Welk vitamine c serum gebruiken jullie? Graag tips,bij voorkeur niet een die 100 euro kost of die je in de koelkast moet bewaren.
Ik doe 2x per jaar een 7-dagenkuurtje van Clinique. Je hebt eerst sachets met poeder waarmee je je gezicht reinigt (mega zacht wordt je huid) en daarna het serum). Normaal gebruik ik al een serum van Estee lauder onder m’n dagcreme. Maar momenteel staat het met mijn huidverzorging niet zo goed eigenlijk. Ik ben vaak te moe om te smeren https://style4.nl/Clinique/Clinique-fresh-pressed-7-day-system-vitamine-c/product-172079.html?affiliator=merchant?utm_source=google&utm_medium=surfaces&gclid=EAIaIQobChMIqfS-ydv9-gIVIpBoCR3o-Q42EAQYDSABEgKA5fD_BwE
Thanks voor de reminder overigens @suus1983 Ik zie er momenteel ook gewoon moe uit en mijn huid kan echt wel een oppepper gebruiken. Het kost ongeveer 30€. Ik denk dat ik ‘m ook weer ga bestellen en hoop dan ook mijn hele routine weer op te pakken..
Heb je ook alle reden toe natuurlijk, lekker rustig aan doen en als je er weer zit in hebt weer beginnen. Deze lijkt me wel wat, maar zoek ook iets wat ik elke dag kan gebruiken.
Ik vind die van Medik8 erg fijn, en die van Kiehls ook. Skinceuticals en Sunday Riley ook, maar die hebben weer een iets hogere prijsklasse. Ik gebruik trouwens elke ochtend vitamine C, en daarna niacinamide. ‘ S avonds retinol en niacinamide. Alles een serum uiteraard.
Ja dat doe ik ook. Gebruik nu ook al vitamine c en retinol. Heb nu capsules van roc, maar die vind ik niet zo. Leek me heel handig qua bewaren, maar de helft loopt er al uit bij het openen. Heb nu retinol van cerave gekocht en zoek nu nog een andere vitamine c. Vind het niet erg als het iets duurder is, maar geen 100 euro ofzo, denk dat dat onnodig duur is. Zag net ook jumiso voorbij komen, ga alles eens vergelijken.