Het 'Het is raak' gevoel!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lievelief, 16 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Hee Desiree!

Ik heb af en toe steekjes in mijn buik en ik kan alles wel eten wat los en vast zit. Verder een beetje gevoelige tepels en heldere afscheiding. Gisteren had ik steekjes bij mijn schaambeen waardoor ik dacht dat ik ongi zou gaan worden! En we hebben net als anders heel goed geklust, maar we durven nergens op te hopen. We denken steeds als het 5 rondes niet raak was, dan zal ronde 6 ook wel niet raak zijn haha ;)

xxxxx jij ook Succes

2. Selina26

Selina26 Bekend lid

27 nov 2007
    935
    126
    43
    Vrouw
    Dat bedoelde ik ook... Een verhoogde temperatuur ook na je NOD... Dus een temperatuur die hoog blijft...

3. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Nou Hier is de spanning om te snijden pfffff worden er gek van. Heb steeds steken in mijn buik net als of ik ongi moet worden! Maar nog geen bloed. Ook heb ik het gevoel dat ik erg dik en opgeblazen ben, Maar dat kan natuurlijk ook komen door een naderende ongi of te veel eten ;) ben 2 kilo zwaarder :(

xxxxxx

4. Ram2

Ram2 Lid

23 jan 2008
    28
    0
    0
    Spannend hoor!

Ben benieuwd of er komend weekend meer positieve test zijn.

Bijna iedereen hier mag met enkele dagen testen.

5. sabrine

sabrine Actief lid

11 jun 2007
    362
    0
    0
    Hoofddorp
    Ben ik ook wel erg benieuwd naar hahaha

Iedereen heel veel suc6

6. honey711

honey711 Actief lid

16 feb 2007
    413
    0
    0
    van harte meid en geniet er van.
    er komt een leuke tijd tegemoet.
    voor al je eerste echo, hihihi.

groetjes honey

7. honey711

honey711 Actief lid

16 feb 2007
    413
    0
    0
    oooooo ik zat naar de eerste pagina te kijken en zach dat ze hed getest hihihi.

8. sabrine

sabrine Actief lid

11 jun 2007
    362
    0
    0
    Hoofddorp
    zou wel zoooo graag willen testen meiden..........maar ja 8 dagen van te voren gaat nergens over hahaha

9. missa

missa Fanatiek lid

7 jan 2008
    1.049
    0
    0
    Holland
    @ iedereen die zwanger is Toppie Gefeliciteerd, erg handig dat je dat gevoel hebt van ik ben zwanger.... nou ff afwachten over 10 dagen kan ik testen... wel een raar gevoel in mijn onderbuik tijdens het klussen ook gevoelig, had gevoelige
    (.)(.) maar das nu al weer minder...

liefs missa

10. Foxter

Foxter Niet meer actief

Alle zwangere meiden, gefeliciteerd :D
    Ik mag van het weekend testen, maar ik heb helemaal niet het idee dat ik zwanger ben. Wel jammer, want als het wel zo is kunnen we het op onze bruiloft vertellen :)
    Ik heb wel een beetje een opgeblazen gevoel, maar dat is dan ook alles.

Groetjes marijke

11. danili

danili Bekend lid

22 mei 2006
    808
    0
    0
    spannend meiden...heb mijn NOD as maandag.....heb al een zoontje en lijkt ook wel alsof ik net als bij zijn zwangerschap, licht in mijn hoofd ben, kotsneigingen (ineens) maar er komt niets, en gevoeligere tepels.....nou heb ik die tepels ook wel als ik ongi moet worden, maar het voelt ietsje anders.....de douche stralen erop zijn zeer pijnlijk, en normaal heb ik dat niet...we kunnen alleen maar afwachten he...

12. Selina26

Selina26 Bekend lid

27 nov 2007
    935
    126
    43
    Vrouw
    Het "Het is raak gevoel" groeit met de dag...

13. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

Hoi Selina26, bij mij ook ;) ik heb nu sinds een paar dagen bloed met tandenpoetsten :( en ik slaap slecht.
    Volgens de calculator had ik gister de innesteldag en toen heb ik een heel klein beetje bloed verloren, is dit toeval? of... ;)
    Ik mag "moet" nog 8 dagen wachten...

groetjes Inger

14. Sanne85

Sanne85 Bekend lid

17 feb 2008
    669
    0
    0
    Hoi hoi,

Steekjes in mijn rechterzij blijven. Niet echt vervelend hoor, soms voelt het ook meer al lichte druk. Verder helemaal nergens last van.....

Vorige keer stond ik op mijn kop van zere borsten en vreselijke buikpijn enzo... morgen innesteldag volgens de calculator, ben benieuwd!

Liefs en allemaal heel veel succes!

15. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Ik kan over 7 daagjes testen (banner klopt niet)
    Ik heb constant steekjes in mijn buik alsof ik blaasontsteking heb. Ik hoef niet vaak te plassen en heb ook geen branderig gevoel. Veel honger. Veel afscheiding. Hele rare spierpijn in rug, kuiten en buik. En lig al 2 dagen achter elkaar om 9 uur op bed (moe dus). Als ik naar mijn werk fiets willen mijn benen niet meer meedoen en ik woon op 5 min. fietsen van kantoor. Ik heb niet echt hele duidelijke klachten maar net duidelijk genoeg dat ze me opvallen. Ik moet nog een week tot NOD en vindt het deze keer extra spannend. Ik wil denk ik te graag en ga me dingen inbeelden. Voor alle meiden die net als ik in spanning zitten een DIKKE KNUFFEL. We hopen er maar het beste van.

16. Sanne85

Sanne85 Bekend lid

17 feb 2008
    669
    0
    0
    [-o< [-o<

17. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    @ sanne, meer dan dat kunnen we niet doen. We gaan gewoon zo hard duimen dat ik er blaren van krijg.
    Ben jij er nu ook ineens heeeeel veel mee bezig. Mijn gedachten dwalen contstant af. Ik ben op het werk maar komt echt niets uit mijn vingers (bijhalve duimen dan :) )

18. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Ik duim voor jullie :D

19. Sanne85

Sanne85 Bekend lid

17 feb 2008
    669
    0
    0
    Ben gelukkig vrij vandaag maar het blijft maar door mijn hoofd spoken. Het klinkt misschien ondankbaar maar soms zou ik wel even willen dat ik er niet zoveel aan dacht..... Heb jij dat ook?

20. Selina26

Selina26 Bekend lid

27 nov 2007
    935
    126
    43
    Vrouw
    Nog één nachtje slapen... En nu maar hopen dat het weg blijft...

Deel Deze Pagina