Wie van jullie kindjes of jullie zelf spelen het spel het huis van anubis..? Mijn dochtertje speelt het al een poosje maar komt niet verder en ik ook niet... Ze is al in het huis maar krijgt alleen de keuken open en verder niets... Wie weet hoe ze verder moet komen of wat ze moet doen...? Alvast bedankt voor iemand die het antwoord weet want ik zit hier met een gefrustreerde dochter... Groetjes Sas
o, dan is ze al verder dat wij komen hahaha. we kunnen de sleutel dus niet vinden in de school. ehhhh misschien dat jij ons kan helpen.
@will ja die sleutel ligt in 1 van die klassen welke weet ik zo niet meer eigenlijk.. en dan kan je met die sleutel een locker open maken (de vierde) en daar ligt die sleutel van het huis... @teddy...ja is ook heel leuk vind hetzelf ook leuk om te spelen maar het staat op een kindersite wat ook van tv is.. Ik denk niet dat ik je de link mag geven hier.. O wacht maar ik pb je wel ff... Groetjes Sas
we zijn inmiddels al weer wat verder... Alleen ik weet niet hoe...mijn dochtertje speelde verder toen ik met de jongste bezig was...
is dat via de site van nickelodeon? Heftige registratie zeg, voor een kindersite. Je hele hebben en houden moet er op. Wilde het spel gaan spelen maar ben niet zo happig op het geven van al mn adresgegevens.
Ik heb gewoon wat onzin in getypt, in elk vak maar 1 letter... Alleen de postcode moet echt 4 cijfers en 2 letters zijn, maar daar heb ik 1111aa van gemaakt. En bij het email adres van mijzelf en van "de ouders" ook hetzelfde opgegeven... Ik heb nu dus 2 emails van nickelodeon in mijn postvak.. lol.. Hoezo controle? Misschien niet helemaal netjes maar ja..
Kan iemand me helpen ? Ik zoek de sleutel van de zolder en van victors kantoor maar kan ze nergens vinden. iemand tips.
Ben ik nou zo'n oen....heb me net geregistreerd dacht ga eens kijken....ik kan die sleutel nergens vinden van het huis....want ik zie nl. geen school....:S heb al op de plattegrond gekeken maar ook daar zie ik alleen het huis..... iemand?
Je heb 4 pijltjes in beeld staan Onderste pijltje moet je hebben en dan staat er een fiets in het rechterhoekje daar moet je op klikken. succes
zit nu in level 4, maar heb geen flauw idee hoe je in level 5 komt. Moet je die minigames spelen? Want die sla ik steeds over en kom wel steeds een level verder.
Ik speel ze ook niet omdat ze vreselijk iritant zijn. ik zit zelf in level 7 maar kom niet verder omdat ik de sleutels niet kan vinden