Wendy van harte gefeliciteerd! Ik ben net pas wakker en heb nog niet getest... Ik wacht tot de avond... Als ik dan nog niet ongesteld ben geworden dan ga ik testen
Haha nee ik geloof er helemaal nik van! Ik heb het gevoel dat ik iedere seconde wakker kan worden haha had jij dat ook? xxxx
Heey Wendy GEFELICITEERD................ Nog wel ff wennen aan het idee zeker? Geniet ervan......... Knuf Liena
Nou hier heeft mijn gevoel me echt voor de gek gehouden meiden...... Ben net gewoon ongie geworden 5 dagen te vroeg... Ik ben altijd op tijd maar nu is een keer te vroeg...Ach op naar de 19e ronde. Voor de zwangeren van harte gefeliciteerd meiden
meiden, ik kon het niet afwachten en heb net 2 dagen voor mijn NOD een test gedaan........ en ik ben hartstikke zwanger....de streep kam meteen en is heel duidelijk....joepie! Nu afwachtten of beebje blijft zitten waar hij zitten moet! wendy jij ook gefeliciteerd!
Danili en Wendy ontzettend gefeliciteerd! Wat een goed nieuws! Meiden, ga er van genieten, binnenkort hebben jullie een prachtig beebje in jullie armen!
Aan alle meiden die de afgelopen dagen positief hebben getest: heel erg gefeliciteerd! Geniet ervan! Bij mij begint ook een beetje het 'het is raak gevoel' op te spelen. Ik durf het niet te hopen, zit nog maar in de 2e ronde, maar heb (geloof ik) woensdag mijn ei gehad (veel buikpijn) en sindsdien heb ik een rommelende buik, beetje drukkend gevoel in m'n onderrug wat ik ook wel eens heb als ik ongi moet worden, de zijkanten van m'n (.)(.) zijn gevoelig en ik ben sinds een uur plotseling zo moe... Ik moet nog heel lang wachten voor ik kan testen en hoop maar niet te veel, maar stiekem...
Hey jipper, Lastig he als je nog zo lang moet wachten met testen. Heb er ook moeite mee hoor, vooral omdat mijn gevoel steeds meer gaat zeggen dat het raak is. Mijn verstand wil het niet weten. Heb meer dan anders last van doorzichtige afscheiding ( sorry) ook pijn in mijn re zij is meer... Hopelijk lukt het nu wel....
voor alle zwangere meiden van harte gefeliciteerd.ik heb ook het gevoel dat het deze maand raak is. maar ik ben nu op de 30e dag en 25 maart is mijn nod dag...is dat de dag dat je dan kunt testen?
Dat is inderdaad de dag dat je kunt testen, spannend! @Sanne; het is zeker lastig als je nog zo lang moet wachten. Als mijn gevoel klopt, dan klopt mijn banner overigens niet en heb ik mijn NOD al eerder, maar voor de zekerheid ga ik toch maar uit van m'n banner... Jij ook veel succes met wachten, hopelijk is het raak!
Wendy gefeliciteerd! Wat een heerlijk gevoel moet dat voor je zijn! En heb je de test niet 20 keer nagekeken of het wel echt zo was hihi
Haha ja dat heb ik zeker we hebben er twe gedaan en nog lijlkt het wel een droom! Zo vreemd..... Maar we zitten idd nu echt op een roze wolk. @ iedereen SUCCES MEIDEN!
@wendy: Het wil bij mij ook nog niet zo doordringen, dat we eind november wel eens papa en mama kunnen zijn. @selina, al getest? Wordt er zenuwachtig van! Testen! @sanne, wachten duurt idd lang. Ben benieuwd of jou pendels kloppen. Dan moet het raak zijn. Ik had 2 pendels april en 1 maart. Groetjes
Ja vreemd is dat he ben ook zo bang het weer te moeten verliezen maar daar gaan we maar niet vanuit! We gaan lekker genieten meid! xxxx
het gevoel begint hier ook wel te komen.. en ik probeerde nog wel extreem nuchter te blijven deze ronde..