Ik ken accupunctuur als pijnbestrijding en kan gerust zeggen dat als het goed gedaan wordt het geen pijn doet! Sommige plekjes zijn gewoon ff lulliger, je voelt natuurlijk een heel snel oppervlakkig prikje! en omdat t er een half uur moet zitten (moest bij mij toevallig ook) kan t op sommige plekjes wat pijnlijk zijn door reacties.. zo had ik er altijd een paar in mn hand en dan wilde er wel eens een spiertje gaan trekken.. maar dan nog, is meer lachwekkend als pijnlijk! Wat ik me afvraag is inderdaad, hoe gezond is t om zo snel af te vallen.. vaak hoor je dat dat juist niet goed is.. en wat ik me ook afvraag.. dat je geen hongergevoel hebt lijkt me heerlijk.. Maar waarom eet je dan niet gewoon 3x per dag een lichte maaltijd? t lijkt me dat als je hongergevoel weg is en je eet gewoon minder en gezond en snackt dus niet.. dat je dan WEL gezond afvalt. en nog snel gok ik zo! zeker als je erbij beweegt.. Dat t vergoed wordt klinkt wel leuk.. misschien toch s proberen
Omdat ze op deze manier je lichaam helpt om stapje voor stapje om te gaan met minder ( slecht eten ) En gezond is het gewoon hoor, als je gewoon netjes je vitamine pillen slikt ..
naja ik ben er niet van overtuigd dat vitaminepillen een vervanging zijn voor de vitamines die je nodig hebt, daarom staat er ook op elk doosje pillen dat het een aanvulling is maar wat ik gewoon niet snap is dat je in een klap aan zo ontzettend weinig eten gaat.. en dan zeker kwark en bouillon.. snap ik dat je afvalt! daar zit toch niks in! Ik zie er persoonlijk meer in als je per direct begint met minder te eten maar dan wel gewoon je groente, aardappeltjes en misschien een stukje vlees.. zodat je toch alle benodigde voedingsstoffen binnenkrijgt.. en dan eet je toch ook veeeel minder? en went je lichaam daar toch ook aan? Mja.. de accupunctuur spreekt me niet tegen.. de kwark en de bouillon dus echt wel
Tja doordat je geen trek hebt eet je gewoon weinig, en dan kan je wel aardappeltjes en een stukje vlees eten maar als je geen trek hebt geloof me dan is zo'n prakkie echt veel ... En ik heb geen potje vitamine uit de winkel, ik heb gewoon echte pillen van haar gehad waar alle vitamines en mineralen in zitten die een mens per dag nodig heeft ...
Ok dan is t al een andere verhaal.. kijk ik eet liever een paar hadden groente of vers fruit als ik toch geen honger heb ivm wat er in zit als een bouillonnetje of een kwarkje! dat was mn hele punt.. en t geen honger hebben.. mja, das wel fijn! ik blijf nu snacken en eten en trek hebben omdat ik mezelf eraan heb laten wennen.. en daarvanaf komen op deze manier spreekt me zeker wel aan.. en die pillen is dan alweer wat anders ja
Ik benk dat het bij mij niet gaat werken, ik ben een emotie eter. En dat kan acapunctuur niet wegnemen
Weet je dat zeker? ik bedoel, ik geloofde er ook allemaal niet in.. maar ik heb toch heel wat meegemaakt, en behandelingen en artsen gehad.. de enige die mij iets hielp was accupunctuur! en die man verbaasde me elke 2 weken weer.. echt.. dus ik denk dat ze misschien best kunnen helpen bij zoiets hoor!
Ik had dus precies het zelfde, ik geloofde dus ook niet in accupunctuur je kon mij ook niet wijs maken dat je door naaldjes geen honger zou krijgen, dus ben toen ook gegaan met het idee dat het toch niet zou werken en nu zijn we inmiddels anderhalve week verder en ik ben overtuigd hoor ! Als je het niet probeerd dan weet je het niet
het klinkt allemaal erg leuk maar heb toch nog wel wat vragen, misschien weet je er antwoord op? 1 hoe lang blijven die permanente naaldjes zitten? 2 hoe groot zijn die pillen die je moet slikken? 3 weet jij of je er mee moet stoppen als je zwanger mocht worden? ben benieuwd ga morgen wel hier in de buurt eens rondkijken. Heb ook een succesverhaal over accupunctuur in de familie, mijn moeder is op die manier van het roken afgekomen, had ook niemand van haar verwacht dat het zou lukken
Misschien wil je dit niet horen.. Mijn collega heeft het zelfde dieet gevolg ze was in een maand zo'n 10 kilo kwijt en binnen een paar maanden zat het er allemaal weer aan.. Zodra je "normaal"gaat eten zet het lichaam alle extra calloriën meteen vast in het lichaam.. Gevolg.. Je komt weer aan..
