veel te veel ik stofzuig en dweil iedere dag het hele huis. Om de dag de slaapkamers en op maandag en vrijdag de badkamer. de de dagen dat ik de slaapkamers niet doe doe ik de woonkamer. de wc en keuken iedere dag. de ene week de ramen de andere week de keuken een grote beurt. Ik ben altijd heel daan zijn middagsaalp van 3 ur wel bezig en het eerste uur van zijn avond slaap
Tjaaaaaaa dames, ofwel ben ik VRESELIJK lui ofwel zijn jullie echt fanatiek, vanwaar halen jullie die tijd? ) 1 week ramen lappen? Groetjes,
Ik doe ook niet wekelijks de ramen zemen. Alleen als het heel erg vies is Ik doe elke dag het huis met een swiffer doorhalen. 1-2 keer per week stofzuigen en dweilen. Dweilen doe ik nu vaker omdat we vaak in de tuin lopen en dan weer naar binnen. Dagelijks wc's, keuken, badkamer. Stoffen van meubels 1 keer per week. Scheelt wel dat we geen huisdieren hebben denk ik ook.
2 x per jaar mij god ik doe het minimaal 1 x in de 2 weken en zelfs nog wel een x extra als het bv geregend heeft, ik kan niet tegen vlekken op mijn ramen, net zoals vieze spiegels aaaaa dan krijg ik helemaal kippenvel
Ik heb een werkster die 2 X 4 uur in de week komt! Mijn antwoord is dus: 0 (en daar ben ik trots op)!
Ik zeem iedere week me ramen omdat het nog in me routine zit haha toen we allebei nog binnen rookte. en waar ik me tijd vandaan haal? door er zo'n vast routine in te hebben ben je zo klaar met alles want wat word het nu in proncipe vuil in 1 of 2 dagen na mijn idee niet maar ik merk direct aan daan zijn astma als ik het een keer heb over geslagen
iek... wat ben ik een vetlap dan... hahahah ik lach wel maar schaam me diep ik ben niet zo'n poetser.. toch is het hier wel netjes hoor... alleen als ik veel gewerkt heb en het heb laten liggen dan kan ik mezelf tegen me kop mikken... maar ove rhet algemeen....
Oh , ik heb zo'n hekel aan het huishouden. Ik besteed er ongeveer 5 a 6 uur per week aan en poets zo vaak mogelijk elk weekend. Soms sla ik weleens over. Ik heb echt geen regelamaat erinzitten. Dat zou ik zo graag willen maar na 3 jaar lukt het nog niet! Werk 5 dagen per week. Hebben jullie dingen die je op vaste dagen doen?
ik ben een echte poetser zeggen ze haha! ik stof, stofzuig, dwijl benenden elke dag + toilet en vaat natuurlijk en om de dag doe ik alles boven inc. badkamer en 1 keer in de week de ramen.. x
poeh, hier nog iemand die twee keer per jaar de ramen lapt. het wordt niet echt vies hier, weet ook niet waarom maar ben er blij mee. we hebben een hond, dus stofzuigen moet wel vaak. ga wel ook zo'n swiffer-ding kopen, handig. dweilen 1xp/w, keuken wanneer het nodig is, badkamer idem. wc's om de dag ofzo. wassen draaien 2xp/w en strijken liefst zo min mogelijk (bah, rotklus), maar vriend draagt pakken naar werk dus dan weet je het wel... ik ga wel weer een hulp zoeken, want we hebben er beiden een ontieglijke hekel aan. zal blij zijn als ik weer een fijne hulp gevonden heb. snap trouwens werkelijk niet waar sommigen de tijd vandaan halen (en de zin). ik las iets over iedere twee weken de gordijnen wassen. ik doe dat nooit (we roken niet, dat zal schelen). ga er 1xp/jaar ofzo met de stoomreiniger overheen. en we hebben witte gordijnen en ja: ze zijn nog steeds wit!
Nou geloof me maar..zeker als je af en toe je ramen open hebt staan..je gordijnen worden echt wel vies hoor..(op zijn minst stoffig) Zo ook je ramen (zeker van de buitenkant) Dus zeggen dat dingen echt niet vies worden..dat kan gewoon niet dat je er geen zin in hebt om te doen is een ander verhaal hehe..(en dat maakt toch ook helemaal niet uit) Hier doe ik ook de banken wassen eens in de zoveel tijd..de muren worden ook schoongemaakt..de kleden, de gordijnen etc. En het wordt allemaal echt vies..en wij lopen niet met schoenen binnen, roken niet, hebben geen beesten etc.