Hoi allemaal, Ik heb een vraagje, hoop dat iemand me hier kan helpen... Ik ben nu met de eerste cyclus met Persona bezig. Tot en met gisteren heb ik steeds een wat dikkere linkerstreep gehad, en een heel smal rechterstreepje. Vandaag had ik ineens een dikke rechterstreep en een bijna onzichtbare linkerstreep, dacht dus: eindelijk, mijn eisprong komt eraan! Maar geen ei-symbool op de monitor... Wat moet ik hier nu van denken? Moet ik nu wel of niet aan de ' klus ' (wat een raar woord is het toch)? En komt mijn eisprong er nu wel of niet aan? De rechterstreep kan volgens mij niet echt dikker worden (heb een paar maanden geleden ook met Persona gewerkt, zonder de monitor, en toen werd het rechterstreepje ook niet dikker dan wat het nu is), maar waarom heb ik dan geen ei-symbool? Hmm.. het is nogal een chaotisch verhaal geworden, hoop dat iemand er wijs uit wordt... Alvast bedankt voor jullie hulp!
Ik zou even tot morgen wachten, misschien dat je dan een ei-symbool krijgt. Klussen kan nooit kwaad he!
Dankjulliewel voor jullie antwoorden! Heb zojuist nog een ovulatietest van Predictor gedaan, bij deze test was de teststreep donkerder dan de controlestreep. Blijkbaar toch een LH-piek, dan... Nou ben ik weer benieuwd hoe lang mijn eitje nog op zich laat wachten...
Het kan dat de persona de eerste cyclus geen eisymbool geeft. Waarom dat is weet ik ook niet, maar ik denk dat het geen probleem is en dat hij volgende maand keurig een ei-symbool gaat geven.
Nou dames, vandaag toch nog een ei-symbool op de Persona gekregen... Beetje vreemd, want volgens de Predictor test was mijn LH-piek gisteren al. Dus vanochtend ook maar weer een Predictor ovulatietest gedaan, deze was nog steeds positief. Klopt het dat mijn ei nu binnen 12-24 uur verwacht wordt? Dan wordt het toch echt klussen vanavond! Gisteravond nl. niet gelukt, mannetje was te moe...