hoe je ook afvalt, je verliest ALTIJD eerst vocht en daarna pas echt vet, ik heb op verschillende manieren proberen af te vallen waaronder crashdieten en gewoon gezond eten en meer bewegen en bij elke manier ben ik gaan jojo-en, het punt is dat je eetgewoontes moeten veranderen of je nu een crashdieet doet of gewoon gezond eet, als je daarna weer gaat snoepen en ongezond gaat eten kom je weer aan. Dus chantal super dat het bij jouw werkt en al zit het tussen je oren so what idd! Hopelijk werkt het bij mij ook zo goed. Bij welke vereniging moet de acupuncturist zijn aangesloten voor vergoeding?
als je direct op je eten let als je wilt afvallen en je olgt bij de sportschool een fatburn programma dan val je direct in vet af hoor en niet eerst vocht is maar hoe je wilt afvallen he.. wat pinnetjes achter je oren en niets doen kwa beweging of lekker gezond eten en bewegen.. wat zou nou beter effect hebben?
het onderwerp wordt weer een beetje overtrokken denk ik, ga verder dus ook niet meer reageren op reactie's die verder niets te maken hebben met het oorspronkelijke onderwerp
chantal ik vind wel heel knap hoor dat je 2 weken volhoudt om zo weinig te eten , of nou door naaldtjes of niet , vind ik wel knap succec hoor zo heeft iedereen eigen beste dieet toch
Hoi Hoi, Ik ben ook afgevallen met acupentuur,bijna 20 kilo,had er ook een speciaal dieet van. Helaas is het maar tijdelijk geweest want ben alles weer aangekomen.
haha berna , hoor vaak mensen met buikgriepe enzo afvallen , nou hier niet hoor , ik eet dan als gek vooral zoet en chocola haha dus geen goeie dieet is dat ,was anders wel makkelijk geweest
off-topic De gouden tip volgens mijn pa.... Gewoon een kunstgebitje nemen! Sinds hij zijn gebit heeft (nu iets mer dan 1 jr) is hij ruim 25 kwijtgeraakt! maarreh on-topic Weet niet of het werkt, heb het zelf niet geprobeerd maar zolang je niet dagelijks op kwarkjes en boullion moet leven, lijkt het me dat het kan werken...
Hey allemaal, heb weer nieuwe naaldjes laten zetten en ik weeg nu 113,4 kilo .. ik woog 120 ... Ik mag nu gewoon normaal eten, ik mag alleen geen aardappels, macaroni etc... voor de rest mag ik gewoon wel eten, het stomme is dat ik mijn ontbijt gewoon nog hou op het eten van die yoghurt en in de middag de ene keer wel en de andere keer neem ik een boterham.. in de avond eet ik wel gewoon veel groente en bak mijn vlees of in de grill of op een speciaal bak blaadje waardoor je geen boter oid hoeft te gebruiken ...
Wat goed! Mag je dat wel weer in de verloop van tijd? Ik heb bv Southbeach gedaan en dan mag e ook geen koolhydraten eten maar jij mag gelukkig wel brood. You go girl! Ondanks je rot nieuws hebt gehad
Ja na 2 weken mag je het gewoon weer gaan eten ... Idd toch nog iets leuks na het minder leuke nieuws :'( het is wel moeilijk hoor nu na dat nieuws ik zou het liefste een taart willen kopen en lekker te gaan emotie eten .. maar ik pak wel weer een wortel ofzo
Ik ben ook altijd een echte lijner geweest (shakes, chrash dieeten) Het beste wat voor mij heeft gewerkt is 3x per week sporten en op je eten letten. Gewoon 3x per dagen eten, zelfs vaker, maar dan kleine porties. De zaken die je moet mijden zijn: Kaas, suiker, koffie, vette zuivelproducten en teveel vet. En wat je normaal opschept aan avondeten, minderen. Een vrouw heeft minimaal 2000 kcal per dag nodig, minder is ongezond en is een crash dieet, met als gevolg dat je na het afvallen weer normaal gaat eten, weer net zo dik wordt. Snel afvallen zonder sport/extra beweging is nooit gezond!
ik ben het wel met jaleesa eens, misschien is het al weleens genoemd maar zo weinig te eten met of zonder hongergevoel leert je lichaam toch alles wat wel binnenkomt extra hard op te slaan. (foefje van vroeger nog, niet zo handig in deze tijd) zodra je weer iets meer gaat eten kom je alles weer aan. jojo-en dus. mijn nicht heeft dit gehad, ze heeft eenzelfde soort methode gebruikt, shakes en accupunctuur onder intensieve dokteresbegeleiding. ze viel 40 kilo af en kwam 55 kilo aan. maar er zijn altijd uitzonderingen, ik hoop voor jou dat het blijvend is, dat zou echt super zijn! maar zelf zweer ik ook bij gezond eten en lekker sporten. word ik persoonlijk ook veel minder chagerijnig van ook nu tijdens mijn zw.schap val ik daardoor af. (wel langzaam hoor, en onder ha begeleiding)