Hai allemaal, Wegen jullie 's morgens ook minder dan 's middags? En mag ik vragen hoeveel verschil daarin zit? Weet iemand wat dat verschil zou 'mogen' zijn?
Bij mij is het juist andersom. Ik weeg meestal een paar ons meer in de ochtend en in de avond een stuk minder. Ik heb ook echt het idee dat mijn weeschaal stuk is.
De meeste mensen wegen in de ochtend lichter als 's avonds, dat kan soms zelfs wel een kilo schelen. De reden daarvoor is dat je 's nachts een heleboel vochtverliest door zweten en vooral door (hoe raar het ook klinkt) ademhalen.
Ohhh ik herken dat helemaal! Ik merk het vooral aan mijn lichaam. Als ik sochtends opsta, dan heb ik een hele platte buik, maar in de avond heb ik echt een opgeblazen buik dan denk ik, dat is toch niet mijn echte buik? Haha.. Dit geldt ook voor mijn billen In de ochtend zijn ze strakker dan in de avond.
dat heeft denk iedereen wel en dat is ook logisch 's ochtend is je maag leeg en s'avond heb je gegeten en gedronken
gisteravond woog ik me zelf 76,1 en vanmorgen was ik 74,6 kg dat houd in dat ik ff in anderhalve week 4 kg kwijt ben joepieeeeeeeeee