Het idee!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door xMelissssssa, 20 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xMelissssssa

xMelissssssa Actief lid

2 jul 2014
    304
    0
    16
    Het staat ook al in een ander onderwerp op de site maar dacht vraag t hier ook nog een keer! :d

Manlief vroeg een week geleden ineens aan dochterlief om wanneer ze een broertje of zusje kreeg. Nou zit die gedachten alweer een tijdje in mn hoofd maar durf er nog niet goed over te beginnen. Ik wil hem nu eigenlijk verrassen op een passende manier dat ik een brusje wel zie zitten!

Iemand een leuk idee of een leuke manier om het te kunnen vertellen aan manlief? :D

2. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.411
    17.379
    113
    dan zou ik het via dochter weer terugkoppelen maar weet niet goed hoe. Zat te denken in de trant van "papa wil je met mama trouwen" maar weet niet hoe ik er een leuke zin van kan maken ;)

3. Chan82

Chan82 Actief lid

16 apr 2014
    119
    0
    16
    NULL
    NULL
    Volgens mij gaat het niet om trouwen....

4. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Dubbele topics zijn volgens mij niet toegestaan. Dan zou je het bij die andere moeten houden

5. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.411
    17.379
    113
    Nee dat weet ik. Maar daar regelmatig een foto van gezien van kindje met bord/shirt/papier of er getrouwd kan worden. Dacht misschien is zoiets ook wel leuk maar dan de tekst gericht op dat mama ook nog wel een baby wil maar ik weet er geen leuke tekst bij. "papa wil je mama zwanger maken" bijv :p

Deel Deze Pagina