (kan ook niet) maar dit keer een heel sterk gevoel. Ik hoop alleen dat we geen ongelijk hebben want dan is de teleurstelling weer een stuk groter dan anders. Mijn verstand zegt dat ik me gek aan het maken ben maar ergens zit er een klein stemmetje (bij wijze van) me in te fluisteren dat het wel goed zit.

7. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    Ik heb nu nog niet echt het is raak gevoel, omdat we in de 1e ronde zitten. Omdat bijna iedereen zegt dat het niet zo snel gebeurd in de 1e ronde...heb net mijn ei gehad...ben benieuwd..mss voel ik volgende week wat anders..

Ik had wel vandaag steken links in mijn onderbuik...wat kan dat zijn? En af en toe wat steken in mijn borsten

8. Sanne85

Sanne85 Bekend lid

17 feb 2008
    669
    0
    0
    :oops: als ik stiekem heel eerlijk ben heb ik ook het raak gevoel....
    zo stom.... tis pas net 2 dagen na de zelfinseminatie....
    M'n buik trekt rechtsonderin, heb soort van ongipijn maar dan heeel lichtjes..... :oops:

Maar ja, net wat ik zeg is het pas dag 2.... hier duurt het testen nog wel even.....

9. Lievelief

Lievelief Bekend lid

2 nov 2007
    686
    1
    0
    3 dagen na mijn nod, kreeg ik al buikpijntjes.. Ik zei nog tegen mn vriend: Nou, volgens mij springt mijn ei al de hele week! Vanaf mn eisprong tot vandaag constant steekjes in mn onderbuik.

10. Niet meer actief

Onzin !

Je kan niet aan je temp zien of je zwanger bent, alleen als je op je NOD nog steeds een hoge temp hebt is de kans aanwezig dat je zwanger bent.

Mijn temp was afgelope cyclus ook hoger dan de andere cyclussen, maarre niet zwanger hoor ;)

11. Mirella28

Mirella28 Fanatiek lid

17 aug 2006
    1.143
    0
    0
    Administratief
    Rotterdam
    Ik had ook veel verschijnselen deze afgelopen weken, maar nu voel ik me gewoon en ga er maar vanuit dat het niet raak is. Zondag mag ik testen.

Ik vind het heel spannend en laat ook wel een aantal beslissingen ervan af hangen of ik zwanger ben of niet.
    Als ik niet zwanger ben ga ik naar de kaakchirurg en ga ik actief op zoek naar een andere baan. Als ik wel zwanger ben ga ik niet naar de kaakchirurg voor de behandeling van verstandskiezen en moet ik nog even goed nadenken of ik wel van baan wil veranderen terwijl ik zwanger ben...

12. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

@ Dagdromer. Ik heb ook hetzelfde als jou :D

Ik hoop zo erg dat het nu raak is... Maar aan de andere kant ben ik zo bang dat het niet zo is en dan valt het zooo tegen.

Waarom moet je zo lang wachten om te testen ;)
    Ik moet nog 10 dagen wachten...

succes! groetjes Inger

13. Niet meer actief

Nou inger ik kan je dan zeggen dan kan je nu nog helemaal niet zien of je zwanger bent als je pas 4 dagen na je ei zit ;)
    Succes !

Je temp is na je eisprong altijd een stuk hoger, en een hoge temp tot aan je nod zegt niets ;)

14. Sanne85

Sanne85 Bekend lid

17 feb 2008
    669
    0
    0
    :) M'n mannetje vroeg zojuist hoe lang een eisprong duurde.... hij vond dat ik zolang last bleef houden... :)

[-o< [-o<

15. sabrine

sabrine Actief lid

11 jun 2007
    362
    0
    0
    Hoofddorp
    Ik heb nu nog steeds last dus al bijna 5 dagen last...Het is een gevoel dat ik nog nooit gekent heb.... :(
    Ongie pijn,Kotsmisselijk,duizelig,steken in me borst,steken in me lies en het rare van alles ik lust geen koffie meer sinds 2 dagen terwijl ik normaal echt een koffieleut ben.....Tja nog een week wachten meiden..

Liefs :p

16. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Succes meiden!

Hier is het ook spannend! Zaterdag willen we de eerste test doen!

xxx

17. Niet meer actief

Ik zal hier ook even typen wat ik gister van de gyn hoorde..

Na je eisprong komt er het stofje progesteron vrij, hier word je darmen lui en moe van en dat kan dus buikpijn veroorzaken en een moeilijke of juist makkelijkere stoelgang.

Hopelijk hebben jullie er wat aan, en denken jullie zodra jullie ongesteld worden ooh mijn lichaam houd me voor de gek of ik ben zwanger geweest maar mijn lichaam stootte het voor NOD af.

18. Ja dat is idd echt zo, als ik ongi ben is mijn temp nog steeds hoog, daarna zakt ie pas. Hoeft dus niet persé iets te zeggen.

19. Wendy, heb je klachten? Goed geklust? Hopelijk nu een positieve test voor jullie!

20. Mirella28

Mirella28 Fanatiek lid

17 aug 2006
    1.143
    0
    0
    Administratief
    Rotterdam
    Hebben jullie ook zo'n zin in van die ' verboden ' dingen als wijn, filet americain, franse kaasjes etc?

Ik mag van mezelf 1 wijntje in het weekend, maar voel me dan nog schuldig.

Deel Deze Pagina