Hier hebben wij 2 gezonde zoons en de derde zoon is op komst,en ik ben er zo blij mee om straks 3 knullen te hebben,eerlijk is eerlijk ik had het ook super leuk gevonden als het een meisje was geweest.maar nu we weer een zoon krijgen is het echt niet minder belangrijk want ik hou mega veel van mijn 2 jongens,heel veel mensen dachten nu ook dat we een meisje zouden krijgen hihihi maar niet dus, gelukkig hier niet van die rare opmerkingen zoals bij somigge van jullie wel
Marieke1983 Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Sam! Ik heb straks ook 2 boefjes van zonen rond wandelen hier en vind het geweldig,lekker stoer en vind het echt bij ons passen. Ik had eerst het gvoel dat het een meisje was maar met de geslachtbepaling had hij toch echt wat extra's tussen de beentjes Jammer dat sommige mensen nu zeggen "ja jammer dat het geen meid is want dan had je een koningskoppel en ach als het maar gezond is dan maakt het toch niks uit wat het is" Alsof het wel wat uitmaakt asl het niet gezond is! Alsof ik minder van mijn kind zal houden omdat het geen meisje is,ach ik bedenk mezelf altijd maar hoe dom ze wel niet zijn om niet te horen /in te zien dat het erg foute/niet over nagedachte opmerkingen zijn.
nou hier 2 stoere mannetjes, de een totaal verschillend van de ander, echt 2 verschillende kindjes, maar toevallig wel allebei met een piemeltje... het zijn echt heerlijke mannetjes! en nu weer in verwachting van ons derde kindje, en nu hoor ik al van mensen (die wisten dat we ervoor gingen) 'zou wel leuk zijn he, nog een meisje erbij!' maar eerlijk gezegd, maakt het me dus niets uit! ik zou blij zijn als ik een gezond kindje mag krijgen (ja ik weet het , heel cliche!). 3 mannetjes lijkt me heerlijk een meisje is ook heerlijk! we willen graag een derde kindje, niet omdat ik er nog een meisje bij wil, maar omdat ik nog graag een kindje wil in ons gezinnetje en wat dat dan zal zijn ,boeiend! ik denk trouwens dat we een jongetje gaan krijgen (gewoon een gevoeletje hihi)
Ik zou ook dolgraag nog een derde kindje krijgen (vriendlief wil niet, dus wel een beetje jaloers op jou haha), maar voor de omgeving ben ik nu klaar, omdat ik een jongen en een meid heb Het had me ook superleuk geleken om 2 (of 3) kereltjes te hebben en ben niet blijer met een jongen en een meisje dan dat ik had geweest met 2 jongens. Ik zou graag nog een derde kindje erbij willen, een uniek wezentje samen van ons. En of daar dan een piemeltje aanzit of niet, interesseert me werkelijk niet. Mn oma had na 2 jongens een meisje (puur een 3e kind daar vanwege geslacht ) en die karakters botsen zo erg dat ze nauwelijks contact hebben (oma en dochter). Dus daar heeft de langverwachte wens van een meisje toch niet uitgepakt als gehoopt.
hooooi ook hier een jongens huishouden hoor en ik vind het heerlijk... ze komen zo vaak naar me toe om te knuffelen ik kan er ook echt boos om worden om de reacties van andere mensen .. ik werk zelf in de horeca en veel mensen zien mij in de stad wel eens lopen en als ze dan op mijn werk een kop koffie komen drinken vragen oh je hebt zeker een jongen en een meisje he !! uhm nee ik heb 2 jongens ja jammer he een jongen en een meisje was zooo leuk geweest en dan zeg ik nou nee hoor !! grrrrr ik irriteer me echt enorm hahaah .. en ja eerlijk is eerlijk ik had het ook heel leuk gevonden als er een meisje bij kwam maar ja stl je voor je dochter is 16 .. hoe bang je dan wel neit bent dat ze aangerand word ik het park, of dat ze gegrepen word door een stel jongens .. hihih ... ik ben gelukkig zoals het nu is in ons jongens huis