Owh dit is een goed topic voor mij Ik slaap altijd laat, heb een slaapstoornis.. En sinds we zwanger willen worden van de medicatie af.. Al 1,5 jaar bijna.. Als ik mazzel heb is het 1 uur, als ik pech heb half 4 ofzo.. Gelukkig werk ik meestal 's middags en 's avonds dus kan vaak wel uitslapen
@moontje2008: Fijn dat je weer thuis bent! Hopelijk gaat het vanavond beter en blijft de kleine nog even zitten. Haha, nou, ik meld me dus ook weer.
Gezellig! Wel naar om te horen dat je vanwege je slaapstoornis eigenlijk elke nacht op zit en nu ook nog eens stoppen met de medicatie.. Maar het doel is super uiteraard!
Tja weet niet beter, is aangeboren.. Normaal goed onder controle met medicatie, maar beter doel om te stoppen is er niet hihi.. En ben er achter dat de medicatie ws. mijn chronische vermoeidheid veroorzaakt dus vind het wel prima zo zonder.. Dan maar laat slapen, voel me stukken beter haha! Hoe komt het dat jij niet kan slapen?
Goedenacht, Hoop dit topic niet veel nodig te gaan hebben maar ik verwacht het wel.... Hier 5 weken zwanger en ren al 4 avonden om de 10 minuten naar de wc omdat mijn blaas dan alweer vol is..... Maar goed alles voor het goede doel dus ben maar op de logeerkamer gaan liggen.... Met een beetje mazzel slaap ik om half 4 ofzo.... Pompidompidom # wachten op klaasvaak
Da's wel fijn om te horen! Ik heb werkelijk geen idee, begon bijna twee jaar geleden, en sindsdien heb ik het vrijwel elke nacht, tenzij ik mezelf echt compleet uitput.
Dat is ook vervelend Djonna, ik kan tenminste wel gewoon blijven liggen haha.. Verveel me alleen nogal Wel een mooie reden om slecht te slapen voor jou, gefeliciteerd!
Hmm heb je daar dan nooit naar laten kijken dan Micchan? Of kunnen ze niks vinden waar het aan ligt? Ja ben wel blij dat ik niet meer zo vermoeid ben, maar vraag me weleens af hoe dat moet als er strx hopelijk kind in het spel is.. Die houden zich natuurlijk niet aan het verstoorde ritme van mama
Hmm nee, nooit naar laten kijken eigenlijk.. Het afgelopen anderhalf jaar ben ik vooral bezig geweest met het regelen van m'n rugoperatie en het herstellen daarvan, en om heel eerlijk te zijn schrik ik altijd een beetje terug van dokters, en al helemaal van psychologen.. Hmm, inderdaad! Is de vader 's morgens beschikbaar of werkt hij dan? (Als ik zo nieuwsgierig mag zijn, natuurlijk )
Ach ik probeer positief te blijven zelfs als ik voor de 30ste keer me bed uitga.... Vriendlief weet ook al precies hoelaat het is als ik voor de 2e X opsta in 10 minuten... Ga dan al meteen netjes naar de logeerkamer.... Pompidom ga maar weer mijn bed uit.... Tot zo!!!
Tot zo meis! Wel lief van je dat je dan naar de logeerkamer gaat, maar kan me wel voorstellen dat dat heel vervelend voor je is..
Zo daar is ik weer... Ja ach het is vervelend maar aan de andere kant heb ik mijzelf beloofd dat ik deze zwangerschap niet ga klagen en alles onderga met een grote glimlach als ons kindje dit keer maar wel mag komen dan gezond en wel... En ja ik verhuis altijd naar de logeerkamer want vriend moet om 6 uur weer op enige nadeel nu is dat ik ook om 6 uur opsta en daarna dus ook niet meer in slaap kom omdat dan het hele toilet ritueel weer begint.... Maar goed ik zal niet de enige en ook niet de laatste zijn en als het goed is raak ik er ook weer vanaf
Ik hoop dat het allemaal goed uitpakt, dat zou natuurlijk prachtig zijn! Tsjee, om zes uur alweer.. dan mag ik echt van geluk spreken dat ik langer kan/mag blijven liggen..
Ach je went aan anderhalfuur slaap hoor voordeel nu is wel dat ik niet hoef te werken tot na mijn verlof... Dus kan wel de hele dag op mijn eigen tempo iets doen... Maar goed als ik dan lees over jou en Leo denk ik echt bij mijzelf ik ga dus mooi niet klagen hoor!!! Dit van mij is van tijdelijke aard!! En af en toe een dwaal nacht tussendoor maar niet iedere avond standaard voor een langere tijd!!
Dat is de goede insteek Djonna, positief blijven duim voor je dat alles goed gaat! Micchan dan wordt het lastig ja als je niet v dokters houdt.. Mijn man werkt vaak ochtend/middag, maar moet wel vroeg weg, dus zal soms wel ochtenden voor z'n rekening kunnen nemen.. Maar de ervaring bij vrienden leert wel dat baby's zich lang niet altijd aan een vast schema houden hihi.. Ach ja, eerst maar eens zwanger worden, evt. problemen dealen we daarna wel mee.. Heb er veel voor over om mijn grootste wens te doen uitkomen Ik ga pogingen doen om te slapen.. Misschien tot morgennacht haha! Succes nog dames!
Pff 1,5 uur? Dan kan ik echt niet functioneren hoor.. Minstens 4 nodig, en dan moet ik de volgende nacht die uren inhalen.. Normaal zeker 7 a 8u om me goed te voelen.. Hopelijk kan je snel doorslapen! Wel fijn dat je overdag rustig aan kan doen.. Geniet lekker v je zwangerschap en vd kwaaltjes! Tis allemaal voor een goed doel
Nou moet zeggen heb af en toe een nacht dat ik door slaap dan slaap ik ook 5 a 6 uur hoor dus komt allemaal wel goed... Vind het belangrijker dat mijn vriend goed slaapt die moet elke dag nog anderhalfuur rijden en als hij doodop is is dat geen goed idee...
Hey dames,. Hier weer geslapen als een baksteen, volgens mij heeft mijn lichaam zoiets van we gunnen je nu nog een paar goede nachten Micchan, bij ons zitten ook slaapstoornissen in de familie, mijn vader slaapt ook amper, hij houdt ook niet van dokters, dus blijft er maar mee rondlopen.. Leo, heel veel succes in de mmm, ik hoop dat ze jullie snel kunnen helpen.. En je weet maar nooit, misschien gooit een baby je slaap weer een beetje in het juiste ritme! Donna, het plassen werd bij mij wel weer minder op een gegeven moment.. Ik kreeg de tip overdag veel te drinken en echt met regelmaat te plassen en een uur voordat ik ging slapen niet meer drinken en dan voor het slapen gaan echt rustig de tijd nemen om uit te plassen.. Je moet oppassen dat je je blaas niet lui maakt.. Maar het is idd allemaal voor een goed doel!