Haalt het ook je snaai gevoel weg? Dat is bij mij het probleem niet dat ik echt honger heb. Wat is je dieet nou precies? Bijna alle dieten zijn trouwens crashdieten. Maar bij mij gaat er altijd ene knop om, dieten of losgaan
1)Die naaldjes blijven er ongeveer een week ( bij mij iets minder ) in zitten, ze gaan er automatische uit, als ze hun werking hebben gedaan worden ze vanzelf door je eigen lichaam eruit gedrukt, ze zijn zo klein dat je het neit eens door hebt. .. Na de eerste twee weken krijg je weer die naaldjes en dan krijg je een soort eet patroon ... 2)De pillen zijn tja ik weet ff niet zo'n goed voorbeeld maar het zijn net capsules ze zijn niet zo groot, zeg maar anderhalf aspirine naast elkaar ( ongeveer ) ... 3)Ze heeft het er niet over gehad maar dat komt omdat ik die dag met mijn moeder was en ik dus niet aan wilde geven dat ik zwanger wil worden omdat ik het voor mijn moeder geheim wil houden, ik wil het dit keer als verassing houden voor de opa's en oma's, ik kon namelijk van blijdschap bij Kyano mijn mond niet houden hihihih .. maar ik denk dat geen enkel dieet goed is voor je als je zwanger ben en heb me dan ook voorgenomen dat mocht ik zwanger worden dat ik dan stop met die medicatie en dan gewoon '' normaal '' zal gaan eten.. want ik vind de gezondheid van mijn kindje belangrijker dan het weg werken van mijn vet kwabben Hoop je zo wat meer info te hebben gegeven
natuurlijk moet je stoppen als je zwanger bent! De afvalstoffen die dan in je lichaam vrijkomen zijn giftig. Ik zou er persoonlijk niet aan beginnen als ik zwanger zou willen worden en daar ook actief mee bezig was. Ik ben wel benieuwd naar acupunctuur. Ik wil het over een paar maanden proberen om ermee te stoppen met roken. Wil dit keer gestopt zijn voor we aan een 2e kindje beginnen! Maar afvallen doe ik op de gezonden manier Als je zoveel af wil/moet vallen, denk dan ook aan lichaam. Je moet er nogal bij sporten wil je geen teveel aan vel krijgen. Of ga je dan ook een buikwandcorrectie doen? En wat denk je dat er met je stofwisseling gebeurt? Mij lijkt het niet gezond, zeker niet als je meer dan 10 kg wilt afvallen...
het lijkt mij echt niet gezond voor je lichaam om ineens alleen maar kwark en boullion te eten.. en daarna dan? mag je nooit meer wat anders eten? want als je ineens weer aardappels en vlees gaat eten heb je er zo weer 1 kilo bijop? denk dat zoiets weinig nut heeft.. als je wilt afvallen moet je op je tussendoortjes letten, maar je gewone gezonde maaltijden niet laten staan! erg ongezond voor je lichaam en vooral als je bezig bent om zwanger te raken!
mijn vraag mbt zwanger worden was nav de 1e qoute van chantal1984. Of je door kunt gaan met dat voedingspatroon wat je na die 2 weken krijgt, ik neem aan dat je niet wekenlang op kwark en bouillion wordt gezet, je zult toch een keer weer naar 'gewoon eten' moeten en dat zal dmv dat voedingspatroon gebeuren denk ik Overigens als ik ermee zou beginnen sla ik de vitamine pillen over want die krijg ik gewoon niet weg, dan zou ik kijken of ik ipv kwark en bouillion wat 'gewoon eten' zou kunnen pakken om toch de nodige vitamines binnen te krijgen en werkt het niet of heb ik het gevoel niet gezond bezig te zijn kan ik er toch als nog mee stoppen!? Natuurlijk ben ik niet bezig met zwanger worden en afvallen tegelijk en ik ben ook niet van plan om binnen nu en 5 maanden zwanger te worden. Dus in de tijd voordat ik zwanger zou zijn wil ik wat overbodige kilootjes kwijt en als ik daarna zwanger zou zijn is er toch niks mis mee om gewoon gezond te blijven eten waardoor je de gewichtstoename in de zwangerschap beperkt tot het minimum
nou ik zag dat iemand hier dat dieet wilde doen en onder haar naam had staan bezig te zijn met zwanger worden.. vandaar dat ik dat zei.. verder ben ik zelf van mening dat zo'n dieet niet werkt aangezien je in vocht afvalt en niet in vet.. het enige wat werkt is, geen snoep, chips, nootjes en andere dikmakende dingetjes eten.. geen witbrood en matigen met aardappels en vlees.. als tussedoortje een stuk fruit pakken, waar natuurlijke suikers inzitten dus wordt je niet snel dik van als van een gevulde koek.. en al dat dieten schiet echt niet op!
Ik ben jaren geleden ook afgevallen door middel van acupuncuur (Amstelveen) Ook bij mij heeft t goed geholpen en is t er niet meer aangekomen ....totdat ik zwanger werd