Mijn dochtertje is bijna jarig. Nu heb ik een vraagje over de versiering(slingers en vlaggetjes} Ik heb vorig jaar plakband gebruikt ,maar dat valt naar beneden als het zwaar is en punaise wil ik niet !!!!! Hoe maak ik ze vast. Wie heeft goeie tips. Ally
wat wij bij mijn ouders altijd gedaan hebben zijn in de hoeken van de muren bij het plafond van die hele kleine stpijkertjes bevestigd, zodat we daar bij elke verjaardag slingers aan konden hangen. Als je ze even een verfje geeft in de kleur van je muur vallen ze helemaal niet op. En wij hadden er zelfs met kerst plezier van omdat de kerstverlichting daar ook aan gehangen kon worden
mijn ouders hingen het vroeger gewoon aan de gordijnrails. Weet je wel aan zo'n haakje waar de gordijn aan de rails gaat.
tesateststrips, echt een uitvinding. Ik gebruik ze ook altijd voor mijn kerstversiering en het houd fantastisch.Als je los wilt halen gewoon lostrekken even met een a*ax-doekje de losgetrokken plek schoonmaken en klaar arie.
mijn ouders hadden in iedere hoe van de kamer een klein haakje hangen en knoopte de slingers aan elkaar zodat het gekruisd door de kamer de vlaggetjes konden hangen
dat deed ik dus ook ..nu ik gordijnen heb met ringen , doe ik daar een veiligheidsspeld doorheen en zo ook aan de slinger...gaat super goed
mijn ouders deden een witte punaise (ze hadden een wit plafond) in de hoek en die bleef het hele jaar zitten en daar werden dus alle slingers aan opgehangen (ja want zelf als je bijv. 19 jaar werd waren slingers ook nog leuk)