De vk die ik vandaag aan de telefoon had die doet het niet uit geloofsovertuiging. Morgen middag is me "vaste"verloskundige er die ik nu al 3 weken achter elkaar heb. Ik kan haar om 1200 bellen voor een afspraak dus weer een nachtje wachten ik denk dat het vrijdag pas echt weer terspraken komt ik moet dan om 1600 op controle hopelijk ben ik dan al bevallen.
Jeetje meid... Kan je nog langer wachten! Ik hoop ook voor je dat je vrijdag al gewoon lekker bevallen bent! Ik duim voor je
Ik heb sinds vanmiddag nieuw soort weeen dus hopelijk is dat het ik weet het niet. heb wel ineens heel veel energie dus ben nu een grote pan snert aan het maken en opruimen. Maar hopelijk zijn de nieuwe sooort weeen de weeen ik weet het ook allemaal niet.
Hmm toen bij mij de weeen begonnen kon ik echt geen pan snert meer maken hoor dus ik denk dat ook dat gewoon voorweeen zijn ik kon vanaf de eerste dag weeen al niet meer rechtop staan heb 3 dagen over de grond gekropen
In ieder geval is het fijn dat je weer wat energie hebt Fleur! Hopelijk zetten die 'voorweeen' zich snel een keer om in echte weeen!