ik word gek!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Tweekids, 10 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Help, Maand terug denk ik ook een topic geplaatst omdat syl zo vreselijk verveland is.
    Nou het is nog niet minder de hele dagen huilt hij behalve op schoot en lopend met de kinderwagen. Het is gewoon echt niet leuk meer huilen huilen krijsen.
    Slapen gaat gelukkig week goed dus het is niet oververmoeid. Hij loopt nog niet maar wel langs de bank, kan dat er iets Mee te maken hebben? Oja bij oma is hij heel lief. Hij schrikt ook van alles, Als je nee zegt gaathij echt uren krijsen negeren heeft totaal geen zin. Iemand tips want ik weet het echt niet meer :(

2. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    klinkt mij een beetje als high sensitive.. over gevoelig.. alle prikkels komen dan extra hard binnen en gooien zn hele wereld op de kop.
    google der maar even op..
    heb helaas geen tips voor je behalve de 3 R'en. succes!

(ps: als je er knetter van word dan is het natuurlijk geen slecht idee om hem elke week een dagje bij oma te laten he, vooral als hij daar wel rustig is. dan kun jij ff bij tanken)

3. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Rust en regelmaat doen we zeker al vanaf de geboorte.
    Ga er eens op googlen:)

4. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

Hier werkt het het beste om er in mee te gaan. Mijn dochter heeft niet veel van zulke dagen, maar wanneer ze die wel heeft veel bij me nemen, veel erop uit en vooral overal bij betrekken. En inderdaad, af en toe zelf een adem pauze nemen. Er is natuurlijk veel gebeurd de laatste maanden, wat effect heeft op jou en dus ook op hem. Veel knuffelen :). En het niet lopen kan inderdaad ook flink frustrerend zijn voor hem.

Ik lees hier zelf overigens heel normaal dreumes gedrag in, zou niet echt denken aan hoog sensitiviteit hoor.

5. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Is het ineens?? Dus weken goed en dan weer mis ??

6. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Nee denk al 2 Maanden aan 1 stuk. Soms wel goede dagen.

7. Sax

Sax Bekend lid

22 jan 2013
    987
    0
    0
    Heeft hij niet lichamelijk ergens last van?

8. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Volgens mij niet..

9. Sax

Sax Bekend lid

22 jan 2013
    987
    0
    0
    Hmm... vervelend :( Is het niet een idee om toch een keer naar de HA te gaan en je verhaal te doen en te kijken of hij/zij iets lichamelijks kan vinden of juist kan uitsluiten?

10. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    ja zal ik inderdaad eens doen, tot 4 maand terug bij KA gelopen voor nierbekkenontsteking van met 8 weken oud. Jammer dat we er nu niet meer zitten had ik gelijk een afspraak kunnen maken...

11. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Zou inderdaad ook lichamelijke dingen uitsluiten.

Het schrikken herken ik hier wel. Vandaag nog helemaal geflipt van een konijntje bij de Boerenbond. Dan gaat hij echt op in het huilen.
    Niet de hele dag gelukkig, maar normaal huilt hij nooit.

Ben benieuwd of er lichamelijk iets is of dat hij inderdaad gewoon een lastige periode heeft.

12. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Ik dacht int begin eerst dat het was dat hij nog niet loopt want hij staat en loopt al langs de bank sinds 11 maand. Maar helaas nog steeds geen vooruitgang :(

13. moorske

moorske Actief lid

4 jan 2008
    479
    0
    0
    hier een manneke van 13 maanden en wat je schrijft heel herkenbaar.
    Ik dacht zelf aan de 13 maanden sprong hihi...ook gewoon heel gefrustreerd omdat hij nog net niet kan lopen.
    Verder snel boos en verdrietig, kort zelf spelen, en in de nachten krijsend wakker....gaat wel weer over....ooit toch ;)

Deel Deze Pagina