Het Ideale Dieet ( bij mij werkt het )

Discussie in 'De lounge' gestart door chantal1984, 13 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Je valt juist ook in je vet percentage af ;)

En nee je eet geen weken kwark en boullion, in mijn allereerste bericht schreef ik dat je de eerste twee weken kwark en boullion eet daarna krijg je een eet patroon.

en dieeten schiet bij mij wel op hoor, als ik er gewoon ff goed voor gaat, ik ben gewoon dikker geworden omdat ik tijdens de zwangerschap het idee had dat ik voor twee moest eten ;)

2. chantal1984

Ik ben er niet echt actief mee bezig, ben sinds 1 januari gestopt met de pil, na deze kuur ga ik er echt actief mee beginnen ...

3. Writer

Writer Niet meer actief

hou niet van dat soort dieeten , want week lang kwark en soep eten , ga ik zowizo afvallen logisch dat je dan 5 kilo afvalt in week :) zou ik ook hebben zonder naaldtjes in mij oren

maar zoals iemand zei dat werkt voor even als j eenmaal weer normaal ,dan bedoel ik als voorheen eet kom je weer snel aan

wat beste werkt , gewoon eten maar ook goed bewegen ,,sporten is een optie maar meestal houden mensen niet lang vol , ik teminste niet , en zie in mij omgeving ook dat ze snel geen zin meer hebben , wat wel beter is een dansles gaan volgen , dat is meer pleizer met je bwegen dan hou je langer vol ;)
    ik kan helaas dat ook niet want mij hubbie is tot avond laat werken , maar anders zou ik wel doen , salsa ,buikdans enzo valt je goed af

4. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    vind ik ook!
    gewoon proberen...
    niet geschoten is altijd mis, toch?!

succes meid!
    ik houd het in gedachten als ik deze beeb op de wereld het gezet! :D

5. chantal1984

Die naaldjes in je oren zitten er ook niet om je af te laten vallen die naaldjes zitten er om je honger gevoel te stillen, als ik van de een op de andere dag ineens kwark en soep eet dan ga ik kapot van de honger maar nu zorgen die naaldjes er voor dat ik geen honger heb...

6. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Citroentje ik bedoelde jou niet omtrent zwanger worden hoor. Ik zag het onderschrift van chantal en trok mijn conclusies...
    Maar gelukkig doe je niet beiden tegelijk ;)

Ik was overigens wel geintresseerd in het HCG dieet, maar ik ben echt bang dat je door zulke extreme dieeten je vruchtbaarheid aantast ofzo. Het voel gewoon niet gezond. Ik durf het dus ook niet aan. En daarnaast help je je stofwisseling om zeep, rond je 50e zul je dan bijna niks meer kunnen eten zonder aan te komen.
    Ik moet ook overgewicht kwijt hoor, en doe dat ook voor een volgende zwangerschap.
    Maar ik ga me eens verdiepen. Wellicht dat het icm acupunctuur ook op een andere manier kan!

7. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    dat wil ik dus ook gaan doen, mijn moeder is toen van het roken afgekomen door acupunctuur en daar hoorde ook wat leefgewoontes bij (dacht geen alcohol en ......, weet het niet meer precies) en dat heeft ze ook niet gedaan maar toch van het roken afgekomen

8. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    ik heb niet alles laten lezen en ik hoop van harte ook dat het helpt.
    Mijn schoonzusje heeft het laten doen ongeveer een jaar en heeft het een half jaar gedaan geloof ik. Ze is na de naalde verwijderd zijn het dieet gaan leven wat er voorgeschreven staat het resultaat er zitten er al 10 kg bij? ze gaat wel weer terug want ze heeft zoveel moeite ervoor gedaan en wilt toch wel weten hoe het komt

9. GhitaThakoerdin

GhitaThakoerdin Niet meer actief

2 naaldjes in je oren zorgen ervoor dat je geen honger krijgt?
    denk eerder dat je nu zelf ervoor zorgt dat je geen honger krijgt, niet toegeeft om te snaaien.. dat is gewoon psygisch..die naaldjes hebben er niets mee te maken..

10. Pris

Pris Fanatiek lid

En t houdt de stofwisseling op gang (tenminste waar ik heen ging)

11. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    5 kilo in week is veel... maar daar zit niet of nauwelijks verloren vet bij..
    tis bewezen dat pas na aantal weken een dieet gevolgd te hebben je vet begint te verliezen ipv vocht. Daarom werken al die crashdieten ook niet.

De enige effectieve methode om af te vallen is verantwoord eten.. het aantal calorieen te verminderen dat je gewoon was tot je te nemen en daarnaast te bewegen. Dan pas val je af met blijvend resultaat.

12. chantal1984

Je moet er zelf heen gaan om het te geloven, ik dacht precies het zelfde zoals jij nu maar ben er toch echt anders over na gaan denken... En ook al is het psychisch, boeiend als het werkt is het toch goed ;)

13. Pris

Pris Fanatiek lid

Dat jij er niet in geloofd betekend niet dat t niet werkt.

Ik heb er veel aan gehad en veel mensen om mij heen ook.
    Zo te lezen Chantal ook.....Nou super toch?!

14. chantal1984

Vind ik ook :D ...

En zoals ik al zei, ook zou het tussen de oren zitten zoals Pris beweerd, dan maakt dat toch niet uit, als ik daar door kan afvallen dan teken ik er voor .. En het is het proberen waard :D

15. GhitaThakoerdin

ja dat is zeker super.. maar jullie doen dit zelf! en niet de naaldjes.. dus je doet het uit eigen kracht , onder het mom van de naaldjes ;) heel fijn als je daarmee kan afvallen.. maar weet wel dat het vocht is wat je afvalt en idd pas weken later ga je vet verliezen.. dus je kan nooooit meer eten zoals voorheen..

16. chantal1984

Schat mijn vet percentage is echt wel omlaag gegaan hoor ... dus het is echt niet alleen vocht wat ik afval... maar nogmaals probeer het zelf dan kan je het zelf ondervinden :D ... ( bedoel ik uiteraard niet lullig hoor ;) )

17. GhitaThakoerdin

en dat ik er niet in geloof, ja ach wat is geloven he.. ik ben er te nuchter voor en denk, als je iets heel graag wilt dan moet je het toch echt zelf doen!
    niks of niemand kan je daarmee helpen.. zo is het mij altijd geleerd..

18. GhitaThakoerdin

en wat eet je nu dan zoal op een dag?
    ik hoef dat niet uit te proberen want ben niet te dik ofzo.. en ben zwanger... (natuurlijk ook niet lullig bedoeld ;) )

19. chantal1984

Ik zit nog in de eerste twee weken, ik moet tm dinsdag iedere maaltijd kwark eten en tussendoor boullion.. Vanaf dinsdag eet ik in de ochtend brood, in de middag brood, en in de avond afgewogen groente en een stukje vlees, die twee weken mag ik geen aardappels, pasta etc .. zo ga je het opbouwen dat je lichaam langzaam aan alles gewend raakt

20. GhitaThakoerdin

nou als het werkt is het toch mooi!
    vooral omdat je heel veel wilt afvallen, ik las 50 kilo.. dan zijn alle beetjes mooi meegenomen.. vraag me alleen af dat wanneer je dus weer aardappels, en vlees en zo mag eten of je dan niet weer aankomt..

Deel Deze Pagina