Het 'Het is raak' gevoel!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lievelief, 16 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Selina26

Selina26 Bekend lid

27 nov 2007
    935
    126
    43
    Vrouw
    Wendy van harte gefeliciteerd!

Ik ben net pas wakker en heb nog niet getest... Ik wacht tot de avond... Als ik dan nog niet ongesteld ben geworden dan ga ik testen :oops:

2. Lievelief

Lievelief Bekend lid

2 nov 2007
    686
    1
    0
    Wauw, wat veel zwangeren deze maand! Ben zooo happy!

3. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Haha nee ik geloof er helemaal nik van! Ik heb het gevoel dat ik iedere seconde wakker kan worden haha had jij dat ook?

xxxx

4. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Heey Wendy

GEFELICITEERD................[​IMG]

Nog wel ff wennen aan het idee zeker?
    Geniet ervan.........

Knuf Liena

5. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    Wendy Gefeliciteerd! Geniet ervan!

6. sabrine

sabrine Actief lid

11 jun 2007
    362
    0
    0
    Hoofddorp
    Nou hier heeft mijn gevoel me echt voor de gek gehouden meiden......

Ben net gewoon ongie geworden 5 dagen te vroeg... Ik ben altijd op tijd maar nu is een keer te vroeg...Ach op naar de 19e ronde.

Voor de zwangeren van harte gefeliciteerd meiden

7. danili

danili Bekend lid

22 mei 2006
    808
    0
    0
    meiden,
    ik kon het niet afwachten en heb net 2 dagen voor mijn NOD een test gedaan........
    en ik ben hartstikke zwanger....de streep kam meteen en is heel duidelijk....joepie!
    Nu afwachtten of beebje blijft zitten waar hij zitten moet!
    wendy jij ook gefeliciteerd!

8. Sanne85

Sanne85 Bekend lid

17 feb 2008
    669
    0
    0
    Danili en Wendy ontzettend gefeliciteerd! Wat een goed nieuws! Meiden, ga er van genieten, binnenkort hebben jullie een prachtig beebje in jullie armen!

9. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    Aan alle meiden die de afgelopen dagen positief hebben getest: heel erg gefeliciteerd! Geniet ervan!

Bij mij begint ook een beetje het 'het is raak gevoel' op te spelen. Ik durf het niet te hopen, zit nog maar in de 2e ronde, maar heb (geloof ik) woensdag mijn ei gehad (veel buikpijn) en sindsdien heb ik een rommelende buik, beetje drukkend gevoel in m'n onderrug wat ik ook wel eens heb als ik ongi moet worden, de zijkanten van m'n (.)(.) zijn gevoelig en ik ben sinds een uur plotseling zo moe... Ik moet nog heel lang wachten voor ik kan testen en hoop maar niet te veel, maar stiekem...

10. Sanne85

Sanne85 Bekend lid

17 feb 2008
    669
    0
    0
    Hey jipper,

Lastig he als je nog zo lang moet wachten met testen. Heb er ook moeite mee hoor, vooral omdat mijn gevoel steeds meer gaat zeggen dat het raak is. Mijn verstand wil het niet weten.

Heb meer dan anders last van doorzichtige afscheiding ( sorry) ook pijn in mijn re zij is meer... Hopelijk lukt het nu wel....

11. daantje79

daantje79 Lid

21 dec 2007
    80
    0
    0
    voor alle zwangere meiden van harte gefeliciteerd.ik heb ook het gevoel dat het deze maand raak is. maar ik ben nu op de 30e dag en 25 maart is mijn nod dag...is dat de dag dat je dan kunt testen?

12. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    Dat is inderdaad de dag dat je kunt testen, spannend!

@Sanne; het is zeker lastig als je nog zo lang moet wachten. Als mijn gevoel klopt, dan klopt mijn banner overigens niet en heb ik mijn NOD al eerder, maar voor de zekerheid ga ik toch maar uit van m'n banner... Jij ook veel succes met wachten, hopelijk is het raak!

13. missa

missa Fanatiek lid

7 jan 2008
    1.049
    0
    0
    Holland
    @ wendy1983 Gefeliciteerd super leuk! geniet er van

liefs missa

14. Jessie81

Jessie81 Actief lid

4 jan 2008
    441
    0
    0
    Office manager
    Overijssel
    Wendy gefeliciteerd! Wat een heerlijk gevoel moet dat voor je zijn! En heb je de test niet 20 keer nagekeken of het wel echt zo was hihi

15. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Haha ja dat heb ik zeker we hebben er twe gedaan en nog lijlkt het wel een droom! Zo vreemd..... Maar we zitten idd nu echt op een roze wolk.

@ iedereen SUCCES MEIDEN!

16. Ram2

Ram2 Lid

23 jan 2008
    28
    0
    0
    @wendy: Het wil bij mij ook nog niet zo doordringen, dat we eind november wel eens papa en mama kunnen zijn.

@selina, al getest? Wordt er zenuwachtig van! Testen!

@sanne, wachten duurt idd lang. Ben benieuwd of jou pendels kloppen. Dan moet het raak zijn. Ik had 2 pendels april en 1 maart.

Groetjes

17. Selina26

Selina26 Bekend lid

27 nov 2007
    935
    126
    43
    Vrouw
    Nee nog niet :oops:

18. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0

Ja vreemd is dat he ben ook zo bang het weer te moeten verliezen maar daar gaan we maar niet vanuit! We gaan lekker genieten meid! :D

xxxx

19. het gevoel begint hier ook wel te komen.. en ik probeerde nog wel extreem nuchter te blijven deze ronde..

20. Manny

Manny Bekend lid

20 mrt 2008
    515
    0
    0
    Lelystad
    Ik weet het niet
    ik weet het wel
    wel
    niet wel...zal ik testen

nee toch nog even wachten....