wilde het net hier vertellen hahaah Trouwens als ik de woonkamer binnenkom vind ik het zo raar dat er geen benen staan in de spiegel hahah ben ik het geest van Anubis? ofzo
wat gaat u snel zeg Pffff.. ben net steeds te laat om het te gaan vertellen hahaha... Trouwens moeten we nu nog een week wachten?
Zo op naar volgende week vrijdag... dit level is nu gedaan... Maar we kunnen dus pas vanaf 12.00 uur de minigame vinden als ik het goed begrijp, want dat was vandaag ook.
Yep tot volgende week! We waren wel vroeg geloof ik, want wij zijn de enige die nog reageren. Zou de rest nog op bed liggen of druk aan het werk zijn? Nou wij zijn ook druk geweest hoor toch?
Haha goed zo.. het is idd altijd een ramp dat je moet wachten tot volgende week bah, maar ja helaas het is niet anders.
zooo nou heb me ff bijgewerkt hahaha ben nu volgens mij ook klaar! op naar volgende week vrijdag! liefs marieke
Volgens de aanwijzing is er iets van mijn items weg. En dat moet ik opnieuw zoeken. Maar er is niets weg dus wat moet ik zoeken.