Het Ideale Dieet ( bij mij werkt het )

Discussie in 'De lounge' gestart door chantal1984, 13 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Maar je word hier ook niet sago van, dat komt gewoon omdat je geen honger heb, ik heb ook wel eens die shakes gedaan en dan heb je tussendoor gewoon honger maar nu niet .... Maar ik blijf gewoon positief :D en ook al lukt het me niet dan kan ik toch zeggen dat ik het heb geprobeerd :D

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Crash is inderdaad niet goed ( ik doe het nu ook, ;) ), maar als je enige discipline hebt dan kan het geen kwaad.

Want: je gaat daarna niet direct weer als een gek eten ( dat is ook niet slim), maar gewoon eten. En natuurlijk blijven sporten, maar dat moet altijd.

Ik doe nu streep je slank en dat is erg goed. Ik grijp nu naar de appels, kiwi, wortelen, komkommer en vis. Nou dat kan niet slecht zijn, ;)

3. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

Ik heb niet alle reacties gelezen, maar mijn eerste gedachte was als ik 3x per dag kwark eet en alleen maar drinkbouillon tussendoor neem dan val ik ook wel af maar dan zonder naalden in m'n oren...

Naar mijn idee is zo weinig eten echt niet gezond. Als je weer wat meer gaat eten kom je toch gewoon weer aan. Volgens mij in het gewoon een kwestie van de gezonde balans vinden tussen (lekker) eten en voldoende beweging.

Maar goed, voor degene bij wie het wel helpt is het natuurlijk wel fijn dat het lukt. Ik zie het mezelf alleen niet zo snel doen.

4. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Veel mensen eten nu al veel te veel.

Als je niks doet heb je ook weinig nodig.

Je moet eigenlijk eten naar wat je verbruikt.

5. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Klopt Bosi,maar denk dat er dat maar heeeeeeeel weinig zijn. Ik ben maar weer eens begonnen met BV-vriendelijk SB-en. :rolleyes:

6. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

7. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

Meis, als het bij jou helpt is het toch helemaal goed. Ik sta er wat sceptisch tegenover, maar ik heb er dan ook verder geen ervaring mee. Ik kan me er gewoon erg weinig bij voorstellen. Ieder doet zo zijn eigen ding toch?! Hopelijk ben je snel op je streefgewicht en kun je dat ook zo houden! Succes!

8. Life in Pink

Life in Pink Niet meer actief

Hey Chantal,

Wil je ff succes wensen, maar zo te horen gaat het allemaal nog oke. Hier geen ervaring met accupuntuur maar wel met een 500 kcal dieet...met goede afloop. Ben zelf 8 jaar geleden 35 kilo afgevallen(in 2 maanden) d.m.v. modifast (shakes), en nu, na mijn zwangerschap zit ik nog 5 kilo boven het gewicht wat ik 8 jaar geleden heb bereikt (toen ik zwanger raakte zat ik 2 kilo boven mijn 'ideale' gewicht. Dus hier een verhaal dat je met een streng dieet niet altijd persee weer hoeft aan te komen :D

Oh ja, en ik ben geen sporter trouwens...voordat iedereen nu denkt dat ik me rot sport! (Al zou ik dat moeten doen hoor!, hihihi)

Groet Snoozie

9. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    5 kilo in nog gen week is echt niet gezond hoor
    en 3 x per dag kwark daar zou ik niet op kunnen teren loop me gek op het werk.
    pas iig op dat de kilos er straks niet bij aanvliegen das vaak het nadeel met snel afvallen

Deel Deze Pagina