Hey meiden ik zit in Level 2 (net begonnen) maar ik kan de minigame niet vinden in level 2. Wie kan me helpen? Liefs, misspuma
Hoi MissPuma, Als je kijkt onder het kopje 'Game' op de site van Anubis, kun je heel veel tips vinden. Misschien staat die minigame van level 2 er ook wel bij. Ik weet het zelf zo niet meer, omdat ik er al zoveel voorbij heb zien komen... weet eerlijk gezegd niet meer welke minigame bij welk level hoort. Succes! Josien
Ik heb al bij de tips gekeken, maar het staat er helaas niet bij... schips kan ik niet verder...haha! Liefs, misspuma
Daar heb ik op geklikt maar dan staat er dit is niet de minigame om naar Level 3 te gaan... Liefs,misspuma
Oh wacht... je zit in level 2 en wilt naar level 3. Volgens mij ligt die minigame bij het schuurtje buiten op de grond. Dus voor het huis gaan staan en dan naar links. Dan komt je bij het schuurtje en daarvoor liggen van die groene en rode schijfjes. Groetjes, Josien
nou ik zit inmiddels in level 3.. maar heb nog geen game gespeeld... en ik kom met geen mogelijkheid het huis binnen.. die deur zit op slot.. Met veel moeite een klein sleuteltje gevonden maar die past nergens op... Grrrrr... Inderdaad... 1 mysterie... duizend vragen hahahaha
Hahahaha... nou het kleine sleuteltje past op de 4e locker van links in de school. Ga daar maar eens kijken zou ik je willen adviseren ... Groetjes, Josien
Idd... daar lag de sleutel die toegang geeft tot het huis... en daar ben ik nu... Maar ik wordt er niks uit wijs... Ik heb inmiddels wel een aantal items: schaar, kleine sleutel, plakstift, sleutel huis en flesje lampenolie, maar vraag me niet wat ik daar allemaal mee moet.. Ik kan geen enkele kamer binnen... snif snif
Hahaha... gewoon lekker blijven zoeken en regelmatig op je zakcomputer kijken. Die geeft dan weer tips om verder te komen. Mochten jullie vragen hebben... daar zijn we hiervoor! Groetjes, Josien P.S.: huis ging volgens mij altijd om 22.00 uur dicht.
Hallo dames Even een vraag, ik zit nu in level 12, maar ik kom nu erachter dat ik in level 6 die waterpomptang om de graal open te maken moest hebben. Deze heb ik toen niet gehaald, maar nu kan ik hem nergens meer vinden, weten jullie wat ik nu moet doen? Groetjes Vera
Volgens mij lag de waterpomptang op de kamer van de jongens. Ik dacht op de grond... maar weet het niet meer zeker. Succes, Josien
Ik heb hem gevonden, hij lag op de grond.. Ik had overal gekeken behalve op de grond. hihi. Bedankt nog... Nu wachten tot vrijdag! Groetjes Vera
Heb je de waterpomptang ook al gebruikt om de graal open te maken? Ja... weer wachten op vrijdag... Groetjes, Josien
ik ben bezig met het laatste level en ik kan de schoolkrant niet bij het schoolhoofd neer leggen heeft iemand het al voor mekaar gekregen.